کرویف: بارسلونا باید مجسمه والدس را بسازد

اسطوره هلندی بارسلونا معتقد است این باشگاه باید به خاطر تمام کارهایی که والدس انجام داده از او قدردانی کند.

خبرگزاری فارس: کرویف: بارسلونا باید مجسمه والدس را بسازد

به گزارش خبرگزاری فارس، یوهان کرویف اعلام کرد که باشگاه بارسلونا در این فصل عالی کار کرده است و آنها هم مانند اتلتیکومادرید شایسته قهرمانی در لالیگا هستند.

وی اظهار داشت: هرگز درباره اینکه چه تیمی شایستگی قهرمانی را دارد و چه تیمی لیاقتش را ندارد، صحبت نکرده‌ام اما فکر می‌کنم که بارسلونا در این فصل کاملا عالی کار کرده و هنوز شانس قهرمانی در لیگ را دارد.

کرویف ادامه داد: اتلتیکو مادرید در این فصل موفقیت زیادی کسب کرده است و تیم بسیار جنگنده‌ای است.

اسطوره باشگاه بارسلونا در خصوص تمدید قرارداد لیونل مسی خاطرنشان کرد: پس از قضیه نیمار همه چشم‌ها به تمدید قرارداد مسی بود اما درباره ژاوی که او هم تمام تلاشش را برای بارسلونا انجام داده چه می‌توان گفت؟ این تقصیر نیمار نیست. او یک قربانی است. مدیر برنامه‌های او کارش را خوب انجام نداد.

وی خاطرنشان کرد: این کار اخلاقی نبود که سران بارسا در ملأ عام با لوئیس انریکه دیدار کنند در حالی که هنوز لیگ به پایان نرسیده. من نمی‌دانم برنامه بارسلونا چیست. باید ببینیم عقاید انریکه چگونه با باشگاه جور در می‌آید.

کرویف در خصوص اهمیت ویکتور والدس گفت: بارسلونا باید به خاطر تمام کارهایی که والدس انجام داد، مجسمه او را بسازد. باید در جمع از بازیکنان قدردانی شود نه به صورت خصوصی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 27 / 2 / 1393 ا 9:41 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.