صدای انفجار مواد محترقه در تمرین تیم ملی!

بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را پیش از دیدار افتتاحیه برگزار کردند.

خبرگزاری فارس: صدای انفجار مواد محترقه در تمرین تیم ملی!

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در تمرین بعدازظهر دیروز که برخلاف هوای ابری صبح در هوای نسبتا آفتابی و گرم‌تر برگزار شد، بازیکنان تمرینات خود را با دویدن و گرم کردن بدون توپ در زمین تمرین کمپ آغاز کردند. از نکات جالب توجه حضور هاشم بیک‌زاده در تمرین و گرم کردن با سایر بازیکنان بود. البته بیک‌زاده پس از گرم کردن و در زمان انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان به همراه برونو و لوسیانو مربیان تجزیه و تحلیل بدنی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن با توپ، به زمین اصلی کمپ آمده و تمرینات اختصاصی و تاکتیکی خود را در زمین کوچک و با فوتبال فشرده ادامه دادند.

در تمام طول تمرین تیم ملی و با توجه به شروع مسابقات جام جهانی و اینکه مسابقه افتتاحیه جام جهانی بین تیم های برزیل میزبان و کرواسی در شهر سائوپائولو برگزار می‌شد، صدای انفجار مواد محترقه در اطراف کمپ و البته تا دوردست‌ها و به خصوص پس از به ثمر رسیدن گل برای برزیل شنیده می‌شد.

همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، بازیکنان تیم ملی یک نیمه از دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی را در کمپ و نیمه دوم را در هتل محل اقامت و به صورت دسته جمعی و با حضور همه اعضای تیم و کادر فنی تماشا کردند.

پس از اتمام تمرین و بختیار رحمانی و دانیال داوری با رسانه‌های حاضر و تلویزیون فیفا مصاحبه کردند.



تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 11:46 AM نويسنده : REZA ا

سایت فیفا: ایران، دومین تیمی که به برزیل رسید+ تصاویر

 

سایت فیفا تیم ملی ایران را به عنوان دومین مسافر جام جهانی ۲۰۱۴ که وارد خاک برزیل شد معرفی کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، سایت فدراسیون جهانی فوتبال خبر ورود تیم ملی ایران به خاک برزیل را روی خروجی خود گذاشته و در آن نوشته است: بعد از استرالیا که به عنوان اولین تیم از 32 تیم راه یافته به جام جهانی 2014 وارد خاک برزیل شد، تیم‌های ایران و کرواسی را هم به ترتیب به عنوان دومین و سومین تیم‌ها وارد این کشور شدند.

در ادامه این خبر آمده است: هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی ایران ساعت 4:10 بعدازظهر به وقت محلی، مدت کوتاهی پیش از کروات‌ها در فرودگاه سائوپائولو فرود آمد. ایرانی‌‌ها رقابت‌ خود در جام جهانی را با بازی برابر نیجریه در کوریتیبا آغاز خواهند کرد و پس از آن به مصاف تیم ملی آرژانتین و بوسنی و هرزگوین می‌روند.

کودکان برزیلی ورود ایران به کشورشان را تبریک گفتند

تیم ملی کرواسی کمی بعد از ایران به برزیل رسید

بنا بر گزارش تسنیم، تیم ملی استرالیا اولین تیم حاضر در جام جهانی است که وارد برزیل شد



تاريخ : 14 / 3 / 1393 ا 7:48 PM نويسنده : REZA ا

 

رکورد 100 درصد پیروزی در جام جهانی

 

 

کارشناسان ورزشی معتقدند که در جام جهانی فوتبال هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد، بنابراین در این حالت چنین می‌توان گفت که که رکورد صد در صد پیروزی تنها می‌تواند به قوی‌ترین تیم‌های حاضر در جام جهانی تعلق بگیرد.

تاکنون در طول 19 دوره برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 4 تیم موفق به ثبت رکورد صد درصد پیروزی شد که ما تک به تک آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

1- تیم ملی اوروگوئه (سال 1930)

در این سال فیروزه ای‌ها اولین میزبانی مسابقات جام جهانی را بر عهده داشتند، آن‌ها در مرحله گروهی با تیم‌های پرو و رومانی همگروه بودند که از دست برقضا در بازی اول با تک گل دقیقه 80 کاسترو بر رومانی چیر شدند، سپس در بازی دوم با جشنواره ای از گل پرویی‌ها را بدرقه کردند، در این دیدار دورادو، اسکارونه، انسلما و سه آ چهار گل اوروگوئه را به ثمر رساندند.

فیروزه ای‌ها سپس در نیمه نهایی جام جهانی با حساب شش بر یک آمریکا را در هم کوبیدند و حریف آرژانتین در فینال بازی‌ها شدند، در بازی نهایی نیز تیم میزبان 4 بر 2 از سد آرژانتین گذشت وبه رکورد صد در صد پیروزی در طی چهار بازی دست یافت.

اوروگوئه ای‌ها در این جام جهانی میانگین گلزنی 8/3 گل در هر مسابقه را به ثبت رساندند.

2- تیم ملی ایتالیا (1938)

تیم ملی ایتالیا چهار سال قبل از برگزاری جام جهانی 1938 در کشور خودش به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافته بود، آن‌ها چهار سال بعد نیز در فرانسه خوش درخشیدند، فاشیست‌های موسیلینی در جام جهانی 1938 در مرحله اول 2 بر یک از سد نروژ گذشتند، سپس با پیروزی 3 بر یک مقابل فرانسه حریف برزیل در نیمه نهایی شدند، که در این مرحله نیز با گلهای جوزپه مه آتزا وکلویزی به بازی فینال راه یافتند، کلویزی و پیولا دو بازیکن ایتالیایی در فینال جام جهانی هر کدام دو گل را به ثمر رساندند تا لاجوردی پوشان با برتری 4 بر 2 مقابل چکسلواکی قهرمان جام جهانی شوند.

3- تیم ملی برزیل (1970)

در این دوره از رقابت‌ها هر تیم برای قهرمانی باید حداقل شش مسابقه را انجام می‌داد، در این بازی‌ها برزیلی‌ها در گام اول 4 بر یک رومانی را شکست دادند، سپس با یک گل انگلستان مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند، و در بازی آخر مرحله گروهی نیز مقابل رومانی به برد 3 بر 2 دست یافتند.

سپس در مرحله یک چهارم نهایی برزیل با درخشش تاستائو 4 بر 2 پرو راشکست داد، طلایی پوشان در ادامه و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر یک اوروگوئه را شکست دادند و حریف ایتالیا در فینال بازی‌های جام جهانی شدند.

فینال جام جهانی 1970 یکی از یک طرفه‌ترین دیدارهای نهایی جام‌های جهانی بود، چرا که ساالسائو توانست با نتیجه 4 بر یک ایتالیا را شکست دهد وبه سومین عنوان قهرمانی خود در جام جهانی برسد.

4- تیم ملی برزیل (2002)

در این سال کم تر کسی به قهرمانی برزیلی‌ها فکر می‌کرد، اما طلایی پوشان در شرایطی که تیم‌های مدعی آرژانتین، پرتغال، فرانسه و …. در مرحله گروهی حذف شده بودند، توانستند در 7 بازی پیاپی مقابل چین، کاستاربکا، ترکیه، بلژیک، انگلستان، ترکیه (مرحله نیمه نهایی) و آلمان به برتری برسند و برای پنجمین بار جام را به خانه ببرند. در آینده مفصلا درباره‌ی جام جهانی 2002 بحث خواهد شد.

 

 



تاريخ : 14 / 3 / 1393 ا 7:48 PM نويسنده : REZA ا


اسامی
32 تیم حاضر در جام جهانی به صورت زیر است:

1- برزیل 2- ژاپن 3- استرالیا 4- ایران 5- کره جنوبی 6- هلند 7- ایتالیا 8- آمریکا 9- کاستاریکا 10- آرژانتین 11- کلمبیا 12- سوییس 13- آلمان 14- بلژیک 15- روسیه 16-بوسنی و هرزگوین 17- اسپانیا 18- انگلیس 19- شیلی 20- اکوادور 21- هندوراس 22- نیجریه 23- ساحل عاج 24- کامرون 25- غنا 26- الجزایر 27-یونان 28- کرواسی 29- پرتغال 30- فرانسه 31- مکزیک 32- اروگوئه


اما در این گزارش قصد داریم مروری داشته باشیم بر تیمهای ناکام در ادوار مختلف جام های جهانی؛ در حالی که فرانسه بعد از شکست مقابل اوکراین در دیدار رفت مرحله پلی آف در آستانه حذف و نرسیدن به جام جهانی 2014 برزیل قرار داشت با یک بازگشت رویایی در بازی برگشت به پیروزی 3-0 دست یافت تا یکی از جدیدترین ناکامان رسیدن به بزرگترین رویداد فوتبال جهان لقب نگیرد و جام جهانی برزیل بدون غایب سرشناسی برگزار شود. در ادوار گذشته این رقابت‌ها تیم‌های بزرگی بوده‌اند که نتوانسته‌اند خود را به این رویداد مهم برسانند که در زیر می خوانید:

نمایی از دیدار انگلیس و لهستان(1974) در ورزشگاه ومبلی که با تساوی به پایان رسید و انگلیس نتوانست به جام‌جهانی صعود کند

1) انگلیس – 1974
دهه 70 میلادی برای فوتبال انگلیس دهه تاریکی است چرا که آنها بین سال های 1970 تا 1980 حتی به یک تورنمنت معتبر هم صعود نکردند. مهمترین ناکامی آنها در این دهه ناکامی در صعود به جام جهانی 1974 در آلمان غربی بود. انگلیس در دیدار پایانی مرحله مقدماتی مقابل لهستان در لندن نیاز به یک پیروزی داشت اما بازی در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. یان تومازفسکی سنگربان لهستان در این دیدار عملکرد فوق العاده ای داشت و بارها مانع فرو ریختن دروازه اش شد تا شاگردان سرآلف رمزی از رسیدن به جام جهانی باز بمانند.

