هاینکس: شک نکنید آلمان برترین تیم برزیل ۲۰۱۴ بود
هاینکس: شک نکنید آلمان برترین تیم برزیل ۲۰۱۴ بود

مربی موفق بازنشسته فوتبال آلمان گفت: شک نکنید. آلمان با بازی‌های که نشان داد از هر جهت تیم برتر جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ بود.

خبرگزاری فارس: هاینکس: شک نکنید آلمان برترین تیم برزیل ۲۰۱۴ بود

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، یوپ هاینکس در گفت‌وگویی کوتاه با نشریه کیکر اظهار داشت: شک نکنید آلمان با بازی‌هایی که نشان داد از هر جهت تیم برتر جام جهانی بود. بزرگترین ویژگی این تیم سازماندهی بسیار قوی اش بود.

هاینکس که تابستان گذشته بایرن را به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا رساند و بازنشسته شد، خود همراه با تیم آلمان در جام جهانی 1974 به مقام قهرمانی جهان رسید.

وی در این گفت‌وگوی کوتاه در مورد افتخارآفرینی جدید ژرمن‌ها چنین عنوان کرد:

*آقای هاینکس، برداشت شما از قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 چیست؟

به عنوان یک آلمانی خوشحالم. کسب مقام نخست این جام برای بازیکنان، نقطه اوج دوران ورزشی‌شان بود. از طرفی پاداشی کلان در جهت تقدیر از زحمات‌‌شان شد. فکر می‌کنم آنها در کنار کادر فنی موفق به انجام کاری عظیم شدند.

*از نظر شما آلمان آیا واقعا بهترین تیم جام بود؟

به طور قطع. شک نکنید. آلمان با بازی‌هایی که نشان داد از هر جهت تیم برتر جام جهانی بود. بزرگترین ویژگی این تیم سازماندهی بسیار قوی اش بود. بازیکنان بالاترین سطح تفاهم را با یکدیگر داشتند و از نظر جسمانی بسیار خوب آماده شده بودند. به طوریکه فشار سنگین مسابقات اجازه نداد دچار افت شوند.

 

 

*از نظر روحی چطور؟

باید به یواخیم لو تبریک بگویم. تیمش را از نظر روحی نیز بسیار قوی آماده کرده بود. او به خوبی توانست روحیه پیروزی طلبی را به تیمش تزریق کند. شاهد بودیم که نقطه اوج این روحیه همان برد 7 بر یک تاریخی مقابل برزیل در نیمه نهایی جام جهانی بود. حتی بازی فینال هم که آلمان با گل زیبای گوتسه برنده شد.

 

*از نظر پتانسیل نیروی انسانی تیم ملی را چگونه دیدید؟

خیلی خوب. این تیم اکنون صاحب نسل بسیار با کیفیتی است به خوبی می‌درخشد. شمار بازیکنان درجه یک آن بسیار است. آنها آنقدر خوب کار کردند که پیام‌آوری خوب برای کشورمان در جام جهانی شدند.

مسیر این تیم اکنون به پایان نرسیده است. اکثر این بازیکنان سال‌های بی‌شمار زیادی را پیش رو دارند. به این مجموعه ستارگانی دور مانده از جام مثل رویس، گومس، گون‌دوگان را هم اضافه کنید. آنوقت می‌توان قهرمانی‌های بعدی را ترسیم کرد.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 24 / 4 / 1393 ا 3:36 PM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.