تبریک رونالدو به کلوزه

مهاجم اسبق برزیل رسیدن میروسلاو کلوزه را به رکورد گل زده خود تبریک گفت.

خبرگزاری فارس: تبریک رونالدو به کلوزه

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تا قبل از بازی آلمان و غنا، عنوان بهترین گلزن تمام ادوار جام‌های جهانی در اختیار رونالدو برزیلی‌ها بود. وی توانسته بود 15 گل در ادوار حضورش در این مسابقات بزند. پس از او میروسلاو کلوزه حضور داشت که 14 گل زده بود.

مهاجم 36 ساله آلمانی با زدن گل دوم ژرمن ها مقابل غنا به رکورد همتای برزیلی‌اش رسید.

به همین دلیل ساعتی پس از اتمام مسابقه مهاجم اسبق سلسائو (برزیل) این موفقیت را تبریک گفت.

وی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

به کلوزه از این بابت تبریک می گویم.می‌توانم حس کنم چقدر از این بابت خوشحال است.واقعا چه جام جهانی زیبایی است.

این جملات را وی به سه زبان که یکی از آن آلمانی است، نوشت.

این اتفاق در حالی افتاد که رونالدو آرزو کرده بود گلزن آلمانی مصدوم شود تا نتواند در جام جهانی رکوردش را بشکند.

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 1 / 4 / 1393 ا 1:10 PM نويسنده : REZA ا
نیویورک تایمز: ایران فوق‌العاده بود

سایت نیویورک تایمز در گزارشی از دیدار آرژانتین و ایران به تمجید از عملکرد فوق العاده تیم ملی کشورمان پرداخت.

خبرگزاری فارس: نیویورک تایمز: ایران فوق‌العاده بود

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوم خود در جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه یک بر صفر مغلوب آرژانتین شد. لیونل مسی در دقیقه 91 تنها گل این دیدار را وارد دروازه ایران کرد.

نمایش فوق العاده ایران در سایت‌های دنیا بازتاب گسترده‌ای داشته است. نیویورک تایمز در این زمینه نوشت: «یک بازی سخت و پر عذاب. هر دو تیم استراتژی‌های خود را داشتند. آرژانتین حمله می‌کرد و در بیشتر زمان بازی توپ را در اختیار داشت، ایران هم حساب شده دفاع می‌کرد اما این دیدار اتفاق‌های عجیبی هم در بر داشت. چه کسی انتظار داشت تیم ملی ایران بتواند حریف قدرتمند خود را تا دقیقه نخست وقت‌های تلف شده متوقف کند؟ فقط لیونل مسی با نمایش فوق العاده خود موفق شد سه امتیاز را برای آرژانتین به ارمغان آورد.

به اندازه‌ای که مردم در بوینس آیرس خوشحال بودند، ایرانی‌ها در تهران خوشحال نبودند. ایران فوق العاده بود، واقعا. تیمی متشکل از بازیکنان لیگ داخلی ایران به علاوه اشکان دژاگه که در فولام توپ می‌زند موفق شده بود تیمی که شامل ستاره‌هایی چون سرجیو آگوئرو و گونزالو هیگواین است را متوقف کند. شاید ایرانی‌ها تا این اندازه با کیفیت نبودند که بتوانند سه امتیاز را از آن خود کنند. قدرت تمام‌کنندگی نداشتند اما به خوبی بازی حریف را خراب کرده و تحت کنترل درآورده بودند.

آرژانتین؟ نمایش خوبی نداشت. درست است آنها راهی مرحله بعد شده‌اند اما استراتژی آنها بارها به این محدود شده که منتظر بمانند لیونل مسی با نمایش جادویی خود در دقیقه‌های پایانی برایشان گل بزند. آرژانتین تیم پر توانی است اما باید با ثبات بیشتری بازی کند و بیاموزد در مقابل مدافعان تیم‌های مختلف نمایش بهتری داشته باشد.»



تاريخ : 1 / 4 / 1393 ا 1:9 PM نويسنده : REZA ا
بازی آرژانتین مقابل ایران باعث شادی مارادونا نشد 

یک منبع رسانه‌ای عنوان کرد آلبی‌سلسته هرچند با گل لحظات پایانی مقابل ایران برنده شد اما به هیچوجه باعث خرسندی اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان نشد.

خبرگزاری فارس: بازی آرژانتین مقابل ایران باعث شادی مارادونا نشد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از اتفاقات مهم حاشیه‌ای دیدار روز گذشته تیم ملی کشورمان و آرژانتین (آلبی‌سلسته) در ورزشگاه بلوهوریزنته،‌حضور دیگو مارادونا و دخترش در ورزشگاه و دیدن بازی دو تیم بود.

این موضوع باعث شد تا تصویر وی در کنار دخترش از چشم عکاسان و فیلمبردان دور نماند.

روزنامه‌نگاران حاضر در محل مسابقه با وجود تلاش بسیار برای صحبت‌کردن و همکلام شدن با وی موفق نبودند.

یک سایت اروپایی با چاپ تصاویر از مارادونا عنوان کرد بازی یاران مسی آنقدر بحث آنگیز بود که هیچگاه در طول بازی چهره اسطوره فوتبال کشور آمریکایی باز نشد.

این منبع رسانه ‌ای با چاپ تصاویر این ستاره عنوان کرده بازیکن، کاپیتان و سرمربی پیشین آرژانتینی‌ها با ناراحتی ورزشگاه را ترک گفته است.

تصاویر به این  شرح است:

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 1 / 4 / 1393 ا 1:9 PM نويسنده : REZA ا
۶ ستاره ناشناخته جام‌جهانی/ جلال حسینی در رده دوم

سایت «Caught Offside» در گزارشی از ۶ ستاره ناشناخته رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل از مدافع تیم ملی فوتبال ایران تمجید کرد.