مارکو فان باستن یکی از ستاره های آن سال های هلند بود که از رسیدن به جام جهانی 1986 بازماند

2) هلند – 1986
بعد از نایب قهرمانی در جام جهانی 1978 هلندی ها عملکرد ضعیفی داشتند، اما نسل جدید فوتبال این کشور در دهه 80 بار دیگر به فوتبال این کشور قوت بخشید و ستاره هایی مثل مارکو فان باستن، فرانک ریکارد، رود گولیت و راب دویت را به دنیای فوتبال عرضه کرد. اما این ستاره های جوان در مرحله پلی آف صعود به جام جهانی مقابل همسایه خود بلژیک در بازی برگشت با قانون گل زده در خانه حریف باختند و از صعود به جام جهانی بازماندند.

اولگ بلوخین یکی از ستاره های آن زمان شوروی که نتوانست جام جهانی 1978 را تجربه کند

3) اتحاد جماهیر شوروی – 1978
با وجود اینکه دیناموکیف که اکثر ستاره های آن سال شوروی را در اختیار داشت در سال 1975 جام برندگان جام اروپا را با اولگ بلوخین فتح کرد اما تیم ملی شوروی در گروه 9 مقدماتی جام جهانی 1978 بعد از مجارستان در رده دوم قرار گرفت و از رسیدن جام جهانی بازماند. آنها در دیدار پایانی با تک گل تسالونیکی با نتیجه یک بر صفر مغلوب یونان شدند.

صحنه ای از دیدار ایتالیا و ایرلندشمالی در سال 1957 که با شکست 2 بر یک ایتالیا و ناکامی این تیم در رسیدن به جام جهانی همراه بود

4) ایتالیا – 1958
به گزارش مشرق، دهه 50 میلادی دوران افول فوتبال ایتالیا بود چرا که سانحه هوایی سال 1949 باعث شد تقریبا تمام اعضای تیم "گرند تورینو" که ستاره های تیم ملی ایتالیا هم بودند از دنیا بروند. با این حال ایتالیا امیدوار بود به جام جهانی 1958 سوئد صعود کند اما شکست غافلگیر کننده روز پایانی در بلفاست مقابل ایرلند شمالی باعث شد تیم میزبان به جای ایتالیا راهی جام جهانی شود. بدون شک بدترین دوران فوتبال ملی ایتالیا بعد از آن سال بود که تقریبا 2.5 سال طول کشید تا آتزوری ها نخستین پیروزی خود را کسب کردند.

پرتغال بعد از تساوی مقابل آلمان در رده سوم گروه قرار گرفت و از رسیدن به جام جهانی 1998 باز ماند

5) پرتغال – 1998
با حضور نسل طلایی فوتبال پرتغال و بازیکنانی مثل لوئیز فیگو، روی کاستا و ژوائو پینتو پرتغال بهترین شانس برای درخشش در جام جهانی بعد از دوره اوزبیو در سال 1966 داشت. اما همانند جام های جهانی 1990 و 1994 پرتغال نتوانست جواز صعود به مرحله پایانی رقابتها را در فرانسه 1998 کسب کند. پرتغال بعد از آلمان و اوکراین در رده سوم قرار گرفت و تساوی روز پایانی مقابل آلمان در برلین ناکامی آنها در صعود را قطعی کرد.

صحنه از دیدار انگلیس مقابل سن مارینو که سن مارینو در ثانیه 8 دروازه انگلیس را باز کرد

6) انگلیس – 1994
گراهام تیلور سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از عملکرد تحقیرآمیز یورو 92 امیدوار بود با این تیم به جام جهانی 1994 آمریکا صعود کند اما شکست خارج از خانه مقابل هلند، نروژ و عملکرد تحقیر آمیز مقابل سن مارینو که با گل ثانیه 8 تیم حریف همراه بود انگلیسی ها از رسیدن به جام جهانی 1994 آمریکا هم بازبمانند. انگلیس در نهایت سن مارینو را 7 بر یک شکست داد اما پیروزی هلند در لهستان باعث حذف انگلیس شد.

یوگسلاوی به دلیل جنگ داخلی حتی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 1994 هم حضور پیدا نکرد

7) یوگسلاوی – 1994
یوگسلاوی حتی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 1994 هم حاضر نبود. آنها به دلیل جنگ داخلی که منجر به استقلال کشورهای بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلوونی،مقدونیه و بعدها صربستان و مونتنگرو شد اجازه حضور در رقابتهای مقدماتی را پیدا نکردند. در آن زمان بسیاری یوگسلاوی را با در اختیار داشتن بازیکنانی مثل دراگان استویکوویچ، زوانیمیر بوبان، دژان ساویسویچ، داوور شوکر، دارکو بانچف، سینیشا میهایلوویچ و رابرت پروسینچکی بهترین تیم جهان در آن سال ها بود.

نمایی از دیدار اسکاتلند و آلمان غربی که با برتری 3 بر 2 ژرمن ها و ناکامی اسکاتلند در رسیدن به جام جهانی همراه بود

8) اسکاتلند – 1970
در دهه 60 و 70 میلادی فوتبال اسکاتلند قدرت قابل توجهی داشت و تمام تیم های اروپا احترام ویژه ای برای آنها قائل بودند. سلتیک در سال 1967 قهرمان اروپا شد و 5 سال بعد رنجرز جام برندگان جام اروپا را از آن خود کرد. اسکاتلند در رقابتهای مقدماتی از ستاره هایی مثل جیمی جانسون و دنیس لا استفاده می کرد اما بعد از شکست 3 بر 2 مقابل آلمان غربی در هامبورگ پایین تر از این تیم قرار گرفت و از رسیدن به جام جهانی 1970 بازماند.

درگیری رابی کین و ماریو ملکیوت برای تصاحب توپ در جریان دیدار ایرلند و هلند در مقدماتی جام جهانی 2002

9) هلند – 2002
به گزارش مشرق، هلند با وجود استفاده از ستاره هایی مقل ادگار داویدز، کلارنس سیدورف، رود فان نیستلروی، مارک اورمارس و یاپ استام، تیم لوئیس فان گال در مرحله مقدماتی بعد از پرتغال و جمهوری ایرلند در رده سوم قرار گرفت. نارنجی پوشان در دیدار پایانی در دوبلین در عین ناباوری با نتیجه یک بر صفر مغلوب ایرلند شدند و از رسیدن به جام جهانی 2002 که مشترکا در کره و ژاپن برگزار شد باز ماندند.

نمایی از دیدار بلغارستان و فرانسه که در آن کلاسیمیر بالاکوف توپ را در اختیار دارد، فرانسه این بازی را واگذار کرد

10) فرانسه – 1994
فرانسه در مرحله مقدماتی جام جهانی 1994 از 16 امتیاز ممکن 13 امتیاز را کسب کرد و در آستانه صعود قرار داشت. فرانسه آن سال با حضور ستارگانی مقل ژان پیر پاپن، دوید ژینولا، اریک کانتونا، دیدیه دشان و مارسل دسایی از دو بازی پایانی خانگی خود تنها یک امتیاز برای صعود نیاز داشت اما آنها دو بازی پایانی را مقابل رژیم اشغالگر قدس و بلغارستان واگذار کردند تا از رسیدن به جام جهانی بازبمانند. البته تیم ملی فرانسه 4 سال بعد در جام جهانی 1998 در خانه خود عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.



تاريخ : 14 / 3 / 1393 ا 7:39 PM نويسنده : REZA ا

 

ماجراجویی بکام در قلب جنگل‌های آمازون به پایان رسید+تصاویر

ستاره سابق تیم ملی انگلیس به ماجراجویی خود در قلب جنگل‌های آمازون پایان داد.

خبرگزاری فارس: ماجراجویی بکام در قلب جنگل‌های آمازون به پایان رسید+تصاویر

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دیوید بکام ستاره سابق تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد، رئال مادرید، آث میلان، لس آنجلس گالکسی و پاری سن ژرمن به همراه یک گروه کوچک سفری دو هفته‌ای را به جنگل‌های آمازون در برزیل برای تولید یک فیلم مستند داشت.

ستاره سابق تیم ملی انگلیس به همراه دوستانش وایت و گارنر از ریودوژانیرو برزیل عازم مانائوس در قلب جنگل‌های آمازون شده بودند.

یک فیلم مستند تحت عنوان دیدوید بکام در سرزمین ناشناخته تهیه شده است تا در آستانه جام‌جهانی 2014 فوتبال پخش شود.

بکام و همراهنش یکشنبه به سفر خود پایان دادند.

 



تاريخ : 14 / 3 / 1393 ا 12:2 AM نويسنده : REZA ا
دلخوری از باشگاه اسپانیایی/ پرتغالی‌ها: رئال مادرید، مسئول عدم بهبود کریس ‌رونالدو است!

مسئولان تیم ملی پرتغال از باشگاه رئال مادرید اسپانیا به خاطر وارد کردن فشار سنگین بر کریس ‌رونالدو ناراحت و عصبانی هستند.

خبرگزاری فارس: دلخوری از باشگاه اسپانیایی/ پرتغالی‌ها: رئال مادرید، مسئول عدم بهبود کریس ‌رونالدو است!

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس در شرایطی که تنها 9 روز به شروع مسابقات جام جهانی برزیل زمان باقی مانده، از اردوی «سلسائو اروپا» (تیم پرتغال) خبرهایی در مورد کاپیتانش به گوش می‌رسد که نگران‌کننده است.

