نگاهی به ستاره‌هایی که در برنابئو درخشش لازم را نداشتند

 

گزارش فارس از ۱۰ ترانسفر ناامیدکننده رئال مادرید

رئال مادرید همواره به دلیل جذب ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در کانون توجهات قرار دارد.

خبرگزاری فارس: نگاهی به ستاره‌هایی که در برنابئو درخشش لازم را نداشتند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تمام ستارگانی که آرزوی حضور در باشگاه رئال مادرید را در سر دارند با حضور در بین قو‌های سفید برنابئو با مشکلاتی مواجه می‌شود که تأثیر مستقیم روی نمایش و کیفیت بازی آنها می‌گذارد.

در این بین کسانی هستند که با در نظر گرفتن شرایط موجود و با مقداری دوراندیشی از حضور در برنابئو صرف‌نظر می‌کنند و ترجیح می‌دهند دنیای ورزشی خود را با ریسک در معرض خطر قرار ندهند.

در این‌جا به 10 ترانسفر ناموفق رئال ماردید نگاهی گذار می‌اندازیم.

 

مایکل اوون: مهاجم تند و تیز تیم ملی انگلیس در سال 2004 در ازای 12 میلیون یورو از لیورپول راهی مادرید شد. وی در 36 بازی 13 گل به ثمر رساند و پس از سپری کردن یک فصل ناموفق راهی نیوکاسل شد.

 

 

توماس گراوسن: هافبک جنگنده دانمارکی در فصل 2005 با مبلغ 6 میلیون یورو از اورتون راهی مادرید شد. وی در 34 بازی به میدان رفت و پس از تنها یک سال حضور در برنابئو در ازای 3.5 میلیون یورو راهی سلتیک اسکاتلند شد.

 

کریستوف متزلدر: مدافع تنومند تیم ملی آلمان در سال 2007 در ازای 6.5 میلیون یورو وست فالن را به مقصد اسپانیا ترک کرد اما مصدومیت‌های متوالی اجازه نداد تا او نمایش خوبی داشته باشد و پس از 3  فصل حضور در مادرید تنها 23 بار پیراهن این تیم را به تن کرد و در نهایت در سال 2010 به شالکه منتقل شد.

 

 

هونتلار: مهاجم گلزن هلندی که با 92 بازی و 76 گل زده در آژاکس به چهره‌ای درخشانی در اروپا تبدیل شده بود در سال 2009 با اصرار رئالی‌ها در ازای 20 میلیون یورو راهی برنابئو شد اما نتوانست روند درخشان خود را ادامه دهد و در 20 بازی تنها 8 گل به ثمر رساند و در نهایت در اوج ناکامی راهی آث‌میلان شد.

 

آنتونیو کاسانو: یاغی ایتالیایی‌ها که با سروصدای زیادی به رئال مادرید پیوست در ادامه نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و در عین ناکامی در حالی که با 24 میلیون یورو به جمع قوهای سپید اضافه شده بود در 19 بازی تنها 2 گل به ثمر رساند و مجبور به بازگشت به ایتالیا و سامپدوریا شد.

 

 

مایکل اسیین: ستاره تیم ملی نیجریه در سال 2012 با درخواست مورینیو در ازای 24 میلیون یورو پیراهن ققنوس‌ها را به تن کرد و در یک فصل حضور در مادرید تنها 20 بار پیراهن رئال را به تن کرد  و در پایان فصل با پرواز مستقیم راهی لندن و باشگاه چلسی شد.

 

جاناتان ودگیت: مدافع خوش‌فکر انگلیسی در سال 2004 با مبلغ 18 میلیون یورو به رئال پیوست تا مشکلات خط دفاع این تیم را بطرف کند اما در 2 و نیم حضورش در باشگاه اسپانیای تنها 9 بار برای رئال وارد میدان شد و پس از 2 سال در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل دوباره به لیگ جزیره برگشت و پیراهن میدلزبورو به تن کرد.

 

جولیان فوربت:‌ هافبک راست باشگاه وستهام در نیم فصل سال 2009 با مبلغ 7 میلیون یورو از وستهام به رئال پیوست و تنها 2 بار پیراهن پرافتخار این تیم را به تن کرد و سپس به لیگ ترکیه منتقل شد.

 

واتر ساموئل: مدافع آرژانتینی که در سال 2004 در بین برترین مدافعان جهان قرار داشت در ازای 25 میلیون یورو از رم به مادرید آمد و پس از اینکه 30 بار برای مادرید بازی کرد در پایان فصل در ازای 17 میلیون یورو به اینتر منتقل شد.

 

نیکولاس آنلکا: مهاجم فرانسوی بعد از اینکه با پیراهن آرسنال آقای گل لیگ برتر انگلیس شد با اصرار رئیس وقت رئال، پرس در ازای 35 میلیون یورو پیراهن رئال مادرید را به تن کرد او که در 10 بازی تنها 2 گل زده بود در بدترین فرم بدنی ممکن با مبلغ 34 میلیون یورو مادرید را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 6 / 9 / 1393 ا 12:52 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.