آنچلوتی: کریستیانو را از ترکیب بیرون نگذاشته‌ام

 

 
خبرگزاری فارس: آنچلوتی: کریستیانو را از ترکیب بیرون نگذاشته‌ام/ بازیکنان نشان داده‌اند بدون رونالدو هم پیروز می‌شوند
 

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی اعلام کرده است که کریستیانو را از ترکیب تیمش برای دیدار فردا شب تیمش در فینال کوپا‌دل‌ری بیرون نگذاشته است. وی اظهار داشت: چیزی که در رئال بیشتر از همه توجه مرا به خود جلب کرده است، شوری است که در هر گوشه از دنیا ایجاد کرده؛ رئال منحصر به فرد است. حتی درباره میلان که یک باشگاه جهانی است، احساسی مشابه این نداشته‌ام. مارتینو راست می‌گوید اینجا فقط درباره فوتبال ناب صحبت نمی‌شود. خیلی کم درباره مسائل تاکتیکی صحبت می‌شود. شایعات و جدال‌ها و همچنین اشتباهات داوری جالب‌تر هستند. مسئله بد این است که این فشار زیادی روی داوران وارد می‌کند و کار آنها را سخت‌تر می‌کند. بهترین داورها انگلیسی‌ها هستند زیرا آنها بدون فشار داوری می‌کنند. آنها نیازی به این ندارند که نگران اشتباهاتشان باشند.

وی ادامه داد: لاهوز ماتئو داور فینال کوپا‌دل‌ری است. نگران داوری نیستم و در این باره با بازیکنان هم حرفی نزده‌ام. وقتی ایتالیا را ترک کرده‌ام، عادت نگران بودن در خصوص داوری را ترک کردم. فکر می‌کنم فینالی برابر و پر زد و خورد داشته باشیم. امیدوارم مادرید قهرمان این فینال باشد و این کار مقابل بارسلونا آسان نیست زیرا فلسفه آنها این است که کنترل توپ را در اختیار داشته باشند.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تمرین کردن در بارسلونا بسیار سخت‌تر از هر باشگاه دیگری باشد زیرا خیلی وقت پیش آنها فلسفه بسیار دقیقی را گسترش دادند و نتایجی را رقم زدند که نمی‌توان آنها را تغییر داد. مارتینو جدی به نظر می‌رسد. او اخیرا روزهای خوبی نداشته است اما تاکنون مورد تحسین واقع می‌شد. حملات زیادی در اینجا وجود دارد که در عرض چند ساعت شما را از یک نابغه به یک فاجعه تبدیل کند.

وی اضافه کرد: زیدان بیشتر از من با بازیکنان به صورت خصوصی صحبت می‌کند زیرا آنها را بهتر می‌شناسد. من خیلی با آنها حرف نمی‌زنم. برای مثال فکر می‌کنم که صحبت خیلی زیاد با بازیکنانی که خیلی بازی نمی‌کنند، معنایی ندارد. یکی از مربیانی که داشتم، همیشه به من می‌گفت: کارلو تو بسیار مهمی اما هرگز من را در ترکیب قرار نمی‌داد. اگر خیلی با بازیکنان صحبت کنید آنها احترام کمتری برای شما قائل می‌شوند. زیدان این کار را خیلی عالی انجام می‌دهد. وقتی او صحبت می‌کند، بازیکنان گوش می‌دهند. آنها به او احترام می‌گذارند. او جذبه دارد و کارش را خیلی عالی انجام می‌دهد. او سرمربی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

آنچلوتی ادامه داد: من می‌دانم که بایرن از رویارویی با ما خوشحال نخواهد بود. همه تیم‌ها قوی بودند و هر تیمی شیوه بازی خودش را داشت. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است و اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد. چلسی دو سال پیش در کمال شگفتی قهرمان شد. در میلان که جام اروپا بسیار مهم است؛ یکی از اهداف باشگاه‌ها این است که به نیمه‌نهایی برسند. اگر مدام به نیمه‌نهایی برسید، یک بار قهرمان می‌شود.

وی تأکید کرد: اتلتیکو با قدرت بازیکنانش بازی می‌کند. ما نمی‌توانیم اینگونه بازی کنیم و آنها هم نمی‌توانند مثل ما بازی کنند. آنها فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند. من واقعا سازماندهی دفاعی و ایثار آنها و نحوه به کارگیری دیگو کاستا را دوست دارم اما این شیوه بازی با فلسفه رئال مادرید همخوانی ندارد.

آنچلوتی اعلام کرد: رونالدو هر روز بهتر می‌شود و من او را خارج از ترکیب نگذاشته‌ام اما روی او ریسک نمی‌کنیم. اگر رونالدو بازی نکند، تغییری در شیوه بازی تیم نمی‌دهم. بازیکنان شیوه بازی تیم را می‌دانند و با آن راحت هستند. آنها به شیوه تیم وفادار هستند و شرایط خوبی دارند.  غیبت رونالدو در تیم ناراحت کننده است اما اینگونه نیست که بازیکنان بگویند خدای من بدون او چه کنیم؟ آنها اعتماد به نفس دارند و نشان داده‌اند که بدون او هم می‌توانند برنده شوند. این فرصت بزرگی است تا در فینال قهرمان باشیم. این بازی به دلایل بسیار زیادی اهمیت دارد. اول از همه این اولین قهرمانی فصل خواهد بود. دوم مقابل تیم بزرگی مثل بارسلونا به میدان می‌رویم و همه این ها باعث می‌شوند بازی بسیار مهم داشته باشیم. امکان کسب اولین قهرمانی در فصل به ما انگیزه می‌دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 26 / 1 / 1393 ا 3:27 PM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.