منابع نزدیک به این تیم نقل می‌کنند تلاش کادر پزشکی تیم اروپایی برای حل مشکل مصدومیت رونالدو تا این لحظه چندان ثمر‌بخش نبوده است.

همین امر باعث شده تا کادر فنی تیم دچار نگرانی شود. به باور پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی‌ها و دستیارانش، مقصر اصلی در عدم بهبودی مصدومیت «کریس رونالدو» باشگاه رئال مادرید است که قبل از فینال لیگ قهرمانان و بازی هفته گذشته با اتلتیکو مادرید برای به موقع رساندن این لژیونر پرتغالی به بازی، فشار سنگینی به بازیکنی مصدوم وارد کرد که نتیجه‌اش مشخص است.

وجود این نگرانی‌ها باعث شده تا احتمال عدم حضور به موقع ستاره 29 ساله در اولین بازی جام جهانی در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد 93- مقابل آلمان) قوت بگیرد.

پرتغال در مسابقات برزیل 2014 در کنار آلمان با تیم‌های غنا و آمریکا نیز رقابت می‌کند.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 14 / 3 / 1393 ا 12:0 AM نويسنده : REZA ا
رویس مرد سال فوتبال آلمان شد

بازیکنی که هم‌اکنون در اردوی تیم ملی آلمان برای حضور در جام جهانی است، مرد سال فوتبال ژرمن‌ها شد.

خبرگزاری فارس: رویس مرد سال فوتبال آلمان شد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس «مارکو رویس» در رای‌گیری همکارانش در لیگ ژرمن‌ها صاحب بیشترین رای و برای این منظور برگزیده شد.

در رای‌گیری که «اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای آلمان» انجام دادند، ستاره دورتموندی 28.6 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

در این گزینش روبرت لواندوفسکی، مهاجم ملی‌پوش لهستانی دورتموند که از فصل آینده پیراهن بایرن مونیخ را به تن می‌کند، 20.3 درصد کسب کرد و دوم شد.

رتبه سوم نیز به آرین روبن، مهاجم هلندی بایرن رسید که 10.1 درصد کسب کرد.

همچنین «آندره هان» بازیکن جوان تیم آگسبورگ به عنوان پدیده فصل برگزیده شد. عنوان بهترین مربی سال هم به «مارکوس واین‌سیلر» از تیم ‌‌آگسبورگ رسید.

 

تیم منتخب فصل نیز اینگونه انتخاب شد:

دروازه‌بان: مانوئل نویر

خط دفاع: فیلیپ لام ‌(بایرن)،‌ دانته (بایرن)، ماتس هوملس (دورتموند)، داوید‌ آلابا (بایرن)

خط میانی: آرین روبن (بایرن)، تیاگو آلکانترا (بایرن)، مارکو رویس (دورتموند)، ریبری (بایرن)،

خط حمله‌: روبرت لواندوفسکی (دورتموند)، ماریو ماندزوکیچ (بایرن)



تاريخ : 14 / 3 / 1393 ا 11:58 AM نويسنده : REZA ا

 

کورتوا به چلسی بازمی‌گردد

دروازه‌‌بان فصل پیش اتلتیکومادرید پس از پایان قرارداد قرضی‌اش به چلسی بازمی‌گردد.

خبرگزاری فارس: کورتوا به چلسی بازمی‌گردد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اتلتیکو مادرید باید با این موضوع که ممکن است از فصل آینده تیباوت کورتوا را در ترکیب نداشته باشد، کنار بیاید.

این دروازه‌بان بلژیکی که عضو باشگاه چلسی است، چند فصلی است که به شکل قرضی در ترکیب اتلتیکو مادرید به میدان می‌رود. پیش از پایان فصل بود که ژوزه مورینیو اعلام کرد دوست دارد به قرارداد قرضی کورتوا پایان داده و وی را پس از پایان جام جهانی به استمفورد بریج بازگرداند.

کورتوا در این زمینه گفت: آینده‌ من روشن است. ما در لیگ قهرمانان اروپا با هم روبه‌رو شدیم و از آن زمان به بعد همه چیز عوض شد. مورینیو پیش از دیدار ما با بارسلونا با من تماس گرفت. چیزهایی که در موردش حرف زدیم بین خودمان باقی می‌ماند.

کورتوا افزود: دو سال از قرارداد من با چلسی باقی مانده است. پس از جام جهانی به تمرین‌های پیش‌فصل چلسی می‌روم و بعد از آن در مورد همه چیز تصمیم می‌گیرم. اکنون زمان مناسبی برای این نیست که بخواهم قراردادی با یک باشگاه ببندم. تنها چیزی که اهمیت دارد، جام جهانی است.



تاريخ : 14 / 3 / 1393 ا 11:58 AM نويسنده : REZA ا
قیمت دیدار فینال، حدود ۵۰۰ هزار تومان/ قیمت بلیت دیدارهای ایران چقدر است؟

 

خبرگزاری فارس: قیمت دیدار فینال، حدود ۵۰۰ هزار تومان/ قیمت بلیت دیدارهای ایران چقدر است؟

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت ویژه رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا که زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اداره می‌شود امروز قیمت بلیت‌ دیدارهای رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که با توجه به قیمت حدود 3280 تومانی دلار در بازار آزاد کشورمان، قیمت بلیت دیدار فینال این رقابت‌ها از 130 هزار تومان تا 490 هزار تومان خواهد بود.

بلیت‌های رقابت‌های مرحله مقدماتی این مسابقات از جمله دیدارهای ایران در گروه سوم مقابل تیم‌های بحرین، امارات و قطر از 5 دلار تا 30 دلار (16هزار و 400 تومان تا 98 هزار و 400 تومان) خواهد بود، ضمن اینکه در مرحله مقدماتی و در بخش‌های مختلف ورزشگاه، بلیت‌های 10، 15 و 20 دلاری نیز عرضه خواهد شد.

در بین دیدارهای مقدماتی، قیمت بلیت‌های دیدارهای استرالیا با سایر دیدارها در این مرحله تفاوت خواهد داشت و بلیت 3 دیدار این تیم در مرحله مقدماتی از بین 24.5 تا 149 دلار عرضه خواهد شد.

همچنین قیمت بلیت‌های مرحله یک چهارم نهایی 14.5 تا 69 دلار خواهد بود، قیمت بلیت مرحله نیمه‌نهایی 24.5 تا 99 دلار و قیمت دیدار فینال در 4 بخش به قیمت‌های 39.5، 79، 109 و 149 دلار به علاقمندان این دیدارها عرضه خواهد شد.

این رقابت‌ها دی و بهمن‌ ماه سال جاری در استرالیا برگزار خواهد شد.



تاريخ : 13 / 3 / 1393 ا 10:48 AM نويسنده : REZA ا
 
چلسی به دنبال پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی به گودین، فیلیپه و کاستا

چلسی در نظر دارد با پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی سه بازیکن اتلتیکو مادرید را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فارس: چلسی به دنبال پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی به گودین، فیلیپه و کاستا
 

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورینیو به دنبال این است که چهره جدیدی از تیم چلسی برای فصل آینده با استفاده از بازیکنان اتلتیکومادرید بسازد. تیم لیگ برتری خودش را برای قرارداد 100 میلیون یورویی به منظور انتقال دیگو گودین، فیلیپه لوئیس و دیگو کاستا به استمفورد بریج آماده می‌کند.

فیلیپه لوئیس تصمیم گرفته است راهی لندن شود و هرچند دیگو سیمئونه صحبت‌هایی با او داشته اما مدافع اتلتیکو تصمیمش را برای آینده گرفته است. گودین نیز مورد توجه باشگاه‌های بزرگ زیادی قرار گرفته و به نظر می‌رسد چلسی هم به دنبال تقویت خط دفاعی خود است. از آنجایی که ژوزه مورینیو یکی از تحسین‌کنندگان دیگو کاستا است، شاید این مهاجم هم به جمع این دو بازیکن اضافه شود.

رومن آبراموویچ آمادگی ارائه پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای این سه بازیکن را دارد. مبلغ مورد نظر برای جدایی فیلیپه از اتلتیکو 24 میلیون، گودین مبلغی مشابه و کاستا حدود 50 میلیون یورو است.

علاوه بر این مورینیو به دنبال این است که بازیکنی مثل تیاگو که قراردادش تابستان با اتلتیکو مادرید به پایان می‌رسد، را برای رهبری بازیکنانش به تیم اضافه کند. این بازیکن 33 ساله که پیش از این یک سال در باشگاه غرب لندنی زیر نظر مورینیو بازی کرده است، یکی از دوستان نزدیک کاستا است و شاید بتواند به تطابق این بازیکن با زندگی در انگلیس کمک کند.

با خروج فرانک لمپارد، این هافبک می‌تواند رهبری تیم را در دست بگیرد اما باید منتظر ماند و دید که او در انتخاب بین انگلیس و ابوظبی کدام را انتخاب می‌کند.

علاوه بر این احتمال دارد تیبات کورتوئیس، دروازه‌بان بلژیکی به چلسی بازگردد. اتلتیکو نسبت به ماندن این دروازه‌بان در تیمش بدبین است اما همچنان در حال مذاکره با چلسی است.



تاريخ : 13 / 3 / 1393 ا 10:47 AM نويسنده : REZA ا

 

بهترین‌های لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شدند/ جای خالی مسی

بهترین بازیکنان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شدند که نامی از ستاره بارسلونا در آنها دیده نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: بهترین‌های لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شدند/ جای خالی مسی

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه بررسی تکنیکی یوفا امروز فهرست بهترین‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصلی که گذشت را انتخاب کرد.