خبرگزاری فارس: ۶ ستاره ناشناخته جام‌جهانی/ جلال حسینی در رده دوم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «Caught Offside» در گزارشی با عنوان 6 ستاره ناشناخته جام‌جهانی نوشت: همیشه در رقابت‌های جام‌جهانی این مسئله مطرح بوده که کدام بازیکنان ناشناخته می‌توانند با عملکردشان در این مسابقات به ستاره تبدیل شوند و جام‌جهانی 2014 نیز هیچ تفاوتی با سایر دوره‌ها ندارد و بازیکنان ناشناخته‌ای اولین قدم خود را برای تبدیل شدن به ستاره‌های جهانی و انتقال به تیم‌های بزرگ اروپایی و دستمزدهای کلان با عملکرد فوق‌العاده خود در برزیل برداشته‌اند.

1) گیلرمو اوچوا (مکزیک)

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال مکزیک ستاره نمایش کشورش در جریان تساوی بدون گل مقابل برزیل در فورتالزا بود. او پس از پشت سر گذاشتن فصلی ناامید کننده در تیم آژاکسیو که باعث سقوط این تیم به لیگ دسته دوم فرانسه شد، به این مسابقات آمد.

وی با نمایشی که مقابل برزیل داشت، توانست توجه باشگاه‌های آرسنال و لیورپول را جلب کند.

2) جلال حسینی (ایران)

هر چند انتظار نمی‌رود مدافع میانی تیم ملی ایران در سن 32 سالگی بتواند پس از عملکرد فوق‌العاده‌اش در جام‌جهانی به باشگاه‌های بزرگ منتقل شود اما بازیکن پرسپولیس یکی از بهترین عملکردهای خود را در این مسابقات به نمایش گذاشته است.

با وجود اینکه لیونل مسی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم مقابل ایران گل پیروزی بخش آرژانتین را به ثمر رساند اما حسینی در خط دفاعی ایران و فضا ندادن به آرژانتین درست مثل بازی با نیجریه فوق‌العاده کار کرد. حسینی تمام دوران فوتبالش را در ایران سپری کرد؛ وی در تیم‌های سایپا، سپاهان نیز بازی کرده و تاکنون در 85 بازی ملی برای ایران به میدان رفته است.

3) یلستین تجدا (کاستاریکا)

در حالی که زوج جوئل کمپل و برایان روئیز که در لیگ برتر بازی می‌کنند، در جریان صعود کاستاریکا به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 تیتر روزنامه‌ها را به خود اختصاص دادند؛ این عملکرد ارزشمند یلستین تجدا در خط میانی بود که به اندازه سایر اتفاقات اهمیت داشت. این بازیکن 22 ساله تاکنون بیش از 100 بازی برای تیم ساپریسا کاستاریکا انجام داده و مطمئنا با شروع رقابت‌های باشگاهی تیم‌های دیگر برای جذب او ابراز تمایل خواهند کرد.

4) اوگنیو منا (شیلی)

بال چپ شیلی به همراه مائوریسیو ایسلا در سمت راست زمین عوامل کلیدی در صعود شاگردان خورخه ساماپولی به دور بعدی رقابت‌های جام‌جهانی با پیروزی مقابل استرالیا و اسپانیا بودند.

این بازیکن 25 ساله اخیرا پس از یک سال حضور قرضی در سانتوس، به صورت دائمی به این تیم ملحق شده است اما اگر عملکرد فوق‌العاده وی ادامه داشته باشد، باشگاه‌هایی از لیگ‌های مطرح اروپا ممکن است خواهان جذب وی شوند. منا دوره کارآموزی طولانی را در لیگ شیلی سپری کرد و برای تیم‌های سانتیاگو واندررز و یونیورسیداد دی شیلی بازی کرد.

5) تئوفیلو گوتیرز (کلمبیا)

وقتی معلوم شد که تئو گوتیرز، مهاجم ریورپلاته به جای جکسون مارتینز و خوان کینترو، بازیکنان پورتو یا کارلوس بکا، ستاره سویا به جای فالکائوی مصدوم درون ترکیب اصلی قرار بگیرد، بسیاری از ابروها به نشانه تعجب بالا رفت. گوتیرز همه منتقدانش را با گلزنی در دیدار افتتاحیه مقابل یونان و مشکلاتی که برای تیم‌های حریف در دو بازی اول تیمش ایجاد کرد، سر جایشان نشاند.

گوتیرز 29 ساله که تمام دوران فوتبالش را در آمریکای لاتین سپری کرد، به جز دوران کوتاه موفقیت‌آمیزش در ترابوزان، می‌تواند در صورت درخشش در کلمبیا در جام‌جهانی به یکی از بهترین تیم‌های اروپا راه یابد.

6) انر والنسیا (اکوادور)

انر والنسیا تقریبا یک تنه باعث شد که اکوادور برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی شانس زیادی داشته باشد. والنسیا در دیدار مقابل سوئیس گل تیمش را به ثمر رساند و در پیروزی دو بر یک تیمش مقابل هندوراس نیز دو گل تیمش را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم زنده بماند. با توجه به شرایط فوق‌العاده وی، جای تعجبی ندارد که بازیکن اکوادور مورد علاقه بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری قرار بگیرد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 1 / 4 / 1393 ا 1:8 PM نويسنده : REZA ا
۸۷ درصد به پنالتی ایران مقابل آرژانتین رای دادند

طی یک نظرسنجی در یک سایت انگلیسی ۸۷ درصد کاربران به غلط بودن تصمیم داور در مورد نگرفتن پنالتی ایران در دیدار با آرژانتین رای دادند.

