کاسیاس: مورینیو یکی از بهترین مربیانی بود که تاکنون داشتم

 

کاسیاس: مورینیو یکی از بهترین مربیانی بود که تاکنون داشتم

دروازه‌بان رئال مادرید اعلام کرد که سرمربی پرتغالی سابق این تیم یکی از بهترین مربیانش در طول دوران حرفه‌ای او بوده است.

خبرگزاری فارس: کاسیاس: مورینیو یکی از بهترین مربیانی بود که تاکنون داشتم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، ایکر کاسیاس در گفت و گو با کانال + اعلام کرد: دوره بدی داشتم به خصوص بعد از مصدومیتی که زندگی‌ام را تغییر داد اما همیشه وقتی روی نوار ناکامی قرار می‌گیرید، به دنبال رسیدن به پایانی مثبت هستید.

وی اظهار داشت: داستانی که درباره عصبانیتم از ال‌کلاسیکو تعریف می‌شود، درست نیست. از پویول و ژاوی خواستم تا همه‌چیز را دور بریزند. یک حادثه شرم‌آور بود. پیش از بازی بارسا و رئال تنش بالا بود اما ما کنترل را از دست دادیم. آنها بازی را سه بر دو کردند و ما در شرایط سختی قرار گرفتیم. ما از مربی دفاعی کردیم. من با ژاوی و پویول صحبت کردم. همه ما درباره آن حرف زدیم. آنها گفتند که ما به آنها لگد می‌زدیم و به داور اعتراض می‌کردیم. من از ژاوی عذرخواهی نکردم. در تیم ملی تنش وجود داشت و ما سرزنش شدیم اما امسال جام را از دست دادیم، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم و دوران خوشی ما شروع شد.

کاسیاس ادامه داد: درباره مورینیو باید از خودش بپرسید. او چیزی درباره من نگفته است. این یک دروغ است که من از ژاوی تقاضای بخشش کردم؛ درباره مورینیو مطمئن نیستم. در این کشور که هزاران چیز مثبت دارد، چیزهای منفی هم وجود دارند. در میان این چیزهای بد حسادت هم هست. چند ماه پیش همه چیز شوم بود و من مقصر همه‌چیز شناخته می‌شدم. اولین مشکلی که همه می‌خواستند از دستش خلاص شوند، این بود که من مثل طاعون به نظر می‌رسیدم اما برای من عالی بود که این شرایط را ببینم. وقتی در خیابان راه می‌روم تنها محبت مردم، هواداران رئال و مردمی که اهل مادرید نیستند اما هوادار هستند را می‌بینم.

دروازه‌بان رئال مادرید خاطرنشان کرد: مشکلات گاهی بیش از حد واقعی بزرگ نشان داده می‌شوند. در زمان ژوزه مورینیو در مادرید برای ما خوب بود. همیشه به این فکر می‌کنم. مدتی با بارسا برابر بودیم و در فصل اول همه‌چیز خوب بود؛ در فصل آخر خیلی چیزها چندان خوب نبود. بیشترین احترام‌ها را برای مربیانم قائلم اما وقتی اتفاقی برای شما می‌افتد، نباید درباره‌اش بحث کنید بلکه باید به مربی خود احترام بگذارید.

وی اضافه کرد: من و آربلوا اختلافاتی با هم در خصوص ترکیب تیم داریم اما امروز همه چیز بین ما مودبانه و دوستانه است. در بازی مقابل لودوگورتس رابطه ما نرم بود. بیرون از فوتبال رابطه ما به همین شکل نیست اما دوستانه است.

کاسیاس گفت: فکر نمی‌کنم مردم، باشگاه، یا مربی هرگز به این فکر کرده باشند که من خبرچین هستم. 17 سال در مادرید بودم و با خبرنگاران زیادی حرف زده‌ام اما این معنایش آن نیست که حرف‌های درون تیم را به آنها انتقال داده باشم. سوت‌های هواداران اذیتم می‌کند. از زمانی که 9 سالم بود، اینجا بودم. خاطرات زیادی با این باشگاه داشتم و این تیم سکوی پرش من به تیم ملی بود. مردم مختار هستند که هر کاری دوست دارند، انجام بدهند اما این‌ها من را ناراحت می‌کند. حضور طولانی مدت در این تیم به معنای آن است که باید برخی چیزها را بپذیرم.

وی افزود: شاید باید درباره مورینیو صحبت می‌کردم اما سکوت را انتخاب کردم. خیلی‌ها به خاطر سکوتم از من انتقاد کردند. من فکر می‌کنم این بیشتر شما را عصبانی می‌کند تا زمان که بتوانید حرف بزنید. ما رابطه‌ای حرفه‌ای با هم داشتیم. من تصمیم گرفتم سکوت کنم. من هیچ کس را به هیچ چیز متهم نمی‌کنم. زمانی که من و راموس با رئیس باشگاه صحبت کردیم، درباره بازیکنان حرف زدیم نه مورینیو. از نظر من مورینیو یکی از بهترین مربیانی بود که تاکنون داشتم. او شجاع و باشخصیت بود اما اینطور استنباط شد که ما باشگاه را تحت فشار گذاشته‌ایم.

کاسیاس گفت: به خروج از اسپانیا فکر کرده‌ام زیرا نمی‌خواهم محیط بدی به وجود آورم زیرا همیشه دوست دارم مادرید قهرمان شود اما به این فکر کردم که باید رقابت کنم و بجنگم. در این دو سال گذشته جنگیده‌ام و تقلا کرده‌ام. پیشنهادی به من داده نشد و من می‌خواستم فوتبالم را اینجا به پایان برسانم.

وی ادامه داد: مادرید خانه من است. احساس می‌کنم اینجا بزرگ شده‌ام. نمی‌توانید بفهمید زندگی من بدون مادرید چگونه پیش می‌رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 18 / 7 / 1393 ا 5:53 PM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.