رویای نیمار برای رویارویی با مسی در فینال جام‌جهانی

 

 
رویای نیمار برای رویارویی با مسی در فینال جام‌جهانی

بازیکن برزیلی بارسلونا از رویایش برای رویارویی با هم‌تیمی آرژانتینی‌اش در فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ صحبت کرد.

خبرگزاری فارس: رویای نیمار برای رویارویی با مسی در فینال جام‌جهانی

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمار مدعی شد که رویایش شکست دادن لیونل مسی، هم‌تیمی‌اش در بارسلونا در فینال جام‌جهانی است. برزیل در گروه A در کنار تیم‌های کامرون، مکزیک و کرواسی قرار گرفته است و مهاجم بارسلونا تأیید کرده که امیدوار است در 13 جولای در ریودوژانیرو مقابل هم‌تیمی‌اش در بارسلونا قرار بگیرد.

وی در این باره اظهار داشت: باید تلاش کنم تا بیشترین استفاده را از توانایی‌‌هایم ببرم در حالی که مسی هم همین کار را می‌کند. پس از مسابقه یکدیگر را در آغوش خواهیم کشید. این دو مسئله را مطمئنم؛ بقیه چیزها مشخص نیست.

نیمار ادامه داد: در حقیقت در رختکن نیوکمپ چنین صحبتی با هم داشتیم و من همیشه گفته‌ام که اگر در فینال با هم روبرو شویم، ما باید برنده شویم اما او هم همین را می‌گوید. شناختن چنین نابغه‌ای از نزدیک واقعا فوق‌العاده است. من واقعا خوش‌شانس هستم.

میزبان می‌تواند در مرحله یک‌‌هشتم نهایی مقابل اسپانیا بازی کند اما مهاجم جوان برزیل تأکید کرد که تیمش آماده است تا با هر تیمی که مقابلش قرار می‌گیرد، بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: این روزها هیچ مسئله ناشناخته‌ای درباره حریفان وجود ندارد. ما آنها را می‌شناسیم و آنها هم ما را می‌شناسند. وقتی تلاش می‌کنید که بهترین باشید، نمی‌توانید حریفتان را انتخاب کنید، می‌توانید؟ باید با تمام توانایی‌هایتان مقابل تمام تیم‌ها بازی کنید و فقط در این صورت است که می‌توانید بهترین باشید.

نیمار اضافه کرد: اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی است و دو بار قهرمان اروپا شده‌اند. نیازی به گفتن نیست که بهترین تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی هستند اما ما هم آماده‌ایم تا رویایمان را به حقیقت تبدیل کنیم.

بازیکن بارسلونا گفت: باید مسابقات را عالی شروع کنیم مثل کاری که در جام کنفدراسیون‌ها انجام دادیم. شما باید از سوت آغاز مسابقه در بهترین شرایطتان باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 3 / 3 / 1393 ا 10:43 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.