رونالدو: هر سال می‌توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم

 

رونالدو: هر سال می‌توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم

ستاره پرتغالی رئال مادرید معتقد است که رئال مادرید این توانایی را دارد که هر سال قهرمان اروپا شود.

خبرگزاری فارس: رونالدو: هر سال می‌توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو در گفت‌و‌گویی اختصاصی با مجله World Soccer اظهار داشت: فشار برای کسب دهمین قهرمانی در اروپا بسیار زیادی بود. باشگاهی به بزرگی مادرید می‌تواند هر سال قهرمان اروپا شود اما من فکر می‌کنم امسال از لحاظ روانی آرام‌تر هستیم.

وی ادامه داد: رابطه آنچلوتی با بازیکنان عالی است. مربی کارش را فوق‌العاده انجام می‌دهد. او یک فرد خارق‌العاده و یک سرمربی بزرگ است و ما از اینکه او در این تیم است، خوشحالیم.

ستاره پرتغالی رئال مادرید خاطرنشان کرد: رقابت با مسی بخشی از زندگی من است. طبیعی است که مردم ما را مقایسه کنند. هیچ خصومتی بین ما وجود ندارد. ما همکار هستیم. مطمئنا خارج از فوتبال رابطه‌ای با او ندارم. رقابت وجود دارد اما ما باید به صورت مثبتی به آن نگاه کنیم.

وی اضافه کرد: جوایز فردی پاداش بازی عالی در تیم است اما مطمئنا نمی‌خواهم دروغ بگویم. من واقعا دوست داشتم این جایزه را کسب کنم. در جام‌جهانی در بهترین شرایط نبودم اما خودم را مجبور کردم و توانستم در سطح باشگاهی خوب کار کنم اما در تیم ملی کار کمی پیچیده‌تر شد زیرا همه‌چیز درست پیش نرفت. در زندگی نمی‌توانید بدون ایثار کردن پیروز شوید و گاهی باید ریسک کنید. گاهی محدودیت‌هایی برای بدنم قرار می‌دهم اما همه ورزشکاران همین طور هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 18 / 7 / 1393 ا 5:26 PM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.