خبرگزاری فارس: ۸۷ درصد به پنالتی ایران مقابل آرژانتین رای دادند

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوم خود در جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه یک بر صفر مغلوب آرژانتین شد.

در این پیکار، شاگردان کارلوس کی‌روش نمایشی فوق العاده داشته و آرژانتین را تحت کنترل خود درآورده بودند. در دقیقه 55 این دیدار، پابلو زابالتا، مدافع باشگاه منچسترسیتی انگلیس روی اشکان دژاگه مرتکب خطا شد. این اتفاق موجب شد تا بازیکنان و کادر فنی ایران به تصمیم داور در مورد ادامه بازی اعتراض کنند. این در حالی بود که صحنه‌های آهسته نشان می‌داد باید یک ضربه پنالتی به سود ایران اعلام می‌شده است.

 

 

ایران در دقیقه 91 از لیونل مسی گل خورد تا در نهایت بازی را واگذار کند.

در ادامه این خبر، یک نظرسنجی در مورد اینکه آیا باید پنالتی به سود ایران اعلام می‌شد یا نه انجام گرفته که 87 درصد کاربران اعلام کرده‌اند داور در تصمیم‌گیری خود اشتباه کرده است.



تاريخ : 1 / 4 / 1393 ا 1:6 PM نويسنده : REZA ا
کاسیاس: بخاطر حذف از جام جهانی از مردم اسپانیا عذر می‌خواهم

دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی اسپانیا گفت:‌بابت حذف از جام جهانی از همه مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری فارس: کاسیاس: بخاطر حذف از جام جهانی از مردم اسپانیا عذر می‌خواهم

 

به گزارش خبرگزاری فارس ایکر کاسیاس پس از شکست 2 بر صفر از شیلی اظهارداشت: تلاش کردیم اما مقابل شیلی بسیار تحت فشار قرارگرفتیم. آنها حریفی آماده و جنگنده بودند.

وی ادامه داد:‌ما بهانه ای نداریم و نمی‌توانیم این ناکامی را توجیه کنیم.من باید از همه مردم به این خاطر عذرخواهی کرده و مسئولیت شکست را بپذیریم.

پیکارهای جام جهانی از 23 خرداد شروع شد و به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت.

برای تماشای اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 29 / 3 / 1393 ا 12:52 AM نويسنده : REZA ا

مدافع تیم فوتبال پرتغال در حرکتی عجیب تمام پای خود را خالکوبی کرد.

خبرگزاری فارس: حرکت عجیب بازیکن پرتغال سوژه رسانه‌ها+عکس

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، رائول میرلس مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال در حرکتی عجیب و احمقانه تمام سطح پای خود را خالکوبی کرد تا سوژه رسانه‌ها شود.

پرتغال در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل مقابل آلمان با 4 گل شکست خورده است.



تاريخ : 29 / 3 / 1393 ا 12:50 AM نويسنده : REZA ا

 

راموس: همه تیم مقصر ناکامی است/امیدوارم‌ دل‌بوسکه بماند

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا اظهار داشت: ‌همه ما مقصر ناکامی هستیم و امیدوارم که دل بوسکه در تیم ملی بماند.

خبرگزاری فارس: راموس: همه تیم مقصر ناکامی است/امیدوارم‌ دل‌بوسکه بماند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس سرخیو راموس پس از باخت 2 بر صفر از شیلی و حذف از جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: متاسفانه باختیم و در این دوره از مسابقات جام جهانی اوضاع به سود ما رقم نخورد. با این حال باید متوجه باشیم که آینده‌ای زیبا پیش رو داریم.

وی خطاب به هواداران عنوان کرد: ‌بازنده‌ها مقصر هستند.همه ما مقصر ناکامی هستیم. متاسفیم که باعث ناراحتی هواداران شدیم و آنها را مایوس کردیم.

مدافع رئال مادریدی اسپانیا درمورد ویسنته دل‌بوسکه،‌سرمربی اسپانیا نیز عنوان کرد: ویسنته دل‌بوسکه سزاوار احترام است. ما با او به یکسری افتخارات رسیدیم و امیدوارم که در تیم ملی بماند.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 29 / 3 / 1393 ا 12:47 AM نويسنده : REZA ا

 

۱۰ فوتبالیست سریع جهان را بشناسید

10-فوتبالیست-سریع-جهان-را-بشناسید

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی – آرین روبن ، مهاجم تیم ملی هلند در مقابل اسپانیا با یک استارت بی نظیر دروازه کاسیاس را گشود و تبدیل به سریع ترین بازیکن فوتبال جهان شد.

به گزارش بیست چهارده، روبن رکورد تاریخ فوتبال را با سرعت ۳۷ کیلومتر بر ساعت شکست.  نگاهی می اندازیم به سریع ترین بازیکنان فوتبال جهان :

روبن ، ۳۷ کیلومتر بر ساعت
بازیکن تیم ملی هلند روی گل پنجم نارنجی پوشان مقابل اسپانیا ، با سرعت ۳۷ کیلومتر بر ساعت دوید ، راموس را جا گذاشت و دروازه کاسیاس را باز کرد. تا کنون هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال به همراه توپ با این سرعت ندویده بود.

ولکات، ۳۵،۷ کیلومتر بر ساعت
هافبک ۲۵ ساله آرسنال ، به علت مصدومیت از جام جهانی دور ماند اما تا پیش از روبن رکورد دار بود. مسلما جایش در تیم ملی انگلیس خالی است.

