رونی: برای کاپیتانی منچستریونایتد آماده هستم
رونی: برای کاپیتانی منچستریونایتد آماده هستم

بازیکن منچستریونایتد مدعی شد که آماده است، کاپیتان تیمش شود.

خبرگزاری فارس: رونی: برای کاپیتانی منچستریونایتد آماده هستم
 

به گزارش خبرگزاری فارس، فان خال پس از جدایی ویدیچ و ریو فردیناند و بازنشستگی رایان گیگز باید کاپیتان جدیدی برای منچستریونایتد انتخاب کند.

رونی بخت اول در اختیار گرفتن بازوبند کاپیتانی پس از رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل بود اما برکناری دیوید مویس همه‌چیز را تغییر داد و اکنون به نظر می‌رسد روبین فان‌پرسی شانس اول کاپیتانی باشد زیرا کاپیتان هلند نیز در رقابت‌های جام‌جهانی زیر نظر فان خال است.

این بازیکن 28 ساله بر این باور است که برای هدایت این تیم آماده است، با این حال مشکلی ندارد که هم‌تیمی هلندی‌اش بازوبند کاپیتانی را در اختیار بگیرد.

وی در این باره اظهار داشت: احساس می‌کنم که برای بستن بازوبند کاپیتانی آماده هستم اما همه‌چیز به تصمیم سرمربی بستگی دارد. پیش از این هم گفتم که چند بار کاپیتان منچستر یوده‌ام و در دست داشتن طولانی مدت این عنوان افتخار بزرگی است.

رونی ادامه داد: هرکسی که به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شود، مایه احترام است و مشکلی وجود ندارد. اگر فان‌خال فرد دیگری را انتخاب کند؛ واقعا مشکلی با این موضوع ندارم و به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم.

مهاجم منچستریونایتد خاطرنشان کرد: روبین فان‌پرسی کاپیتان تیم ملی کشورش است و کاپیتان آرسنال هم بوده است و اگر او کاپیتان شود، مطمئنم که کارش را عالی انجام خواهد داد. این زمان هیجان‌انگیزی برای باشگاه خواهد بود.

وی اضافه کرد: وقتی سرمربی جدیدی به تیم می‌آید همیشه احساس می‌کنید می‌توانید دوباره خودتان را اثبات کنید. وقتی در تمرینات حاضر می‌شوید، مثل شروعی تازه است و باید خودتان را دوباره اثبات کنید تا مطمئن شوید مربی شما را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 3 / 3 / 1393 ا 10:46 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.