سیمئونه: رئال بهترین تیم دنیاست

 

سیمئونه: رئال بهترین تیم دنیاست

سرمربی اتلتیکومادرید، رئال مادرید را بهترین تیم دنیا توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: سیمئونه: رئال بهترین تیم دنیاست

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دیگو سیمئونه اعلام کرد که بازیکنان تیمش تلاش می‌کنند تا حرف های او و دستیارانش را در مسابقه اجرا کنند و فینال لیگ قهرمانان اروپا را بازی منحصر به فردی دانست که تیمش را مقابل بهترین تیم دنیا قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: بدون شک این تیم به گروهی از تمرین‌دهنده‌ها که دو سال و نیم پیش به این باشگاه آمدند تا آن را پیش ببرند، قدرت می‌دهد. کلمات نمی‌توانند اشتیاق من را برای تشکر از آنها به خاطر تلاششان بیان کنند.

مشکل‌ترین مسئله برای تمرین دادن تیم این است که خواسته‌های خود را به بازیکنان منتقل کنید و کادر فنی اتلتیکو عالی این کار را کرده و ما با احساسات، فروتنی، تعهد و سخت‌کوشی به این ورزش مشغولیم.

سرمربی آرژانتینی، تیمش را از لحاظ ساختاری بسیار منسجم دانست و اضافه کرد: شاگردانم به خوبی می‌دانند که در هر لحظه متفاوت از مسابقه باید چه کاری انجام دهند و همین باعث جنگندگی ما می‌شود. فوتبال بسیار وسیع است. می‌توانید با استفاده از فضاها یا ضدحملات کنترل بازی را در دست بگیرید.

وی افزود: تصور من این است که رئال مادرید 4-3-3 یا 4-4-2 بازی کند. شاید ایسکو پشت سر بیل یا رونالدو به زمین بیاید. آنها توانایی‌های زیادی دارند و ما تلاش می‌کنیم علاوه بر خنثی کردن استراتژی‌های آنها، بازی را به سمتی ببریم که برای ما بهتر است.

سرمربی اتلتیکو مادرید ادامه داد: رئال تیم بسیار کاملی دارد؛ آنها گروه بسیار خوبی هستند؛ خیلی خوب با هم ارتباط برقرار می‌کنند؛ در ضدحملات خوب هستند؛ عالی از توپ استفاده می‌کنند؛ دفاع منسجم و دروازه‌بان خوبی دارند... آنها بهترین تیم دنیا هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 5 / 3 / 1393 ا 11:6 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.