والنسیا ، ۳۵،۱ میلیون یورو
هافبک تیم ملی اکوادور در این جام جهانی حضور دارد. ۲۸ ساله است و در باشگاه منچستر یونایتد انگلیس توپ می زند.

گرت بیل ، ۳۴،۷ کیلومتر بر ساعت
بازیکن انفجاری رئال مادرید و تیم ملی ولز ، یک بازیکن فوق سرعتی است . او در فینال جام حذفی اسپانیا یک استارت بی نظیر را زد که به گل قهرمانی رئال منجر شد. او به تازگی ۲۵ ساله شده است اما جام جهانی را از خانه دید.

لنون ، ۳۳،۸ کیلومتر بر ساعت
هافبک ۲۷ ساله تاتنهام به رکورد ۳۳،۸ کیلومتر بر ساعت رسیده است . این بازیکن ۱۶۵ سانتی متری بسیار سریع است  اما توسط هاجسون در لیست انگلیس برای جام جهانی قرار نگرفت.

کریستیانو ، ۳۳،۶ کیلومتر بر ساعت
ستاره رئال مادرید با سرعتش متخصص ضد حملات است. این بازیکن می تواند توپ را از دروازه خودی بگیرد و به دروازه حریف برساند.

مسی ، ۳۲،۵ کیلومتر بر ساعت
ستاره آرژانتینی بارسلونا وقتی که توپ در اختیارش است ، سرعت بسیار خوبی دارد. در مقابل بوسنی هم یک حرکت انفجاری انجام داد که به گل منجر شد.

وین رونی ، ۳۱،۲ کیلومتر بر ساعت
با این که فوتبال رونی مبتنی بر سرعتش نیست اما می تواند به یک سرعت خارق العاده برسد. این مهاجم ۲۸ ساله است و در جام جهانی حضور دارد.

ریبری ، ۳۰،۷ کیلومتر بر ساعت
ستاره فرانسوی بایرن به علت مصدومیت از جام جهانی دور ماند اما او هم از رکورد داران سرعت در فوتبال است.

راموس ، ۳۰،۶ کیلومتر بر ساعت
  وی صحنه گل پنجم در بازی اسپانیا و هلند ، که روبن به رکورد سرعت فوتبال جهان رسید ، مدافع رئال مادرید با سرعت ۳۰،۶ کیلومتر بر ساعت دوید.



تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:19 AM نويسنده : REZA ا
سوارز: صد درصد آماده هستم

مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه اعلام کرد که برای بازی مقابل انگلیس صد درصد آماده است.

خبرگزاری فارس: سوارز: صد درصد آماده هستم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس سوارز تأکید کرد که مصدومیت زانویش کاملا بهبود یافته و می‌تواند پنج‌شنبه در دیدار مقابل انگلیس به میدان برود.

سوارز که ماه گذشته تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت در شکست غیرقابل انتظار اروگوئه مقابل کاستاریکا نیمکت‌نشین بود.

شاگردان اسکار تابارز در دیدار بعدی خود در گروه D مقابل انگلیس به میدان خواهند رفت. سوارز در این باره اظهار داشت: صد درصد آماده هستم؛ در غیر اینصورت اینجا نبودم. می‌دانستم که آماده شدن برای اولین بازی کار سختی خواهد بود اما اگر زمان مناسبی داشته باشم، کاملا آماده خواهم شد. هر کاری که باید انجام می‌دادم را انجام دادم.

وی ادامه داد: هرگز اشتیاق و انگیزه‌ام را از دست ندادم. هرگز فکر نمی‌کردم جام‌جهانی را از دست دهم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:18 AM نويسنده : REZA ا
کی‌روش: چرا خوشحال نباشم می‌خواهم لذت ببرم/بازیکنی ندارم که در چلسی و لیورپول بازی کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فعلاً به باز‌ی‌های آینده فکر نمی‌کنم و می‌خواهم از این نتیجه لذت ببرم.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: چرا خوشحال نباشم می‌خواهم لذت ببرم/بازیکنی ندارم که در چلسی و لیورپول بازی کند

به گزارش خبرنگار ورزشی اعزامی خبرگزاری فارس از برزیل، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار با نیجریه در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه خیلی سختی بود ولی گفته بودم که خیلی انگیزه داریم خوشبختانه در 90 دقیقه اول با تجربه‌ای که داشتیم توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی افزود: نیجریه‌ایی‌ها برای دقایقی بازی را متوقف می‌کردند که بتوانند راه‌حلی برای حمله به سمت دروازه ما پیدا کنند اما نظم تاکتیکی ما به آنها این اجازه را نمی‌داد هرچند آنها هم ستاره‌‌هایی داشتند که مهارشان کار ساده‌ای‌ نبود.

کی‌روش ادامه داد: این مسابقه گل نداشت و هواداران گلی ندیدند اما فکر می‌کنم رقابت دو تیم پایاپای بود و تیمی شایسته برد در مسابقه امشب نبود.

کی‌روش در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه استراتژی شما برای دو بازی آینده چیست، گفت: در حال حاضر خیلی خسته‌ام و می‌خواهم فعلاً از این تساوی لذت ببرم. اجازه بدهید بعداً پاسخ سؤال شما را بدهم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا اینقدر خوشحال است گفت: چرا خوشحال نباشم؟ من بازیکنی ندارم که در چلسی، آرسنال و لیورپول بازی کند و ما با شرایط خاص به جام جهانی آمدیم. از این شرایط خوشحالم چون شرایط ما با 31 تیم دیگر یکی نیست.



تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:11 AM نويسنده : REZA ا
دلداری سرمربی به فرمانده

رونالدو در دیدار مقابل آلمان شب تلخی داشت و یارانش متحمل شکست سنگینی شدند.

