آرزوی موفقیت سرمربی لاس‌پالماس برای شجاعی در جام‌جهانی

 

 
آرزوی موفقیت سرمربی لاس‌پالماس برای شجاعی در جام‌جهانی

سرمربی لاس‌پالماس برای بازیکن ایرانی تیمش در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری فارس: آرزوی موفقیت سرمربی لاس‌پالماس برای شجاعی در جام‌جهانی

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت مارکا در گزارشی به جدایی مسعود شجاعی از لاس‌پالماس و پیوستنش به تیم ملی ایران در اردوی اتریش پرداخت و نوشت: بالاخره زمانش فرا رسید. لاس‌پالماس هفته‌ها این را می‌دانست و  چهارشنبه گذشته، مسعود شجاعی این تیم را ترک کرد تا به هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی ایران ملحق شود.

شجاعی  در اردوی اتریش و پیش از اعلام فهرست 23 نفره برای رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل از سوی کارلوس کی‌روش در دو دیدار دوستانه بازی خواهد کرد. شجاعی با آرزوی بازگشت تیمش به لالیگا پس از بازگشتش از جام‌جهانی اظهار داشت: امیدوارم وقتی برگشتم، به لالیگا صعود کرده باشیم.

همچنین شماره 12 زردپوشان در صحبت‌هایی به هواداران لاس‌پالماس گفت: از رفتار فوق‌العاده هواداران که در زمان حضورم به عنوان بازیکن لاس‌پالماس دیدم، تشکر می‌کنم. باید به خاطر همه‌چیز از شما تشکر کنم.

سرجیو لوبرا، سرمربی لاس‌پالماس نیز حمایتش از مسعود شجاعی در جام‌جهانی را که ایران در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین مبارزه می‌کند، اعلام کرد و گفت: شجاعی یک حرفه‌ای واقعی و بازیکن و انسان فوق‌العاده‌ای است. در جام‌جهانی برایش آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که تابستان گذشته از اوساسونا به این تیم ملحق شد، کیفیت زیادی را به تیم جزایر قناری اضافه کرد. وی در حالی تیم را ترک می‌کند که کارش را نیمه‌تمام رها خواهد کرد زیرا نمی‌تواند در سه مسابقه پایانی تیمش شرکت کند.

در حالی که تنها یک فصل سپری شده است، شجاعی تأثیر زیادی روی کیفیت و توانایی تیمش داشت و زردپوشان علاقمند هستند  که قرارداد این بازیکن را که سی‌ام ژوئن 2014 به پایان می‌رسد، تمدید کنند. مسعود در این رقابت‌ها 6 گل و سه پاس گل در 31 حضورش در این مسابقات برای زردپوشان به ثمر رسانده و این بهترین رکورد وی از زمان حضورش در فوتبال اسپانیا است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 3 / 3 / 1393 ا 10:45 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.