4 ستاره تاثیرگذار جام جهانی 2014 برزیل

بلیچر ریپورت نوشت: اگرچه دنیا در حال حاضر کمبودی از نظر بازیکنان درجه یک فوتبال، از نام های مطرح اروپا و آسیا گرفته تا ستاره های نوظهور آمریکا، ندارد ولی بیشتر نگاه ها به چهار نفر خواهد بود؛ کریستیانو رونالدو از تیم پرتغال، لیونل مسی از تیم آرژانتین، نیمار از برزیل و لوییس سوارز از اروگوئه.

** کریستیانو رونالدو
وی شاید بزرگترین بازیکن جام جهانی 2014 باشد که امسال با روحیه ای متفاوت تیم ملی پرتغال را همراهی خواهد کرد.
این بازیکن 29 ساله با توجه به عملکرد درخشانی که در رئال مادرید دارد، شاید بتواند سرانجام منتقدان را ساکت کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد چرا که بسیاری معتقدند او هم اکنون در اوج است و این به نفع تیم ملی پرتغال در جام جهانی خواهد بود.

** لیونل مسی
بزرگترین رقیب رونالدو در لالیگا که پرچم دار تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خواهد بود.
او ماشین گلزنی بارسلونا است و در طول دوران حرفه ای خود بیش از 350 گل به ثمر سانده است.
با وجود این، مسی در تیم ملی آرژانتین در 83 بازی فقط 37 گل زده است اما هنوز هم از نظر بسیاری، بهترین بازیکن دنیا به شمار می رود.
گفته می شود تا وقتی او در اوج آمادگی باشد، آرژانتین می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی باشد.

** نیمار
در مورد نیمار همین بس که په له اسطوره فوتبال برزیل، او را بهتر از مسی می داند.
نیمار در جام جهانی 2010 معروف شد اما برزیل در آن مسابقات از هلند شکست خورد و برای هشتمین بار نتوانست به نیمه نهایی برسد.
ولی در این دوره نیمار چهار سال با تجربه تر شده است و با بازی در کنار بزرگانی چون مسی، قطعا در خاک خود عملکردی تماشایی در مقابل هوادارانی که او را می پرستند، به نمایش خواهد گذاشت.

** لوییس سوارز
بازیکنی که امسال دوباره نامش بر سر زبان ها افتاده است. مهاجم لیورپول در فصل جاری مسابقات لیگ برتر، توقف ناپذیر ظاهر شده است و تلاش می کند همین روند را در تیم ملی کشورش هم ادامه بدهد.
وی چند روز پیش به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال انگلیس انتخاب شد و در جام جهانی قرار است در کنار دیه گو فورلان بازی کند.

وین رونی از تیم انگلیس، باستیان شوان اشتایگر از تیم آلمان، روبین فان پرسی از تیم هلند و رادامل فالکائو از تیم کلمبیا دیگر ستاره های جام جهانی 2014 برزیل خواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 12 / 2 / 1393 ا 1:20 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.