پلاتینی: توپ طلا باید به یکی از بازیکنان آلمان برسد

 

پلاتینی: توپ طلا باید به یکی از بازیکنان آلمان برسد

رئیس یوفا اعلام کرد که توپ طلا در سال جام‌جهانی باید به یکی از بازیکنان تیم قهرمان اهدا شود.

خبرگزاری فارس: پلاتینی: توپ طلا باید به یکی از بازیکنان آلمان برسد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، میشل پلاتینی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری افه یک بار دیگر تأکید کرد که در سالی که جام‌جهانی برگزار شده، توپ طلا باید به یکی از بازیکنانی برسد که توانسته قهرمان جهان بشود و اظهار داشت: بازیکنان زیادی شاید شایسته کسب توپ طلا باشند اما نظر من این است که در سال جام‌جهانی توپ طلا باید به بازیکنانی داده شود که قهرمان شده‌اند. این همان حرفی است که چهار سال پیش هم زدم و گفتم توپ طلا باید به یکی از بازیکنان اسپانیا داده شود.

رئیس یوفا که درحال حاضر به خاطر شرکت در جلسه اعضای فدراسیون فوتبال اروپا در مادرید به سر می‌برد، بر این باور است که تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌تواند پس از رسیدن به پایان یک چرخه می‌تواند خودش را بازسازی کند و افزود: تیم ملی اسپانیا موفقیت‌های درخشانی در چند سال اخیر کسب کرده است؛ با این حال من فکر می‌کنم که آنها به پایان یک چرخه رسیده‌اند. به هر حال معتقدم که آنها می‌توانند با پایه و اساس محکمی که دارند، خودشان را بازسازی کنند.

پلاتینی همچنین گفت: دوست دارم گزارش کامل فیفا از انتخابات برای میزبانی روسیه و قطر برای جام‌جهانی 2018 و 2022 منتشر شود و همیشه به قوانین کمیته اخلاقی پایبند هستم. مطمئنا اگر چیزی بر خلاف این قوانین اتفاق افتاده باشد، انتخابات باید تکرار شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 6 / 9 / 1393 ا 12:50 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.