در میان بازیکنانی که انتخاب شده‌اند، نام هفت بازیکن از رئال مادرید دیده می‌شود که موفق شدند عنوان قهرمانی را کسب کنند. این گروه برخلاف همیشه که 11 بازیکن را انتخاب می‌کردند، 18 بازیکن را برگزیده که این تعداد درست به اندازه‌ای است که یک مربی برای حضور تیمش در دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا انتخاب می‌کند.

فهرست 18 بازیکن برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها:

تیباوت کورتوا (اتلتیکو مادرید)

مانوئل نویر (بایرن مونیخ)

مدافعان:

دیگو گادین (اتلتیکو مادرید)

فیلیپ لام (بایرن مونیخ)

دنیل کارواخال (رئال مادرید)

په په (رئال مادرید)

سرجیو راموس (رئال مادرید)

هافبک‌ها:

تونی کروس (بایرن مونیخ)

آندرس اینیستا (بارسلونا)

گابی (اتلتیکو مادرید)

آنخل دی ماریا‌ (رئال مادرید)

لوکا مودریچ (رئال مادرید)

ژابی آلونسو (رئال مادرید)

مهاجمان:

مارکو رویس (بروسیا دورتموند)

دیگو کاستا (اتلتیکو مادرید)

آرین روبن (بایرن مونیخ)

زلاتان ایبراهیموویچ (پاری سن ژرمن)

کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)



تاريخ : 13 / 3 / 1393 ا 10:43 AM نويسنده : REZA ا
 
عکس جالب رونالدو و هم‌تیمی‌ها با رئیس جمهور پرتغال

ستاره پرتغالی رئال مادرید با سایر هم‌تیمی‌هایش در تیم‌ملی در مراسمی با رئیس جمهور پرتغال عکس یادگاری گرفت.

خبرگزاری فارس: عکس جالب رونالدو و هم‌تیمی‌ها با رئیس جمهور پرتغال
 

به گزارش خبرگزاری فارس، رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال امیدوار است که به همراه تیم کشورش نتایج خوبی را درجام‌جهانی بدست آورند.

بر این اساس ستاره پرتغالی عکسی را به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که در کنار رئیس جمهور پرتغال قرار دارد.

رونالدو در توضیحات این عکس نوشته است « یک تیم به نمایندگی از یک کشور»

پرتغال در جام‌جهانی برزیل در گروهی سخت با آلمان، غنا و آمریکا همگروه است.

 

 



تاريخ : 13 / 3 / 1393 ا 10:41 AM نويسنده : REZA ا

 

رئیس سابق بایرن وارد زندان شد+ تصویر

دوره حبس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ از روز گذشته در زندان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: رئیس سابق بایرن وارد زندان شد+ تصویر

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اولی هوینس که سه ماه قبل به خاطر پرداخت نکردن بخشی از دارایی خود به سه سال و نیم حبس محکوم شد، از روز گذشته دوره محکومیتش را آغاز کرد.

وی که تا زمان دریافت حکم قضایی‌اش رئیس باشگاه معروف ژرمن‌ها بود، از دیروز وارد زندان لاندس‌برگ شد.

هوینس به عنوان بازیکن، مدیر ورزشی و رئیس باشگاه نزدیک به 4 دهه در خدمت سرخ‌پوشان بود و افتخارات بی‌شماری کسب کرد.

 

 



تاريخ : 13 / 3 / 1393 ا 10:40 AM نويسنده : REZA ا
 
رونمایی از پیراهن جدید رئال مادرید در فصل آینده+عکس

باشگاه رئال مادرید با همکاری کمپانی آدیداس برای فصل آینده از پیراهن دوم خود رونمایی کرد.

خبرگزاری فارس: رونمایی از پیراهن جدید رئال مادرید در فصل آینده+عکس و فیلم
 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه رئال مادرید اسپانیا که موفق شد در این فصل عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و جام‌حذفی اسپانیا را کسب کند، برای فصل آینده از پیراهن دوم خود رونمایی کرد.

بر این اساس کهکشانی‌ها فصل آینده با همکاری کمپانی آدیداس از پیراهن صورتی رنگ به عنوان پیراهن دوم خود استفاده خواهند کرد.

 



تاريخ : 13 / 3 / 1393 ا 10:39 AM نويسنده : REZA ا

 

تحقیق فیفا در مورد جام جهانی ۲۰۱۰ به خاطر تبانی

فیفا معتقد است در چند بازی از پیکارهای جام جهانی ۲۰۱۰ تبانی شده و از این رو قصد تحقیق دارد.

خبرگزاری فارس: تحقیق فیفا در مورد جام جهانی ۲۰۱۰ به خاطر تبانی

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که تنها 11 روز تا شروع بیستمین دوره جام جهانی فوتبال در کشور برزیل زمان باقی مانده و فدراسیون بین‌المللی باید تمام تمرکز خود را معطوف به پیکارهای پیش رو کند،  عالی‌ترین مرجع این رشته ورزشی قصد بررسی مسابقات دوره قبل را دارد.

در همین ارتباط روزنامه نیویورک‌تایمز آمریکا روز گذشته گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه فیفا به نتیجه 5 بازی مرحله مقدماتی آن جام مشکوک است و می‌خواهد آنها را مورد باز‌بینی قرار دهد.

مسابقات جام جهانی از از تاریخ 23 خرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی آغاز خواهد شد.

برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 11 / 3 / 1393 ا 2:17 PM نويسنده : REZA ا

 

اسامی ۲۴ بازیکن دعوت‌شده به اردوی تیم ملی اعلام شد/ خلعتبری و آزمون خط خوردند

اسامی بازیکنان دعوت‌شده برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، توسط کارلوس کی‌روش اعلام شد.

خبرگزاری فارس: اسامی ۲۴ بازیکن دعوت‌شده به اردوی تیم ملی اعلام شد/ خلعتبری و آزمون خط خوردند

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی 24 بازیکن تیم ملی اعزامی به رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل را در حالی اعلام کرد که فردا بعدازظهر و پس از دریافت آخرین وضعیت پزشکی هاشم بیگ زاده، بازیکن بیست و سوم از بین بیگ زاده و خانزاده اعلام خواهد شد اما در عین حال و در صورت انتخاب هاشم بیگ زاده نیز محمدرضا خانزاده به برزیل سفر می کند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

دروازه‌بانان:

رحمان احمدی-علیرضا حقیقی-دنیل داوری.

مدافعان:

مهرداد بیت آشور-هاشم بیگ زاده- پژمان منتظری-سیدجلال حسینی-امیر حسین صادقی-احمد آل نعمه-مهرداد پولادی-حسین ماهینی.

هافبک ها:

آندارنیک تیموریان-جواد نکونام-قاسم حدادی فر-رضا حقیقی-بختیار رحمانی-احسان حاج صفی.

مهاجمان:

خسرو حیدری- اشکان دژاگه-مسعود شجاعی-رضا قوچان نژاد-علیرضا جهانبخش-کریم انصاری فرد.

  با توجه به توضیح فوق محمدرضا خانزاده به همراه تیم به مسابقات جام جهانی اعزام خواهد شد.

گفتنی است؛ بازیکنان می بایست ضمن به همراه داشتن لوازم شخصی خود از جمله کفش های مربوط به بازی در شرایط بارانی و عادی، راس ساعت 15:30 دقیقه روز دوشنبه 12 خرداد ماه در محل هتل آزادی  خود را به کادر فنی معرفی کنند.

لازم به ذکر است، لیست 23 نفر نهایی روز سوم ژوئن(13 خرداد ماه) بر اساس درخواست فیفا اعلام خواهد شد.



تاريخ : 11 / 3 / 1393 ا 2:15 PM نويسنده : REZA ا
 
میزبانی جام جهانی از قطر پس گرفته می‌شود؟

نشریه ساندی تایمز انگلیس با اعلام اینکه مدارک جدیدی در پرداخت رشوه از سوی قطر به دست آورده اعلام کرده ممکن است میزبانی از این کشور آسیایی گرفته شود.

خبرگزاری فارس: میزبانی جام جهانی از قطر پس گرفته می‌شود؟
 

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه مدارک جدیدی در مورد پرداخت رشوه قطری‌ها به خاطر گرفتن میزبانی جام جهانی 2022 منتشر شد، اظهارات تازه‌ای در مورد گرفته‌ شدن میزبانی از قطری‌ها نیز به گوش رسید.

صبح امروز (یکشنبه) نشریه ساندی تایمز فاش کرده مدارک و اسنادی که شامل ایمیل، نامه و انتقال پول از حساب‌های بانکی است دریافت کرده که نشان می‌دهد محمد بن همام در مجموع 3.6 میلیون یورو به خاطر حمایت از کشور قطر جهت دریافت میزبانی جام جهانی 2022 رشوه پرداخت کرده است.

گفته می‌شود این مرد 65 ساله درست یک سال پیش از آنکه میزبان جام جهانی 2022 اعلام شود با بسیاری از روسای فدراسیون‌های فوتبال کشور مختلف در قطر دیدار کرده و با آنها در این زمینه رایزنی کرده است.

ساندی تایمز همچنین نوشته ایمیل‌هایی را جمع آوری کرده که بن همام به روسای برخی از فدراسیون‌های فوتبال در آفریقا پول داده تا رای آنها را برای گرفتن امتیاز میزبانی قطر بخرد.

در هر حال بسیاری از کسانی که در این زمینه حق رای نداشته‌اند بر این باور هستند که استراتژی بن همام فقط برای جلب حمایت از قطر برای کسب میزبانی جام جهانی بوده تا بتواند روی کمیته اجرایی فیفا و کسانی که حق رای دارند تاثیر بگذارد.

در این زمینه قطری‌ها انجام هرگونه کار غیر قانونی را رد کرده و اعلام کردند بن همام هیچ نقش رسمی در ارائه پیشنهاد برای کسب میزبانی جام جهانی نداشته است.