خبرگزاری فارس: دلداری سرمربی به فرمانده+عکس

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد در دیدار مقابل پرتغال با نتیجه 4 بر صفر پیروز شود تا سلسائوی اروپا شکست سنگین و تلخی را متحمل شود.

در این دیدار رونالدو تلاش فراوانی داشت تا بتواند در بازی تاثیرگذار باشد اما این اتفاق رخ نداد تا فرمانده پرتغالی‌ها در نهایت زمین بازی را با شکستی تلخ ترک کند.

پس از این بازی بنتو سرمربی پرتغال به سمت کاپیتان تیمش رفت تا به او روحیه بدهد و امیدوار به دو بازی آینده مقابل آمریکا و غنا باشند.

تصویری از دلداری سرمربی به فرمانده منتشر شده است.



تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:10 AM نويسنده : REZA ا
پیغام رئیس‌جمهور پس از تساوی ایران و نیجریه + عکس

رئیس‌جمهور ایران پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی پیغام داد.

خبرگزاری فارس: پیغام رئیس‌جمهور پس از تساوی ایران و نیجریه + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن روحانی پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل مقابل نیجریه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر به بازیکنان تیم ملی ایران تبریک گفت و نوشت: به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنم که توانستند اولین امتیاز را در جام‌جهانی کسب کنند. امیدوارم این اولین امتیاز از چند امتیازی باشد که آنها در این مسابقات به دست خواهند آورد.



تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:7 AM نويسنده : REZA ا

 

مولر: تاثیری در اخراج په‌په نداشتم

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان تاکید کرد: تاثیری در اخراج مدافع پرتغال نداشته است.

خبرگزاری فارس: مولر: تاثیری در اخراج په‌په نداشتم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و پرتغال در نخستین دیدار خود در جام جهانی برزیل به مصاف هم رفتند که در پایان ژرمن‌ها با نتیجه پر گل چهار بر صفر مقابل حریف به برتری رسیدند.

در دقیقه 37 این دیدار و پس از برخوردی که بین توماس مولر و په‌په به وجود آمد، داور مسابقه په‌په را با کارت قرمز به رختکن فرستاد. مولر که توسط مدافع حریف نقش بر زمین شده بود، در ادامه با ضربه سر این بازیکن نیز روبه‌رو شد تا بسیاری بر این باور باشند که مولر برای داور نقش بازی کرده است.

هافبک بایرن مونیخ در این زمینه گفت: من فقط ضربه‌ای که په‌په به من زده بود را حس کردم. بدون شک نمی‌توانستم در اخراج او تاثیری داشته باشم. داور همه چیز را دید. باید بگویم برای اخراج شدن په‌په نقش بازی نکردم.

مولر در مورد هت تریک خود در این دیدار نیز گفت: زدن سه گل آن هم در دیدار نخست خیلی خوب است. هر گل زیبایی خاصی دارد و به نظر می‌رسد بهتر از گل قبلی است. وقتی پس از 12 دقیقه از حریف پیش می‌افتید بدان معنا است که در مسیر درست قرار گرفته و به سوی پیروزی گام برمی‌دارید.



تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:4 AM نويسنده : REZA ا
روزنامه آس: تاکتیک کی‌روش جواب داد/ عقاب‌ها نتوانستند از دیوار ایران عبور کنند

یک روزنامه اسپانیایی در گزارش بازی ایران و نیجریه نوشت: تاکتیک کی‌روش در این مسابقه جواب داد.

خبرگزاری فارس: روزنامه آس: تاکتیک کی‌روش جواب داد/ عقاب‌ها نتوانستند از دیوار ایران عبور کنند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت اینترنتی روزنامه اسپانیایی «AS» در گزارش خود از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه نوشت: جام‌جهانی 2014 برزیل شاهد اولین تساوی خود از زمان شروع مسابقات بود؛ نتیجه‌ای که بهترین شروع ایران را در چهار دوره حضور این تیم در رقابت‌های جام‌جهانی رقم زد. نیجریه از اولین مسابقه خود در گروه F تنها یک امتیاز کسب کرد؛ عقاب‌ها به عنوان تیم مدعی پیروزی وارد این مسابقه شدند اما نتوانستند به دیوار مضاعف دفاعی ایران که کی‌روش دستور ساخت آن را داده بود، نفوذ کنند.

برنامه بازی ایران به اندازه کافی روشن بود؛ این تیم مالکیت توپ را در اختیار حریف گذاشته بود و در نیمه زمین خودش عقب نشست و منتظر حمله روی ضد حملات بود تا توسط رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه حمله کند. این انتخاب نتیجه نداد؛ موقعیت‌های اندک ایران که با ارسال پاس‌های عمقی توسط تیموریان و نکونام به محوطه زمین نیجریه ایجاد می‌شد، با بازگشت توپ خنثی می‌شد. بهترین فرصت ایران روی ضربه کرنری بود که رضا قوچان‌نژاد با ضربه سری قدرتمند انیاما، دروازه‌بان نیجریه را به واکنش وا داشت.

