مصاحبه کریستیانو رونالدو با فرانس فوتبال : من به دشمنانم عادت کرده ام

 

 

 

کریستیانو رونالدو مصاحبه سنتی برنده توپ طلا با France Football را انجام داد و راجب بسیاری مسائل به گفتگو پرداخت.

لحظه گرفتن توپ طلا: "لحظه بسیار احساسی بود، به خصوص وقتی که پسرم را در آغوش گرفتم کنترل خودم را از دست دادم. شروع به گریه کردن کردم و وقتی اشک های خانواده ام را دیدم، بیشتر احساساتی شدم. آن اشک ها بسیار صادقانه بود چون در آن لحظه واقعا خوشحال بودم. برای کسانی که زیاد من را نمی شناسند، دیدن اشک هایم بسیار تعجب آور بود، جون اکثرا آن ها من را در زمین فوتبال جدی می بینند، اما کسانی که در زندگی من هستند می دانند که این موضوع کاملا طبیعی است و دست خود آدم نیست."

 

توپ طلا: "هنوز تا دو یا سه روز بعد از گرفتن جایزه، در حال و هوای آن هستید. وقتی که جایزه را دریافت کردم، به سادگی با کسانی که در کنارم بودند، از بردن جایزه لذت بردیم."

 

شخصیت: "چون که من بیشتر کارهایم را کاملا طبیعی انجام می دهم، اکثر مردم من را درک نمی کنند. هیچ شکی نیست وقتی که ما می بازیم من خودم را سرزنش کنم. این روشی است که من با آن پیشرفت کرده ام. البته شخصیت من نسبت به گذشته خیلی تغییر نکرده است. من همیشه دوست دارم که پیشرفت کنم و برای همین به خودم فشار می آورم که فکر می کنم این موضوع قابل احترام است. من شخصیتی رقابتی دارم و از باختن متنفرم و همیشه دوست دارم بهترین عملکردم را چه در تیم ملی و چه در باشگاهم داشته باشم. همین موضوع باعث می شود که گاهی اوقات سوء تفاهماتی به وجود بیاید، چه زمانی که در منچستر یونایتد بودم و چه الان که در رئال مادرید هستم."

 

حسادت: "یک روز من گفتم که بعضی افراد به من حسادت می کنند، چون من خوشتیپ، جوان و ثروتمند هستم. آن حرفم یک اشتباه بود چون بعد از مسابقه بود و من از این که نتوانسته بودم گل بزنم، عصبانی بودم. من کامل نیستم. من هم یک انسان هستم و از گوشت و استخوان ساخته شده ام. من هم می خندم، گریه می کنم و مشکلات خاص خودم را دارم. وقتی که من حرفی زده ام که نباید می زدم، عذرخواهی کرده ام. با گذشت زمان انسان از اشتباهات خود درس می گیرد."

 

دشمنی: "من به آن عادت کرده ام، به خصوص در اکثر بازی های خارج از خانه. روشی که آن ها از من پذیرایی می کنند اصلا دلچسب نیست. آن ها به من توهین می کنند. آن ها حرف هایی می زنند که من اصلا خوشم نمی آید. الان این قضیه نسبت به سال های قبل بهتر شده است. در گذشته آن ها به مادر من توهین می کردند ولی الان آن ها به خود من توهین می کنند."

 

زندگی روزمره: "سخت است که یک زندگی معمولی داشته باشم ولی مجبورم با آن کنار بیایم. امیدوارم زمانی که دوران بازیگری ام تمام می شود همه چیز آرام تر شود و من بتوانم از زندگی شخصی ام نیز لذت ببرم. در حال حاضر کمی مشکل است. تصور کنید من به همراه خانواده ام به خرید می روم هر پیج متر باید بایستم و به هواداران امضا بدهم یا با آن ها عکس بگیرم. من سعی می کنم که در مکان های عمومی کمتر ظاهر شوم و بیشتر به جاهای آرام و خلوت بروم، مثل یک رستوران با یک میز شخصی. من هیچوقت نمی توانم به یک هتل با 500 اتاق بروم و باید سعی کنم به مکان هایی که امینت بیشتری دارند، بروم."

 

برنامه روزانه: "من حدودا در روز 3 یا 4 ساعت تمرین می کنم. هر روز ساعت 9:30 صبح پسرم را به مدرسه می برم و ناهار را با مادرم می خورم. سپس به دنبال پسرم می روم و بعد از ظهر ها در کنار او می خوابم تا مطمئن شوم که او خوابش می برد. من برای خوشحال کردن پسرم کارهای زیادی انجام می دهم. بعضی اوقات به گردشی کوتاه در مادرید می رویم و بعد از آن به کلاس زبان انگلیسی می روم تا زبان خود را همانند دوره ای که در منچستر بازی می کردم، قوی نگه دارم. گاهی اوقات برای خوردن شام به داخل شهر می روم و قبل از خواب ماساژ خواهم داشت تا در بهترین حالت ممکن بخوابم و برای روز بعد آماده باشم. برای من ریکاوری موضوعی بسیار مهم است. هر زمان هم که وقت آزاد داشته باشم، دوست دارم که سفر کنم تا از محیط کاری و شلوغ شهر کمی دور باشم."

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 23 / 12 / 1392 ا 11:51 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.