سپ بلاتر، رییس فیفا نیز چندی پیش اعلام کرده بود دادن میزبانی به قطر به خاطر وجود گرمای فراوان در زمان برگزاری این رقابت‌ها کاری اشتباه بوده است.



تاريخ : 11 / 3 / 1393 ا 2:14 PM نويسنده : REZA ا

 

 
جام‌ جهانی برایم به پایان رسید، فوتبالم که تمام نشده است/ با کی‌روش نان ‌و نمک خورده‌ام؛ پشت سرش حرف نمی‌زنم

مهاجم فوتبال کشورمان در واکنش به خط خوردنش از تیم ملی گفت: شاید جام جهانی برایم تمام شد اما فوتبالم که تمام نشده است.

خبرگزاری فارس: جام‌ جهانی برایم به پایان رسید، فوتبالم که تمام نشده است/ با کی‌روش نان ‌و نمک خورده‌ام؛ پشت سرش حرف نمی‌زنم

 

 

سردار آزمون در خصوص خط خوردنش از ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ برای هر 4 بازیکن ناراحت کننده بود. یک مقدار انتظار داشتم خط بخورم اما فکر نمی‌کردم این اتفاق قطعی بیافتد. واقعاً ناراحت شدم.

وی ادامه داد: تصمیم مربی بود و به تصمیم آقای کی‌روش احترام می‌گذارم. او بزرگ من است. من با آنها نان و نمک خورده‌ام و این طور نیست که حالا که خط خورده‌ام بخواهم مسائل گذشته را فراموش کنم و بخواهم پشت سر کسی حرفی بزنم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم

آزمون گفت: درست است این موضوع برایم ناراحت کننده است. شاید جام جهانی برایم تمام شد اما فوتبالم که تمام نشده است. من هنوز جوان هستم و در اول راه فوتبال هست. هنوز راه زیادی در ادامه راه فوتبالم دارم.



تاريخ : 11 / 3 / 1393 ا 2:14 PM نويسنده : REZA ا
غنا؛قدرت بدنی بالا خصیصه این تیم است/ تیمی که خطرساز می‌شود!

تیم ملی فوتبال غنا با فوتبالی مبتنی بر قدرت بدنی به جام جهانی برزیل می‌آید تا بتواند در گروهی سخت از اعتبار فوتبالش دفاع کند.

خبرگزاری فارس: غنا؛قدرت بدنی بالا خصیصه این تیم است/ تیمی که خطرساز می‌شود!

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال غنا یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل امروز از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

*غنا

جمهوری غنا کشوری در غرب آفریقا است و آکرا پایتخت این کشور است. نام غنا از کلمه غاته که تمدنی در دوران باستان آفریقا است گرفته شده است. تا پیش از استعمار آفریقا توسط اروپاییان غنا منطقه‌ای در اختیار سیاه‌پوستان بود که با ورود پرتغالی‌ها در سده پانزدهم این مملکت از هم پاشید. غنا در عهد استعمار به ساحل طلا مشهور بود. پس از پرتغالی‌ها انگلیسی‌ها بر این منطقه حاکم شدند. در سال 1957 میلادی ساحل طلا استقلال یافت و نام آن را غنا گذاشتند.

*سیاست غنا

حکومت در این کشور به صورت جمهوری است. قانون اساسی غنا در سال 1979 تدوین شده و به موجب آن قوه مقننه از یک مجلس ملی با 140 عضو تشکیل شده است. از حزب‌های مهم این کشور می‌توان به حزب ملی خلق، جبهه خلق، مجمع ملی متحد و عضو سوسیال دموکرات اشاره کرد. این کشور در سازمان وحدت آفریقا، اتحادیه گمرکی، بانک جهانی، ایکائو، آیدا، ایلو، اینکو، یونسکو، یوکو، آکب و ... هم عضویت دارد.

*جغرافیای غنا

غنا 238 هزار و 537 کیلومتر مربع وسعت دارد که هفتاد و پنجمین کشور جهان به حساب می‌آید. این کشور با ساحل عاج، توگو و اقیانوس اطلس همسایه است. غنا کشوری نیمه کوهستانی است که نواحی مرتفع آن عمدتا در نواحی مرکزی قرار دارد. از مهمترین رودهای این کشور می‌توان به تای سیاه و ولتای سفید اشاره کرد. جنگل در غنا زیاد پیدا می‌شود چراکه آب و هوای این کشور گرم، مرطوب و پرباران است. بلندترین نقطه غنا قله آفاجوتو با 885 متر ارتفاع و رود ولتا با هزار و 143 کیلومتر طویل‌ترین رود این کشور است.

*اقتصاد غنا

از مهمترین صنایع غنا می‌توان به ذوب آلومینیوم، فراورده‌های نارگیلی، تولید کاکائو، تهیه قهوه، صنایع دستی و کائوچو اشاره کرد. کاکائو، قهوه، نارگیل، توتون، دام و ماهی نیز از مهمترین محصولات کشاورزی و دامپروری غنا به حساب می‌آید. از جمله مهمترین معادن این کشور می‌توان به الماس، طلا، آهن، گرافیت، کرومیت و منگنز اشاره کرد. واحد پول این کشور سدی برابر با 100 پسوا است که هر 75/2 آن برابر با یک دلار می‌باشد.

*فوتبال غنا

تیم ملی فوتبال غنا اولین بازی رسمی خود را با نام ساحل طلا مقابل نیجریه انجام داد که این بازی در سال 1950 با برد یک بر صفر ساحل طلا به پایان رسید اما بهترین پیروزی تاریخ این کشور برد 13 بر صفر مقابل کنیا در سال 1965 به حساب می‌آید. سنگین‌ترین شکست غنا هم 10 بر صفر مقابل بلغارستان در سال 1968 محسوب می‌شود. غنا با حضور در جام جهانی 2014 برزیل سومین حضورش در این مسابقات را تجربه می‌کند.

* نظر کارشناس

محمد احمدزاده/ قدرت بدنی تیم‌های آفریقایی نسبت به خیلی از تیم‌های اروپایی هم بالاتر است. بازیکنان آفریقایی توان جسمانی بالایی دارند و این موضوع هم به صورت ژنتیکی است. آنها بدنسازی زیادی انجام نمی‌دهند تا به این شرایط برسند بلکه به صورت ذاتی دارای چنین وضعیت جسمانی هستند.تیم‌های آفریقایی از لحاظ تاکتیکی نسبت به تیم‌های آسیایی پیشرفت بیشتری داشته‌اند و خیلی از بازیکنانشان را به تیم‌های معتبر دنیا فرستاده‌اند. حضور بازیکنان آفریقایی در لیگ‌های انگلیس، هلند و فرانسه نشان می‌دهد که این تیم‌ها رشد و پیشرفت قابل قبولی داشته‌اند. حضور بازیکنان آفریقایی در لیگ کشورهای اروپایی این کشورها را از تیم‌های آسیایی متمایز می‌کند.کشورهای آفریقایی در رده پایه سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند و در سال‌های اخیر قهرمانی برای این کشورها و مخصوصا نیجریه بوده است.غنا شاید توان مقابله با آلمان را نداشته باشد، اما می‌تواند برای پرتغال خطرساز شود و توانایی شکست آمریکا را دارد. با توجه به اینکه این تیم سومین حضور خود را در جام جهانی تجربه می‌کند و در سال 2010 توانست تا مرحله یک‌چهارم نهایی بالا برود فکر می‌کنم در این دوره از مسابقات هم بتواند شگفتی خلق کند و یکی از تیم‌های سخت آفریقایی باشد.



تاريخ : 8 / 3 / 1393 ا 6:11 PM نويسنده : REZA ا
 
رونمایی از هواپیمای جالب تیم ملی برزیل در جام جهانی

از هواپیمای تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رونمایی شد.

خبرگزاری فارس: رونمایی از هواپیمای جالب تیم ملی برزیل در جام جهانی + عکس

 

 

 به گزارش خبرگزاری فارس، هواپیمای تیم ملی برزیل در جام جهانی 2014 برزیل یک بوئینگ 737 است که به شکل بسیار جالبی رنگ‌آمیزی شده است. 

تیم ملی برزیل در گروه اول جام جهانی با تیم‌های ملی کرواسی، کامرون و مکزیک همگروه است.



تاريخ : 8 / 3 / 1393 ا 6:7 PM نويسنده : REZA ا
تورس: رویای کسب افتخارات بیشتری را داریم

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد که هم‌تیمی‌هایش رویای کسب افتخارات بیشتری را در سر می‌پرورانند.

خبرگزاری فارس: تورس: رویای کسب افتخارات بیشتری را داریم

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، فرناندو تورس در خصوص فشاری که مدافع عنوان قهرمانی جام‌جهانی در برزیل تحمل خواهد کرد، اظهار داشت: بسیار خوش‌شانس هستیم که به این نسل فوق‌العاده بازیکنان تعلق داریم اما همه ما چیزهای بیشتری می‌خواهیم و رویای کسب افتخارات بیشتری را در سر داریم.

وی ادامه داد: با فرصت بزرگی روبرو می‌شویم؛ جام‌جهانی ای که برای دفاع از قهرمانی در آن بازی خواهیم کرد. جام کنفدراسیون‌ها در سال گذشته کاملا مشخص کرد که این کار تا چه اندازه دشوار است. می‌دانیم چه انتظاراتی داریم اما این انگیزه ما را برای تلاش به منظور تاریخ‌سازی دوبرابر می‌کند. چند سال پیش به این مسائل فکر هم نمی‌کردیم و به همین دلیل است که باید از آن لذت ببریم.