نیجریه بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت اما ناراحت به نظر می‌رسید. اوبی میکل با شایستگی بهترین بازیکن این دیدار شد اما تمام پاس‌هایش توسط هم‌تیمی‌هایش تلف می‌شد. نیجریه هم مثل ایران بهترین فرصتش را از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آورد. اولین موقعیت نیجریه در دقیقه هفتم رقم خورد که گل موسی با اعلام خطا بر روی دروازه‌بان از سوی داور مردود اعلام شد. موسی تلاش کرد تا در دقیقه 30 حقیقی را روی یک ضربه آزاد سورپرایز کند اما دروازه‌بان ایران عالی کار کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

تمام امیدهای ایران برای زدن گل پیروزی دیرهنگام به محض پدیدار شدن آثار خستگی در هر دو تیم از بین رفت. آمار گویای این است که نیجریه 64 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما آنها نتوانستند از این برتری استفاده کنند تا تغییری روی صفحه امتیازات بدهند و در پایان این تاکتیک کی‌روش بود که جواب داد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:4 AM نويسنده : REZA ا
طعنه استاریج به لوییس سوارز؛ قانون‌شکنی در ذات من نیست

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از دیدار با اروگوئه تاکید کرد قانون شکنی و گرفتن توپ با دست در ذات او نیست.

خبرگزاری فارس: طعنه استاریج به لوییس سوارز؛ قانون‌شکنی در ذات من نیست

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ دیدار تیم‌های انگلیس و اروگوئه از گروه D رقابت‌های جام جهانی پنجشنبه و از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران در سائوپائولو برگزار خواهد شد.

دنیل استاریج و لوییس سوارز که در طول فصل گذشته در باشگاه لیورپول انگلیس زوج خط حمله بسیار خوبی را تشکیل داده بودند و روی هم 48 گل وارد دروازه حریفان کردند در این دیدار و در قالب دو تیم انگلیس و اروگوئه روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

سوارز که در طول سالیان گذشته همواره حاشیه‌هایی از قبیل گاز گرفتن مدافع چلسی، توهین نژاد پرستانه به مدافع منچستریونایتد و گرفتن توپ با دست در دیدار نیمه نهایی اروگوئه با غنا داشته است مدتی است روی فوتبال تمرکز کرده اما استاریج به او طعنه زده است.

مهاجم تیم ملی انگلیس در این زمینه گفت: بدون شک مقابل اروگوئه با تمام توان برای گلزنی تلاش خواهم کرد. البته تمام تلاشم فقط در قالب قوانین بازی و فوتبال خواهد بود. نمی‌خواهم با دست مانع از گلزنی حریف شوم زیرا این کار در ذات من نیست. کشور ما صادقانه رفتار می‌کند و با سایر کشورها نیز در همین راه برخورد می‌کند. ما قوانین را نمی‌شکنیم و به آنها احترام می‌گذاریم.

استاریج افزود: ما سال‌ها است که این کار را انجام می‌دهیم. از سال 1966 که قهرمان جام جهانی شدیم هم به قوانین احترام می‌گذاشتیم. این درست در همان راهی است که من رشد کرده‌ام. نمی‌خواهیم با تقلب کردن به پیروزی برسیم. می‌خواهیم در صادقانه‌ترین حالت بازی کنیم.



تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:3 AM نويسنده : REZA ا

 

باشگاه آرسنال قصد دارد مهاجم تیم میلان را با ۲۵ میلیون پوند به لندن بیاورد.

خبرگزاری فارس: سوپر ماریو با ۲۵ میلیون پوند در آرسنال

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، ماریو بالوتلی که یک سال و نیم است در میلان ایتالیا حضور دارد ممکن است با پیشنهاد 25 میلیون پوندی آرسنال به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

نشریه میرر چاپ انگلیس با اعلام این مطلب نوشت که آرسن ونگر برای خرید بالوتلی کاری سخت پیش رو دارد زیرا موناکو، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه که باشگاه بسیار متمولی هم هست نیز به دنبال خرید مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا است.

خبرهای منتشر شده در برخی از نشریه‌های ایتالیایی حاکی از آن هستند پس از آنکه فیلیپو اینزاگی هدایت میلان را به دست گرفته به بالوتلی گفته می‌تواند این تیم را ترک کند.

از سوی دیگر آرسنال هم که سال گذشته با پوما قرارداد مالی هنگفتی بسته بود، از ابتدای این فصل می‌تواند از پول وارده از این شرکت به باشگاه استفاده کرده تا بتواند هزینه‌های خرید بالوتلی را بپردازد.



تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:2 AM نويسنده : REZA ا
کاسیاس: هلند فوق‌العاده کار کرد/بازی با شیلی مثل فینال است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد که هلند مقابل این تیم در اولین مسابقه رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ عالی کار کرد.

خبرگزاری فارس: کاسیاس: هلند فوق‌العاده کار کرد/بازی با شیلی مثل فینال است

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، ایکر کاسیاس پس از شکست سنگین پنج بر یک تیمش مقابل هلند در اولین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل به هلند تبریک گفت و اعتراف کرد وقتی بازی سه بر یک شد، اسپانیا سرافکنده شد و تمایلش به ادامه بازی را از دست داد و اظهار داشت: هلند فوق‌العاده بازی کرد و ما این کار را نکردیم. من هم خوب بازی نکردم و اتفاقی که دیدیم افتاد. در این مسابقه هلند عالی بازی کرد و ما نه اما از حالا باید به بازی مقابل شیلی فکر کنیم و تصور کنیم که این مسابقه مانند فینال است. وقتی بازی سه بر یک شد، سرافکنده شدیم و فهمیدیم که بازی تمام شده است.

