رونالدو بعداز صعودبه فینال چه گفت؟

یک برد قاطعانه برای رئال در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی مقابل بایرن‌مونیخ کافی بود تا این تیم حالا تنها یک گام دیگر با دهمین قهرمانی اروپایی‌اش فاصله داشته باشد. در پایان دیدار سه‌شنبه‌شب بازیکنان رئال‌ مادرید غرق در شادی و سرور بودند و کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی این تیم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت که این موفقیت را مرهون سرمربی ایتالیایی تیمش است:

باید پاهایمان روی زمین باشد

رونالدو در مورد بازی خوب تیمش در دیدار برگشت گفت: «زدن 4 گل در خارج از خانه، آن‌هم به بایرن‌مونیخ کار ساده‌ای نیست. تیم ما خیلی خوب بود. ما در روزهای خوبی هستیم و باید به تیم تبریک گفت که اینقدر منسجم کار می‌کند. ما به بهترین نحو ممکن بازی را مدیریت کردیم و بعد کارها برایمان ساده‌تر شد. تیم ما در شرایط فوق‌‌العاده‌ای است. حالا به فینال رسیده‌ایم واین دقیقاً همان چیزی است که می‌خواستیم. باید سرهایمان را بالا بگیریم ولی پاهایمان هم باید روی زمین باشد و فروتنی‌مان را حفظ کنیم. باید گام به گام پیش برویم. در طول تمام امسال برای همین تلاش می‌کردیم؛ برای حضور در فینال‌ها و کسب جام‌های قهرمانی. فینال بازی خیلی سختی خواهد بود و شانس برد ما 50-50 است. تکلیف چنین بازی‌هایی را جزئیات مشخص می‌کنند.»
رکوردشکنی

ستاره پرتغالی در این بازی موفق شد تا با گذشتن از مرز 14 گل رکورد گلزنی در یک فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به نام خودش ثبت کند: «به دنبال آن نبودم که رکورد گلزنی را بشکنم. تعداد گل‌ها برایم آنچنان مهم نبود و مهم این بود که بتوانیم به فینال برسیم. طبیعتاً می‌دانستم که در این بازی ممکن است این رکورد را بشکنم. هم‌تیمی‌هایم خیلی به من کمک کردند و من خیلی خوشحالم، به ویژه برای اینکه حالا این فرصت را دارم تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.»

بخش بعدی صحبت‌های رونالدو در مورد انسجام گروهی رئال بود: «از این بابت اصلاً تعجب نمی‌کنم. چون در بازی رفت هم تیم ما همین‌طور کار کرد. من راضی هستم. چون عملکرد خط دفاعی‌مان فوق‌‌العاده است. تمام کسانی که در ترکیب تیم قرار می‌گیرند خیلی خوب بازی می‌کنند و با حضور مهاجمان در خطوط جلویی می‌توانیم از فرصت‌ها بهره ببریم.»
راموس و آلونسو

سوپراستار رئال راجع به توانایی سرزنی سرخیو راموس و محرومیت ژابی آلونسو از حضور در بازی فینال گفت: «سرخیو در زدن ضربات سر خیلی خوب است. او اول یک مهاجم نوک بود و روحیه بازی در چنین پستی را دارد. من برایش خوشحالم‌ چون بازیکن حرفه‌ای بزرگی است. ژابی هم بازیکن خیلی مهمی برای ماست. او در بازی فینال حضور نخواهد داشت ولی در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق‌‌العاده‌ای داشته. این‌ها شرایطی است که در جریان بازی رخ می‌دهد. فینال در شهر لیسبون، درکشور زادگاه من برگزار می‌شود ولی من برای همه بازی‌ها خودم را به خوبی آماده می‌کنم، جدا از اینکه چه بازی‌ای پیش‌ رو باشد».

علاوه بر رونالدو ، گرت بیل، ستاره ولزی رئال هم با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت. او در مورد برد 4- صفر تیمش در آلیانس آره‌نا گفت: «نتیجه فوق‌‌العاده‌ای برای تیم ما به ‌دست آمد. ما شایسته این برد بودیم. ما به شدت تلاش کردیم و به خوبی توانستیم تاکتیک‌هایمان را پیاده کنیم و شایستگی‌‌اش را داشتیم که به پیروزی برسیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 12 / 2 / 1393 ا 2:48 PM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.