 

 



تاريخ : 8 / 3 / 1393 ا 5:59 PM نويسنده : REZA ا

 

 
کریستیانو رونالدو بالاتر از لیونل مسی قرار گرفت

در یک نظرسنجی که در خصوص بازیکنان پول ساز و سرشناس انجام گرفت ستاره پرتغالی بالاتر از رقیب همیشگی‌اش قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو بالاتر از لیونل مسی قرار گرفت

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ درست است که کریستیانو رونالدو در این فصل از رقابت‌های لالیگا موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد اما در لیگ قهرمانان اروپا جام را بالای سر برد و در ادامه به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل می‌نگرد.

اکنون یک سری تحقیقات تجاری روی 6500 تن در 13 کشور مختلف به انجام شده که شامل هشت بازیکن فوتبال نیز بوده است. در این تحقیق از تاثیر آنها بر جامعه و شهرتی که دارند نیز سوال شده است.

84 درصد از کسانی که در این تحقیق شرکت داشته‌اند نام رونالدو را شنیده و از میان آنها 72 درصد ستاره کنونی رئال مادرید و پیشین منچستریونایتد را دوست داشته‌اند. در این تحقیق لیونل مسی، فوتبالیست پر آوازه بارسلونا در رده دوم ایستاده و جرارد پیکه، مدافع کاتالان‌ها به خاطر ازدواج با شکیرا، خواننده مشهور در رتبه سوم قرار گرفته است.

فرناندو تورس ممکن است به خاطر حضور در چلسی فروغ چندانی نداشته باشد اما در بنگاه‌های تجاری کشور چین همچنان مشهور است. او در رده چهارم قرار دارد. پنجمین بازیکن در این سیاهه وین رونی است که به نخستین بازیکن بریتانیایی بدل شده که در این فهرست قرار دارد. پس از او فرانک لمپارد و ریو فردیناند در رده‌های بعدی هستند.



تاريخ : 8 / 3 / 1393 ا 5:58 PM نويسنده : REZA ا

 

پرتغال؛ پوست می‌کَند یا پوستش کَنده می‌شود؟!/رونالدو با یارانش می‌آید

تیم ملی فوتبال پرتغال با انبوهی از بازیکنان نامدار و ستاره راهی جام جهانی 2014 برزیل می‌شود تا بتواند با موفقیت در این بازی‌ها تاریخ‌ساز شود.

خبرگزاری فارس: پرتغال؛ پوست می‌کَند یا پوستش کَنده می‌شود؟!/رونالدو با یارانش می‌آید

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پرتغال یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل امروز از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

*پرتغال

این کشور در جنوب غربی اروپا قرار دارد، پایتخت پرتغال لیسبون و زبان این کشور پرتغالی است. جمعیت این کشور بالغ بر 10 میلیون نفر اعلام شده و واحد پول آن یوروست. پرتغال از اعضای اتحادیه اروپا است و شیوه حکومتی این کشور جمهوری پارلمانی است. پرتغال جزو کشورهای توسعه یافته به شمار می‌آید. دین مردم این کشور مسیحیت از شاخه کاتولیک رومی است. این کشور از سوی غرب به اقیانوس اطلس محدود می‌شود. کشور پرتغال دو منطقه کلانشهر عمده دارد که یکی لیسبون و دیگری پورتو است. نام کامل پورتو، پورتاکاله بوده که به معنی بندر کالها است و نام پرتغال نیز تلفظی از نام پورتوکاله است.

*تاریخ پرتغال

روزگاری حکومت استعماری پرتغال شامل برزیل، گینه بیسائو، موزامبیک، تیمور شرقی و بخش‌هایی از قلمرو هند بود.رومیان در این سرزمین آئین مسیحیت را جایگزین پرستش خدایان قدیم کردند، این دین در دوراه خلفای اسلامی بر پرتغال هموار و باقی ماند.

*سیاست پرتغال

این کشور تا سال 1910 رژیم پادشاهی داشت اما با گریز پادشاه به برزیل این کشور دارای جمهوری شد. حکومت پرتغال دموکراسی پارلمانی است و رئیس‌جمهور این کشور برای دوره‌های پنج‌ساله از سوی مردم انتخاب می‌شود.

*جغرافیای پرتغال

پرتغال کشوری است که در پائین‌ترین بخش غربی اروپا قرار دارد. این سرزمین را می‌توان دنباله فلات مرکزی اسپانیا دانست. پرتغال از مشرق و شمال به اسپانیا محدود است اما هیچگونه مرز طبیعی عمده‌ای بین این دو کشور وجود ندارد. مساحت پرتغال 91هزار و 720کیلومتر مربع است. رودهای مهم پرتغال تاگوس، دورو، گوادیانا و بلندترین پرتغال قله استرلا با 1993متر ارتفاع است. این کشور آب و هوایی معتدل دارد. لیسبون بزرگترین شهر پرتغال است و این شهر از مهمترین شهرهای اروپا به حساب می‌آید.

*اقتصاد پرتغال

صنایع عمده پرتغال عبارت است از ماهیگیری، مصنوعات چوب‌پنبه‌ای و ساخت کشتی‌های ماهیگیری، امروزه قسمت عمده چوب‌پنبه‌ای که در جهان مصرف می‌شود از پرتغال صادر می‌شود.

*فوتبال پرتغال

لوئیس فیگو با 127 بازی ملی بیشترین بازی ملی در این کشور را در اختیار دارد و پدرو پائولتا با 47 گل زده بهترین گل‌زن تاریخ فوتبال کشور به حساب می‌آید. اولین بازی رسمی پرتغال در سال 1921 مقابل اسپانیا برگزار شد که در آن بازی 3 بر یک بازی را به حریف واگذار کردند اما بهترین برد پرتغال برد 8 بر صفر مقابل لیختن اشتاین در سال 1999 بود هرچند که سنگین‌ترین شکست تاریخ پرتغال باخت 10 بر صفر برابر انگلیس به حساب می‌آید که این نتیجه در سال 1947 رقم خورده است.

نظر کارشناس

رسول خطیبی/ تیم فوتبال پرتغال چندین بازیکن کلیدی دارد که این تیم را در سطح اول دنیا قرار می‌دهد. شاید قدرت فوتبال پرتغال از لحاظ تاکتیکی همچون تیم‌هایی چون آلمان، برزیل و اسپانیا نباشد اما وجود بازیکنانی چون رونالدو می‌تواند این تیم را از سایر رقبا متمایز کند.خودم در سال 2006 مقابل این تیم بازی کرده‌ام و دوست دارم به خاطر حضور رونالدو در این تیم بتواند به مراحل بالاتر صعود کند، اما پیش‌بینی‌ام از نظر کارشناسی این است که غنا و آلمان از این گروه صعود می‌کنند، زیرا غنا از لحاظ قدرت بدنی و آمادگی جسمانی یکی از تیم‌های برتر این دوره از مسابقات است و آلمان هم که جز با کلاس‌ترین و تاکتیکی‌پذیرترین تیم‌های این دوره از مسابقات است

 



تاريخ : 8 / 3 / 1393 ا 5:52 PM نويسنده : REZA ا

مالک منچستریونایتد درگذشت

مالک باشگاه منچستریونایتد در حالی که از بیماری رنج می‌برد در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

خبرگزاری فارس: مالک منچستریونایتد درگذشت
 

به گزارش خبرگزاری فارس، مالکوم گلیزر که در سال 2005 منچستریونایتد را خرید و همچنین مالک باشگاه تامپا بِی در لیگ هاکی آمریکا است در سن 85 سالگی درگذشت. این تاجر یهودی که از سال 2006 با مشکلات جسمی زیادی روبه‌رو بود، مانند گذشته توانایی صحبت کردن و حرکت دادن دست و پای راستش را نداشت.

در دوران مالکیت او، منچستریونایتد پنج بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد اما خرید 1.47 میلیارد دلاری این تیم بدهی‌های بسیار زیادی برای یونایتدها در پی داشت که با مخالفت و تظاهرات زیادی از سوی هواداران باشگاه همراه بود.



تاريخ : 8 / 3 / 1393 ا 5:50 PM نويسنده : REZA ا
ضبط گواهینامه رانندگی سرمربی آلمان/ یواخیم لو ۶ ماه حق رانندگی ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مدت ۶ ماه به خاطر سرعت بالا هنگام حرکت با خوردو شخصی‌اش، حق پشت فرمان نشستن ندارد.

خبرگزاری فارس: ضبط گواهینامه رانندگی سرمربی آلمان/ یواخیم لو ۶ ماه حق رانندگی ندارد
 

به گزارش خبرگزاری فارس، «یواخیم لو» که مدت 8 روز است اردوی تیمش را در کمپ سن‌مارتین در تیرول زیر نظر دارد، تا 6 ماه دیگر مجاز نیست پشت فرمان خودرویش نشسته و رانندگی کند. علت این امر اخذ گواهینامه‌اش توسط پلیس جاده است.

وی در این مورد اظهار داشت: البته می‌دانم گاهی اوقات سرعت بالا هنگام رانندگی داشتم که باید بیشتر دقت کنم. از این برخورد درس گرفتم و فرم رانندگی‌ام را تغییر خواهم داد.

وی ادامه داد: این اشتباه جای توجیه ندارد و اکنون مجبورم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنم.

تیم تحت هدایت او در جام جهانی با غنا، آمریکا و پرتغال همگروه است.



تاريخ : 7 / 3 / 1393 ا 10:58 AM نويسنده : REZA ا
جام طلایی به کدام یک از 32 فرمانده می‌رسد؟/ جدال هیجان‌انگیز نکونام و مسی؛ یکی جام می‌خواهد دیگری صعود

جام جهانی برزیل با حضور بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای همچون مسی، رونالدو، لام، سیلوا، جرارد، دروگبا، بوفون، کاسیاس، فان پرسی، مارکز، کمپانی، نکونام، هاسبه و... بیش از پیش اهمیت حضور فرمانده‌های با تجربه و مدبر را نمایان می‌کند.