وی ادامه داد: باید دست‌هایمان را به نشانه تسلیم بالا ببریم و به بازی مقابل شیلی فکر کنیم. گاهی رخ دادن این اتفاقات می‌تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

دروازه‌بان رئال مادرید خاطرنشان کرد: نباید خیلی روی این نتیجه مانور بدهیم. ما قهرمان جهان هستیم و می‌توانیم با انتقادها روبرو شویم. این طبیعی است. اکنون باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

وی اضافه کرد: انتظارات خاصی از این مسابقه داشتیم اما همه چیز بد پیش رفت. مطمئنیم که این اتفاقات تغییر می‌کند. این هیچ معنایی ندارد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 24 / 3 / 1393 ا 12:21 AM نويسنده : REZA ا
طلسم شکست‌ناپذیری ایکر مقدس شکسته شد

کاپیتان اسپانیا با شکست تحقیرآمیز یارانش مقابل هلند بدترین شب زندگی‌اش را تجربه کرد و طلسم گل‌نخوردنش شکسته شد.

خبرگزاری فارس: طلسم شکست‌ناپذیری ایکر مقدس شکسته شد+عکس

-------------------------------

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال اسپانیا با نتیجه دور از انتظار 5 بر یک مقابل هلند شکست خورد.

فان پرسی در دقایق 44 و 72، روبن 53 و 80 ودویرج 64 گل‌های لاله‌های نارنجی را به ثمر رساندند.

دیشب یکی از تلخ‌ترین شب‌های ایکر کاسیاس بود، کاپیتان ماتادورها 5 بار دروازه خود را مقابل لاله‌های نارنجی باز شده دید.

به این ترتیب طلسم کاسیاس در بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش پس از 477 دقیقه شکسته شد.

والتر زنگا با 517 دقیقه و پیتر شیلتون با 500 دقیقه در مکان اول و دوم جام‌جهانی در حفظ دروازه قرار دارند.

سب مایر هم 475 و بوفون با 460 در مکان‌های بعدی حضور دارند.

 

 



تاريخ : 24 / 3 / 1393 ا 12:19 AM نويسنده : REZA ا

 

فان‌پرسی و روبن در نقش سوپرمن‌ و‌ بت‌من / فان‌خال پادشاه برزیل

پیروزی درخشان و ارزشمند هلند مقابل اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

خبرگزاری فارس: فان‌پرسی و روبن در نقش سوپرمن‌ و‌ بت‌من / فان‌خال پادشاه برزیل+تصاویر
-------------------------------

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال هلند موفق شد شب گذشته در دیدار مقابل اسپانیا با نتیجه دور از ذهن 5 بر یک پیروز شود و خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی جام‌جهانی معرفی کند.

در این بازی آرین روبن و فان‌پرسی 2 بار دروازه ماتادورها را گشودند و نقش مهمی در این برد داشتند.

برد لاله‌های نارنجی  در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیع و گسترده‌ای داشت. به خصوص گل فان‌پرسی با ضربه سر با شخصیت‌های تخیلی سوپرمن و بت‌من مقایسه شده است.

از لوئیس فان‌خال سرمربی هلند هم به عنوان پادشاه برزیل یاد شده است.

 



تاريخ : 24 / 3 / 1393 ا 12:17 AM نويسنده : REZA ا
اولیور کان از طرح تاکتیکی یواخیم لو مقابل پرتغال تعریف کرد

دروازه‌بان اسبق برتر جهان از تاکتیکی که آلمان برای رویارویی با پرتغال مد نظر دارد، تعریف کرد.

خبرگزاری فارس: اولیور کان از طرح تاکتیکی یواخیم لو مقابل پرتغال تعریف کرد

-------------------------------

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اولیور کان که حین مسابقات جام جهانی به عنوان تحلیل‌گر شبکه تلویزیونی ز.د.اف فعالیت می‌کند، از برنامه‌ای که یواخیم لو برای رویارویی با پرتغال در نظر گرفته، تعریف کرد.

وی وقتی فهمید مربی 54 ساله ژرمن‌ها می‌خواهد از 4 مدافع اصیل و بلند قامت مقابل یاران کریس رونالدو استفاده کند و از فیلیپ لام در خط میانی بهره‌گیرد، تمجید کرد.

گلر اسبق ژرمن‌ها گفت: استفاده از 4 مدافع میانی در خط دفاع از نظر من شگفت‌انگیز است. وقتی خودم دروازه‌بان بودم دوست داشتم خط دفاع تیمم مدافعینی اینگونه داشته باشد. یعنی بازیکنانی بلند قامت که زنجیره دفاعی محکمی درست کنند و مقابل سانتر‌ها از جناحین و ضربات سر بازیکنان، پایدار بماند.

کان  ادامه داد: نمی‌دانم در حاشیه این بازی چرا اینقدر در مورد این برنامه تاکتیکی یواخیم لو صحبت می‌شود.

براساس آخرین اظهار نظر مسئول فنی آلمان ها،‌‌ «یواخیم لو» می‌خواهد در بازی دوشنبه مقابل «سلسائو اروپا» (پرتغال) از جروم بواتنگ، ‌پرمرته ساکر، ماتس هوملس و بندیکت هوودس در خط دفاع استفاده کرده و فیلیپ لام را در خط میانی مورد استفاده قرار هد.

پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 24 / 3 / 1393 ا 12:16 AM نويسنده : REZA ا
تقدیر از تاکسی‌دار برزیلی به خاطر بازگرداندن بلیت‌های مسابقات

اتحادیه تاکسی‌داران شهر سائوپائولو از راننده‌ای که ۴۰ بلیت جا مانده مسابقات جام جهانی فوتبال را به صاحبان‌ اصلی‌اش بازگرداند، تقدیر کرد.

خبرگزاری فارس: تقدیر از  تاکسی‌دار برزیلی به خاطر بازگرداندن بلیت‌های مسابقات

-------------------------------

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، این سازمان وقتی متوجه شد «آدیلسون لوییزدا کروز» راننده 43 ساله تاکسی شهر سائوپائولو 40 فقره بلیت مسابقات را به 2 هوادار مکزیکی در هتل محل اقامت‌شان رسانده، از وی تقدیر و تشکر کرد.

