مصاحبه کریستیانو رونالدو با فرانس فوتبال : یک بازیکن حرفه ای بودن یعنی 70% یک بازیکن موفق بودن

 

 

کریستیانو رونالدو مصاحبه سنتی برنده توپ طلا با France Football را انجام داد و راجب بسیاری مسائل به گفتگو پرداخت.

اتحاد و همبستگی: "واقعیت این است که سعی می کنم به دیگران کمک کنم. خورخه مندس [مدیر برنامه] هم همین کار را می کند. این چیزی است که دوست ندارم پخش شود. اگر کار خوبی انجام می دهید، لازم نیست که آن را از بالای پشت بام فریاد بزنید، اما سعی می کنم به دیگران کمک کنم."

 

کار کردن: "می دانم که اگر سخت کار کنم و جاه طلبی زیادی نشان دهم، داخل زمین بهترین خواهم بود. من همیشه خودم را به عنوان یک بازیکن حرفه ای در نظر می گیرم. این فرهنگ من است. من همیشه چیزهای زیادی از بازیکنان دیگر یاد گرفته ام، از گری نویل و رایان گیگز در یونایتد، از رائول و میشل سالگادو در رئال مادرید، و از لوئیس فیگو، روی کاستا، دکو و فرناندو کوتو در تیم ملی. یک بازیکن حرفه ای بودن یعنی 70% یک بازیکن موفق بودن."

 

لئو مسی: "قطعاً رقابت کردن به من کمک می کند تا بازیکن بهتری شوم. اما نه تنها با مسی، بلکه با سایر بازیکنان سطح بالا که در لیگ برتر و سایر لیگ ها بازی می کنند، نیز رقابت می کنم، مثل: لوئیس سوارز، اینیستا، نیمار، بیل، دیگو کوستا یا فالکائو. آنها سطح بازی خود را بهبود می بخشند و از این رو من هم برای پیشرفت بازی ام تلاش می کنم. مسی و من هر دو می خواهیم که بهترین باشیم و به هم کمک می کنیم تا بهتر شویم."

 

پله: "دریافت این جایزه خاص است، و اگر آن را از دستان یک اسطوره فوتبالی دریافت کنید، ارزشمند تر هم می شود. این یک امتیاز مطلق است. من پله را به خاطر بازیکنی که بود و ارزش های انسانی که دارد، تحسین می کنم."

 

اوزه بیو و نلسون ماندلا: "من اوزه بیو را به خاطر تمام کارهایی که برای پرتغال و بنفیکا انجام داد ستایس می کنم. او اسطوره ای بود که تا ابد در دلهای ما خواهد ماند. و در مورد ماندلا چه می توانم بگویم؛ یک انقلابی در این دنیا و یک الگو برای تمام انسان ها. هیچکس هرگز کاری که او انجام داد را فراموش نخواهد کرد."

 

جنگیدن برای توپ طلا: "تنش زیادی وجود داشت. تا زمانی که اسمم را نشنیده بودم چیزی مشخص نبود. ریبری سالی استثنایی داشت و می توانست برنده شود. همچنین مسی. در نهایت این جایزه به من رسید. با گل های زیاد، سال به خصوصی داشتم. تا زمانی که پله اسم مرا خواند، نمی دانستم که برنده شده ام. بسیاری مردم معتقد اند که من به مراسم گالا رفتم، چرا که از برنده شدنم مطمئن بودم، اما من هر سال که باید به روی سن می رفتم، در این مراسم شرکت کرده ام. همچنین مردم می گویند که من خانواده ام را به همراه داشتم، چرا که می دانستم برنده خواهم شد، اما تا جایی که من به خاطر می آورم، آنها 3 بار با من به این مراسم آمده اند. پسرم اولین بار بود که می آمد، اما به این دلیل است که او قبلاً خیلی کوچکتر بود. اینکه چنین حرفهایی را از مردم می شنوم، باعث عصبانیتم می شود، چرا که به شما اطمینان می دهم که چنین چیزی واقعیت ندارد. اگر می دانستم، کمی بیشتر خودم را برای سخنرانی آماده می کردم."

 

روز قبل از مراسم: "من تنها در بازی مقابل اسپانیول عصبی نبودم؛ بلکه هفته ها استرس داشتم، در تمام هفته هایی که مردم در مورد توپ طلا صحبت می کردند، که من برنده خواهم شد، یا ریبری برنده می شود... همه در این مورد صحبت می کردند. حتی وقتی که سعی می کردید با گوش نکردن به این صحبت ها از خودتان محافظت کنید، به خاطر تأثیر گذاری جو حاکم، کاری از پیش نمی بردید. مادرم همیشه از من می پرسید: 'برنده خواهی شد؟' حالا، بالاخره احساس آرامش می کنم و آماده ام که حتی از سال قبل هم بهتر باشم."

 

تسکین یا انگیزه: "واقعیت این است که احساس آرامش می کنم، اما به این معنی نیست که من از تلاش برای بهتر شدن دست خواهم کشید. هر سال داستان جدیدی دارد، من برای کسب افتخارات بیشتر استراحت نخواهم کرد. من بیشتر می خواهم، هم با رئال مادرید و هم تیم ملی. توپ طلا برای من پایان راه نیست، حتی اگر همه بازیکنان رؤیای آن را داشته باشند."

 

تفاوت ها بین ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی: "داخل زمین، فکر نمی کنم تفاوت چندانی با سال گذشته داشته باشیم. آنچلوتی واقعاً خوب کار می کند. او هم مرد خوبی است و هم مربی خوب. من از کار کردن با او واقعاً خوشحالم، و در رئال مادرید هم کاملاً خوشحالم. در این فصل همه چیز ممکن است."

 

آنچلوتی: "شاید او بیشتر با من صحبت می کند، اما جدا از این، تغییر بزرگ دیگری رخ نداده است."

 

http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1389703780541.jpg

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 23 / 12 / 1392 ا 11:54 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.