خبرگزاری فارس: جام طلایی به کدام یک از 32 فرمانده می‌رسد؟/ جدال هیجان‌انگیز نکونام و مسی؛ یکی جام می‌خواهد دیگری صعود

به گزارش خبرگزاری فارس، 60 روز دیگر پیکارهای جام جهانی 2014 برزیل آغاز می‌شود. 32 تیم از قاره‌های گوناگون خواهند کوشید که  با استفاده از توانایی و بضاعت‌های فنی و فیزیکی خود از رقبا گوی سبقت را بگیرند. در این میان نقش کاپیتان‌ها به عنوان فرمانده داخل زمین تیم‌های حاضر در جام، بسیار پراهمیت است.

کاپیتان‌ها  باید به عنوان دست راست مربی در داخل زمین باشند و دستورات داده شده را در مستطیل سبز به بازیکنان دیکته کرده و اجرا کنند.از طرفی خود در لحظات سرنوشت ساز و حساس، با استفاده از تجربیات و قابلیت‌های ذاتی،‌تیم کشور خود را در زمین مدیریت صحیح کنند.

با توجه به نقش مهم فرمانده‌های داخل مستطیل سبز، پیکارهای جام بیستم می‌تواند نقش و اهمیت حضور کاپیتان‌ها را بیش از پیش آشکار کند.

یکی از این چهره‌های مدبر و متفکر، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران است. بازیکنی که سابقه حضور در لالیگا اسپانیا را دارد و به  خاطر قابلیت‌های مدیریتی در زمین، کارلوس کی‌روش به او اطمینان و اعتماد زیادی دارد و به خاطر حضور ایران در جام جهانی در ردیف بزرگانی مثل مسی، رونالدو، سیلوا،‌لام، بوفون و کاسیاس قرار می‌گیرد.

در گزارشی که درپی می‌آید به اختصار چهره 32 فرمانده حاضر در جام جهانی برزیل اینگونه معرفی می‌شوند:

*گروه A

*تیاگو سیلوا - برزیل:

این مدافع در سال‌های اخیر چه در پیراهن پاری‌سن‌ژرمن و چه همراه با روسونری‌های آ.ث‌میلان خوش درخشیده است. سیلوا می‌خواهد در 29 سالگی اوج توانمندی در مسابقاتی که کشورش میزبان است، جشن قهرمانی بگیرد و جام را روی دستانش بلند کند.

*داریو سرنا -کرواسی:

اسطوره فوتبال اوکراین پس از 10 سال فعالیت در لیگ اوکراین و انجام بیش از 400 بازی برای شاختار دونتسک حالا به عنوان یک فرمانده با تجربه به جام جهانی می‌آید.

*رافائل مارکز - مکزیک:

مدافع سابق بارسلونا اکنون 34 ساله شده و در لیگ آمریکا بازی می کند. او با 116 بازی ملی یکی از کاپیتان های با تجربه جام جهانی است که سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارد.

*سباستین باسونگ - کامرون:

ستاره کامرون در جمع شیران رام‌نشدنی وظیفه‌ای بس سنگین دارد. او باید مردانش را صحیح هدایت کند که نتیجه بگیرد تا همچون شیر بر حریف غرش کنند. او در لیگ برتر انگلیس در تیم نوریچ سیتی بازی می کند.

*گروه B:

*ایکر کاسیاس – اسپانیا:

 کاسیاس کاسیاس است. او حتی اگر در رئال مادرید مورد نگون بختی قرار گرفته باشد، آنقدر تجربه و توانمندی دارد که ماتادورها را همانند جام جهانی قبلی به خوبی در زمین هدایت کند.

* فان پرسی - هلند:

روبین فان پرسی تجربه بین‌المللی کافی دارد و به اعتقاد لویی فان‌خال می‌تواند لاله‌های نارنجی را در جام جهانی کمک کند. او در آرسنال و منچستریونایتد قابلیت‌های فراوانش را برای این منظور بروز داده است.

*کلادیو براو – شیلی:

دروازه‌بان توانمند و 30 ساله عضو تیم سوسیداد اسپانیا در مرحله مقدماتی نقطه اتکای تیمش بود. او می‌خواهد این نقش را در مسابقات برزیل 2014 استمرار ببخشد و عاملی اساسی در درخشش شیلی در این جام باشد.

*لوکاس نایل- استرالیا

ستاره سابق بلکبرن انگلیس که حتی برای وستهام و اورتون به میدان رفته، حتی با 35 سال سن، مدافعی درجه یک است. او امیدوار است بتواند در جام جهانی با استفاده از تجربیات فراوانش به کانگورها کمک کند.

*گروه C

*ماریو یپس – کلمبیا:

در تابستان آینده ماریو یپس 38 ساله می شود. او می‌کوشد از نظر بدنی دچار افت نشده تا بتواند با استفاده از تجربیاتش به کلمبیا کمک کند.

*گریگوریس کاراگونیس - یونان:

با داشتن 131 بازی ملی در کارنامه هافبکی بسیار با تجربه در سطح ملی است. او یکی از بازماندگان تیم طلایی یونان در جام ملت‌های منجر به قهرمانی 2004 است.

*دیدیه دروگبا- ساحل عاج

دروگبا وقتی وارد جام جهانی شود، 35 ساله خواهد بود. بازیکن اسبق چلسی می خواهد با تجربه‌ زیادش دروازه‌ حریفان را به خطر بیندازد.

 

* ماکوته هاسبه- ژاپن:

مدافع 29 ساله سابقه 70 بازی ملی برای سامورایی‌های آبی را در کارنامه ملی دارد. او امیدوار است با هدایتی صحیح نتیجه درخشانی در جام جهانی عاید فوتبال ملی ژاپن شود.

*گروه D

*دیگو لوگانو - اروگوئه:

از زمانی که به عضویت وست‌برومویچ آلبیون درآمد، خیلی برای تیم انگلیسی بازی نکرده اما این مدافع 33 ساله با کوله‌باری از تجربه که بخش اعظم آن همراه با فنرباغچه ترکیه بود، می‌تواند به تیم آمریکای جنوبی کمک شایانی در جام جهانی برزیل کند.

*برایان روییز - کاستاریکا:

در تیم فولام انگلیس این هافبک تهاجمی و خلاق توانمندی‌هایش را به خوبی نشان داده است. حال جام جهانی منتظر است در قالب فرمانده داخل زمین کاستاریکا توانمندی این بازیکن را شاهد باشد.

* استیون جرارد - انگلیس:

روی هاجسون در مورد جرارد نظری جالب دارد.سرمربی انگلیس آرزو می‌کند جرارد به مانند بازی در لیورپول در اوج باشد تا «سه شیر» (تیم ملی انگلیس) به پیش حرکت کند و افتخار بیافریند.

*ایتالیا-بوفون:

بی‌شک کاپیتان ارزشمند آتزوری(ایتالیا) مرکز ثقل بازی تیمش است. او که در اوج باشد، ایتالیا هم می‌درخشد و نتایج خوب می‌گیرد.

*گروه E

*سوئیس- گوکان اینلر:

این هافبک عضو تیم ناپولی ایتالیا با 29 سال سن اجرا کننده دقیق دستورات اوتمار هیتسفلد در زمین مسابقه است.

*آنتونیو والنسیا - اکوادور:

مهاجم گوش راست منچستریونایتد تا 2 ماه دیگر وظیفه‌ای بس سنگین در تیم کشورش داررد. او باید جوانان شایسته اکوادور را برای کسب نتیجه در زمین هدایت کند.

* هوگو لیوریس فرانسه:

دروازه‌بان عضو تاتنهام نقطه اتکا خروس‌های آبی در جام جهانی برزیل است. او می‌خواهد علاوه بر لقب یک فرمانده خوب، عنوان دروازه‌بان خوب جام را نیز از آن خود کند.

*نوئل والدرس- هندوراس:

این دروازه‌بان 36 ساله از سال 2000 در خدمت تیم کشورش است و اکنون 118 بازی در کارنامه دارد.

*گروه F

*لیونل مسی- آرژانتین:

یکی از ستارگانی است که کانون همه توجهات خواهد بود.اگر در اوج آمادگی باشد، بدیهی است ابتدا تیم‌های همگروهی یعنی ایران، نیجریه و بوسنی هرزگوین از او لطمه خواهند خورد و در مراحل بعد تیم‌های که می خواهند بر سر قهرمانی جام رقابت کنند.

*امیر اسپاهیچ – بوسنی‌هرزگوین

مدافع میانی و با تجربه بایرلورکوزن، سال‌ها بازی در تیم های گوناگون را تجربه کرده و اکنون به برزیل 2014 می‌آید که کم‌تجربه‌های بوسنی را مقابل ایران، آرژانتین و نیجریه پیش ببرد.

*ایران - جواد نکونام:

کاپیتان جواد نکونام توانمندی‌های زیادی در کنار تجربه فراوانش دارد. او می‌تواند با هر دو پا شوت بزند و با استفاده از ضربات سر دروازه‌ حریفان را به خطر بیندازد. چه کسی می داند شاید نکونام ضمن هدایت تیم ایران ، حتی توانست دروازه‌ حریفان را نیز بازکرده و بارگلزنی تیم ملی را بردوش بکشد.

*ونسان انی یاما -نیجریه:

این دروازه‌بان درجه یک اولین بازی ملی خود را در سال 2002 انجام داد و حالا بدل به یک گلر درجه یک و دروازه‌بان مطرح شده است.

*گروه G

*فیلیپ لام - آلمان:

کاپیتان بایرنی تیم ملی آلمان اکنون در اوج توانمندی و آمادگی قراردارد. او قادر به بازی در چند پست است و بی‌شک یکی از ارکان اصلی بازی یواخیم لو در جام جهانی خواهد بود.

