راندلی: تلاش می‌کنیم به فینال جام جهانی برسیم/ بالوتلی اغلب تنهاست
خبرگزاری فارس: پراندلی: تلاش می‌کنیم به فینال جام جهانی برسیم/ بالوتلی اغلب تنهاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایتالیا با سرمربی‌گری چزاره پراندلی امید زیادی دارد تا به دیدار پایانی جام جهانی 2014 برزیل برسد.

سرمربی ایتالیا در آخرین مصاحبه‌اش که با دیلی میرر انجام داد در خصوص حضور تیمش در جام جهانی اظهار داشت: ما زیاد توجهی به گروه و جدولمان نداریم فقط به این فکر می‌کنیم که باید با پیشرفتی که داریم به هدفمان که رسیدن به فینال جام جهانی است نزدیک‌تر شویم.

وی ادامه داد: باید با سازمان‌دهی تا فینال پیش برویم هدف ما این است که ایتالیا را به فینال جام جهانی برسانیم و برای این موضوع باید صبر کنیم که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در باره حضور بالوتلی در جمع 30 بازیکن لاجوردی پوشان عنوان کرد: ماریو 14 گل در لیگ انگلیس به ثمر رسانده و این موضوع نشان می‌دهد که بازیکن توانمندی است. اغلب در خط حمله تنها است و همواره به عنوان مهاجم تنها کار خود را دنبال می‌کند و توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. پس زمانی که او در تیم ملی صاحب توپ و فضا می‌شود می‌تواند موقعیت های خوبی خلق کند.

پراندلی در خصوص اینکه ایتالیا با جه سیستمی در جام جهانی بازی خواهد کرد گفت: این  موضوع سخت است که بخواهم بگویم ما با سیستم 4-3-3 بازی می‌کنیم زیرا در این نوع سیستم حریف می‌تواند ضد حملات خطرناکی انجام دهد. ما برای حضور قدرتمند در جام جهانی به 23 بازیکن نیاز داریم که همه آنها برای رسیدن به ترکیب 11 نفره باید تلاش کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 27 / 2 / 1393 ا 9:30 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.