انتشار صحبت‌های خصوصی مورینیودرباره ساموئل اتوئو

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی انتشار صحبت‌های خصوصی خود درباره ساموئل اتوئو مهاجم این تیم را در یک شبکه فرانسوی را "ننگ آور" توصیف کرد.

مورینیو گفته در گفتگوی خصوصی با فردی که ارتباطی با دنیای فوتبال نداشته به مهاجمان چلسی ایراد گرفته و با سن ساموئل اتوئو مهاجم این تیم شوخی کرده است.

سرمربی چلسی گفته است: "من با فردی که ارتباطی با دنیای فوتبال نداشت، مکالمه‌ای دوستانه بود و ما با هم شوخی می‌کردیم. ضبط این مکالمه خصوصی خصوصی ننگ آور است."

ژوزه مورینیو در کنفراس خبری بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای گفت که رسانه‌ها باید نسبت به اقدام شبکه فرانسوی شبکه پلاس در انتشار این گفتگوی خصوصی، "خجالت زده" باشند.

در ویدئویی که این شبکه تلویزیونی منتشر کرده، ژوزه مورینیو گفته است: "مشکل چلسی نداشتن مهاجم است، من در این تیم اتوئو را دارم که ۳۲ ساله و یا شاید هم ۳۵ ساله باشد، من دقیقا نمی‌دانم."

اما در جلسه کنفراس خبری پیش از بازی با گالاتاسرای مربی پرتغالی با حمایت از اتوئوی ۳۲ ساله، روی این نکته تاکید کرد که این بازیکن در طول دوران فوتبال خود دو بار در تیم‌هایی که او سرمربیگری او را برعهده داشته بازی کرده است.

ساموئول اتوئو در اینترمیلان با سرمربیگری مورینیو قهرمان سری آ، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا شد و در تابستان سال ۲۰۱۲ این بازیکن به صورت بازیکن آزاد از باشگاه آنژی ماچاتخالا روسیه به باشگاه چلسی پیوست.

"من از چیزی که که گفته شده دفاع نمی‌کنم. قصد من انتقاد به موضوعی است در کار شما (روزنامه نگاران) جزء اصول اساسی است و این شخصی که صحبت‌های خصوصی من را منتشر کرده نشان داد که کیست و به چه میزان از اصول این شغل اطلاع دارد."

سرمربی سابق رئال مادرید در ادامه محتوی گفتگوی منتشر شده در شبکه پلاس فرانسه گفته است: " از نظر من، صحبت‌های مطرح شده موضوع جالبی نداشته است، این نوع اظهارنظر چیزی نیست که عقیده من در حالت عادی باشد و یا چیزی که من در مصاحبه‌ای رسمی آن را بیان کرده باشم.

باید بگویم که من در درجه اول با این نوع موضوعات هیچ گاه شوخی نمی‌کنم و در درجه دوم اگر مربی در دنیا پیدا شود که واقعا پشت بازیکن‌اش بایستد من مشخصا یکی از آن مربی ها هستم و برای من ساموئل اتوئو همیشه ساموئول اتوئو است."

ساموئل اتوئو از زمان حضور‌اش در چلسی در ۲۷ بازی در ترکیب اصلی این تیم قرار داشته و در این بازی‌ها هشت گل به ثمر رسانده است، دو مهاجم دیگر چلسی یعنی فرناندو تورس و دمبابا تا اینجای فصل ۱۱ گل برای آبی پوشان چلسی زده‌اند.

مورینیو با دفاع از مهاجم کامرونی چلسی با اشاره به دوران حضور خود اینترمیلان گفت: "من بهترین دوران مربیگری خود را به همراه اتوئو در اینترمیلان سپری کردم. او یکی از معدود بازیکنانی است که در دو باشگاه با من کار کرده است و کمتر مربی‌ای حاضر می‌شود با یک بازیکن در دو تیم متفاوت کار کند."

سرمربی چلسی در ادامه با تاکید بر اینکه دلیلی برای ناراحتی اتوئو وجود ندارد گفت: "هیچ دلیلی وجود ندارد که او از من ناراحت باشد چرا که او چند سال پیش گفته بود "مورینیو تنها مربی در جهان است که من هرگز با او کار نخواهم کرد" اما بعد از چند سال او به اینتر میلان آمد و در حال حاضر هم در چلسی است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 7 / 12 / 1392 ا 12:56 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.