*کریس رونالدو- پرتغال :

کریس رونالدو در اوج توانمندی قراردارد. او اگر مثل زمان حضور در رئال در آمادگی کامل باشد، پرتغال را به طور قطع به حرکت وامی‌دارد.

* آسامواه ژیان - غنا:

مهاجم بزرگ غنا اکنون در امارات و همراه با العین کار می‌کند و به خصوص برای ایرانیان چهر‌ه‌ای کاملا شناخته شده است.

*کلینت دمپسی – آمریکا:

کلینت دمپسی، هافبک هجومی این روزهای سیاتل ساندرز در آمادگی مطلوب بسر می‌برد و امیدهای یورگن کلینزمان را در تیم ملی آمریکا را افزایش داده است.

*گروه H

ونسان کمپانی- بلژیک:

مدافع بلژیکی و قدرتمند منچسترسیتی انگلیس، نه فقط عامل موفقیت تیم باشگاهی اش است، بلکه در راهیابی بلژیکی‌ها به جام جهانی نقش داشت. او حالا نقطه اتکا تیم اروپایی در جام جهانی است.

*مجید بوگرا- الجزایر:

بی شک در راه رسیدن الجزایر به مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل نقش بسزایی داشت. کارشناسان باور دارند این ستاره 31 ساله که در انگلیس برای شیفیلدونزدی و چارلتون بازی کرده و تجربه 3 فصل حضور برای گلاسکو رنجرز اسکاتلند را دارد، می‌تواند به تیم آفریقایی در جام جهانی برزیل کمک شایانی کند.

*دنیسف- روسیه:

دنیسف:وی 11 سال در تیم زنیت سن‌پترزبورگ بدل به هافبکی درجه یک و با تجربه شده که می‌تواند دستورات کاپلو را در زمین برای روسیه اجرا کند.

*لی چون یونگ- کره‌جنوبی:

در یک جمله او مهاجمی بسیار زیرک است که از کمترین فرصت،‌نهایت بهره‌برداری می‌کند و در قالب یک فرمانده حامی تیمش است.



تاريخ : 7 / 3 / 1393 ا 10:58 AM نويسنده : REZA ا
 
 
تصادف رانندگی و مصدومیت شدید ۲ نفر در اردوی تیم ملی آلمان

در اردوی تیم ملی آلمان به خاطر حادثه رانندگی دو نفر مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.

خبرگزاری فارس: تصادف رانندگی و مصدومیت شدید ۲ نفر در اردوی تیم ملی آلمان

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در حاشیه برگزاری جلسه تمرینی آلمان‌ها، کمپانی مرسدس‌بنز به عنوان حامی مالی تیم ژرمن‌ها اقدام به انجام فیلمبرداری و مسابقه اتومبیلرانی کرد که به علت انحراف هنگام رانندگی باعث آسیب جدی دو فرد غیر ورزشی شد که به سرعت از طریق آمبولانس و بالگرد به بیمارستان انتقال یافتند.

در پی وقوع این اتقاق کمپانی خودروسازی ابراز تاسف کرد و بابت مصدومیت پوزش خواست.

فدراسیون فوتبال آلمان نیز به خواست مسئولان تیم ملی بازی درون اردویی با تیم ملی زیر 20 ساله‌های کشورش را لغو کرد.

 

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی 2014 اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 7 / 3 / 1393 ا 10:57 AM نويسنده : REZA ا
 
پرواز استرالیایی‌ها به برزیل، 15 روز قبل از آغاز جام‌جهانی

کاروان تیم فوتبال استرالیا 15 روز قبل از آغاز جام‌جهانی به سمت برزیل پرواز کرد.

خبرگزاری فارس: پرواز استرالیایی‌ها به برزیل، 15 روز قبل از آغاز جام‌جهانی+عکس
 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی استرالیا جزء اولین تیم‌هایی خواهد بود که برای برگزاری جام جهانی 2014 وارد برزیل می‌شود.

استرالیا امروز 28 می (15 روز قبل از آغاز جام جهانی) وارد این کشور خواهد شد.

استرالیا که بعد از ژاپن به جام‌جهانی راه یافت در گروهی سخت در کنار تیم‌های اسپانیا، هلند و شیلی قرار دارد.

طبق قوانین فیفا همه تیم‌های حاضر در جام جهانی باید حداقل 5 روز قبل از آغاز این رقابت ها در برزیل باشند. 

 



تاريخ : 7 / 3 / 1393 ا 10:54 AM نويسنده : REZA ا

 

گزارش تصویری فارس به بهانه خداحافظی کاپیتان متعصب بارسا

کاپیتان متعصب بارسا روز گذشته در نشستی خبری اعلام کرد که کفش‌هایش را در پایان فصل می‌آویزد.

خبرگزاری فارس: گزارش تصویری فارس به بهانه خداحافظی کاپیتان متعصب بارسا

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلس پویول روز گذشته در نشستی خبری اعلام کرد که در پایان فصل به حضورش در بارسلونا پایان خواهد داد.

 

وی 15 فصل در بارسا حضور داشت، بیش از 550 بازی برای آبی‌اناری‌ها انجام داد و توانست در نیوکمپ به 21 افتخار دست یابد.

 

خداحافظی کاپیتان متعصب کاتالان‌ها که لقب شیردل اسپانیا را یدک می‌کشد در شرایطی است که این مدافع هنوز 2 فصل دیگر با بارسا قرارداد داشت و در نهایت قراردادش در این 2 فصل را با بارسلونا فسخ کرد.

او زیرنظر مربیانی نظیر فان‌خال، ریکارد، گواردیولا، ویلانووا و مارتینو به فعالیت پرداخت.

 

 

یادش بخیر



تاريخ : 6 / 3 / 1393 ا 10:58 PM نويسنده : REZA ا
۲۰ باشگاه فوتبال پردرآمد جهان

باشگاه‌های پردرآمد فوتبال جهان معرفی شدند و نکته جالب توجه حضور ۲ باشگاه ترکیه‌ای در میان فهرست ۲۰ باشگاه ثروتمند جهان و صعود ۴ نماینده آلمان است.

خبرگزاری فارس: ۲۰ باشگاه فوتبال پردرآمد جهان+عکس
 

به گزارش خبرگزاری فارس، اسامی باشگاه های پردرآمد سال 2013 اعلام شد که در این میان حضور دو باشگاه ترکیه ای گالاتاسرای و فنرباغچه در میان فهرست 20 باشگاه ثروتمند دنیا جالب توجه است.

گالاتاسرای موفق شده از مکان نوزدهم به رده شانزدهم صعود کند و فنرباغچه که در میان باشگاه های برتر دنیا قرار نداشت در سال 2013 در رتبه هجدهم و بالاتر از باشگاه هایی نظیر رم و اتلتیکو مادرید قرار دارد.

در این فهرست دو غول اسپانیایی، رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب در مکان اول و دوم دنیا قرار دارند و بایرن مونیخ قهرمان بلامنازع فوتبال اروپا و جهان در جایگاه سوم قرار دارد و موفق شده است با صعود یک پله ای جایگاه منچستر یونایتد را تصاحب کند.

در این میان باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه با صعودی 5 پله ای و چشم گیر از رتبه دهم به رده پنجم رسیده است و در مقابل تیم های چلسی و آرسنال هر کدام دو رده و لیورپول انگلیس هم سه رده سقوط کرده اند. تنها تیم انگلیسی که در این رده بندی صعود داشته منچستر سیتی است که از رده هفتم به مکان ششم رسیده است.

یوونتوس هم در میان نمایندگان ایتالیا صعودی چشم گیر داشته است و از رتبه سیزدهمی سال گذشته خود به رده نهم رسیده و در مقابل تیم های میلان و اینتر در رده بندی سال 2013 سقوط کرده اند.

تیم های آلمانی دورتموند، شالکه و هامبورگ هم مثل بایرن مونیخ با صعود مواجه شده اند و رتبه های خود را در میان 20 باشگاه پردرآمد دنیا ارتقا داده اند.

 

*این فهرست به شرح زیر است:

1- رئال مادرید اسپانیا، درآمد: 518.9 میلیون یورو

 

2-بارسلونا اسپانیا، درآمد: 482.6 میلیون یورو

 

3- بایرن مونیخ آلمان، درآمد: 431.2 میلیون یورو

 

4- منچستر یونایتد انگلیس، درآمد: 423.8 میلیون یورو

 

5- پاری سن ژرمن فرانسه، درآمد: 398.8 میلیون یورو

 

6- منچستر سیتی انگلیس، درآمد: 316.2 میلیون یورو

 

7- چلسی انگلیس، درآمد: 303.4 میلیون یورو

 

8- آرسنال انگلیس، درآمد: 284.3 میلیون یورو

 

9- یوونتوس ایتالیا، درآمد: 272.4 میلیون یورو

 

10- میلان ایتالیا، درآمد: 263.5 میلیون یورو

 

11- بوروسیا دورتموند آلمان، درآمد: 256.2 میلیون یورو

 

12- لیورپول انگلیس، درآمد: 240.6 میلیون یورو

 

13- شالکه آلمان، درآمد: 198.2 میلیون یورو

 

14- تاتنهام انگلیس، درآمد: 170.2 میلیون یورو

 

15- اینتر میلان ایتالیا، درآمد: 168.8 میلیون یورو

 

16- گالاتاسرای ترکیه، درآمد: 157 میلیون یورو

 

17- هامبورگ آلمان، درآمد: 135.4 میلیون یورو

 

18- فنرباغچه ترکیه، درآمد: 126.4 میلیون یورو

 

19- رم ایتالیا، درآمد: 124.4 میلیون یورو

 

20- اتلتیکو مادرید اسپانیا، درآمد: 120 میلیون یورو



تاريخ : 6 / 3 / 1393 ا 10:53 PM نويسنده : REZA ا
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By violetSkin :.