آدیلسون در این باره گفت کار خاصی انجام نداده و به وظیفه انسانی خود عمل کرده است.

وی اظهار داشت: این بلیت‌ها متعلق به دو جهانگرد فوتبال دوست مکزیکی بودند. وقتی آنها را به گردشی یک ساعته در شهر بردم و پس از رساندن‌شان به هتل، ‌متوجه شدم یک کیسه پلاستیکی که داخلش بلیت ها بوده و متعلق به آنها است،‌ را در ماشینم جا گذاشته‌اند. به این خاطر خیلی تلاش کردم تا بلیت‌ها را به دست‌شان برسانم. از این بابت احساس خوشحالی می‌کنم.

پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 24 / 3 / 1393 ا 12:14 AM نويسنده : REZA ا
تیم رویایی آسیا در جام جهانی برزیل مشخص شد/ ۳ ایرانی در لیست
خبرگزاری فارس: تیم رویایی آسیا در جام جهانی برزیل مشخص شد/ ۳ ایرانی در لیست

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز تیم رویایی آسیا در جام جهانی 2014 برزیل را مشخص کرد که در این تیم از تیم ملی ایران جواد نکونام و سیدجلال حسینی حضور دارند، ضمن اینکه رضا قوچان‌نژاد نیز در بین نفرات ذخیره این لیست دیده می‌شود.

مت ریان، جدیناک و تیم کاهیل از استرالیا، ناگاتوما، یوچیدا، کاگاوا و هوندا از ژاپن هونگ جئونگ هو و هیونگ مین از کره‌جنوبی سایر بازیکنان تیم رویایی 4 کشور آسیایی حاضر در جام جهانی 2014 هستند.

 

 



تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 12:10 AM نويسنده : REZA ا
تیموریان در حال عبادت 

هافبک مسیحی تیم ملی پس از تمرینات تیم ملی به عبادت پرداخت.

خبرگزاری فارس: تیموریان در حال عبادت + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، آندرانیک تیموریان، هافبک تیم ملی پس از پایان تمرین و به عادت هر روزه در مقابل تمثال حضرت عیسی (ع) که در محل کمپ قرار دارد آمده و به عبادت پرداخت.

 

 



تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 12:8 AM نويسنده : REZA ا
پیام تیم ملی آلمان از برزیل برای شفای شوماخر

تیم ملی آلمان از محل کمپ خود در کشور برزیل برای میشل شوماخر، قهرمان معروف اتومبیل‌رانی این کشور اروپایی پیام فرستاد.

خبرگزاری فارس: پیام تیم ملی آلمان از برزیل برای شفای شوماخر

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای تیم ملی آلمان در این پیام برای قهرمان معروف ورزش اتومبیل‌رانی کشورشان و جهان آرزوی شفا و بهبودی کردند.

باستین شواین اشتایگر،‌هافبک بایرن گفت: به خاطر مردم کشورمان و به خصوص شوماخر می‌جنگیم و افتخار کسب می‌کنیم.

شوماخر در تاریخ 29 دسامبر 2013 در منطقه مریبیل فرانسه به هنگام انجام ورزش اسکی دچار سانحه شد و به خاطر وارد شدن ضربه سرش در بیمارستان بستری و در حالت کما قرار گرفت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 11:57 AM نويسنده : REZA ا
مصدومیت رونالدو پس از ۱۵ دقیقه تمرین/خروج ستاره پرتغالی با کیسه یخ روی زانو

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال پس از یک ربع به علت مصدومیت و درد جلسه تمرینی را با کیسه یخ روی زانو ترک کرد.

خبرگزاری فارس: مصدومیت رونالدو پس از ۱۵ دقیقه تمرین/خروج ستاره پرتغالی با کیسه یخ روی زانو
 
 

به گزارش خبرگزاری فارس جلسه تمرینی تیم ملی پرتغال همزمان با بازی افتتاحیه جام جهانی میان برزیل و کرواسی در محل کمپ شاگردان بنتو انجام شد.

در جلسه تمرینی «سلسائو اروپا»(پرتغال) کریس رونالدو تنها 15 دقیقه حضور داشت. زیرا به علت درد و مصدومیت زانو مجبور شد روی محل آسیب‌دیدگی یخ گذاشته و از جلسه تمرینی خارج شود.

 

رونالدو در اواخر فصل باشگاهی دچار مصدومیت زانو شد و تا اواسط هفته اخیر در تمرینات گروهی غایب بود.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی آغاز می شود.

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 11:54 AM نويسنده : REZA ا
سزار: اسکولاری جو جام جهانی را می‌شناسد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است با وجود اسکولاری و تجربه فراوان مربیگری‌اش راه برد سلسائو هموار می‌شود.

خبرگزاری فارس: سزار: اسکولاری جو جام جهانی را می‌شناسد
 
 

به گزارش خبرگزاری فارس دقایقی پس از آنکه برزیل در مصاف افتتاحیه جام بیستم مقابل کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو 3 بر یک برنده شد، «جولیو سزار» به تعریف از اسکولاری پرداخت. وی عنوان کرد مربی سلسائو (برزیل) که در سال 2002 با همین تیم به مقام قهرمانی رسید، عامل مهمی برای کسب برد بود.

سزار به گزارشگر شبکه اسکای گفت:‌ اسکولاری واقعا مربی با تجربه‌ای است. او به خوبی جو مسابقات جام جهانی را می‌شناسد. با راهنمایی و تجربه او بود که موفق شدیم بر کرواسی غلبه کنیم.

وی ادامه داد: تصور می‌کنم با بهره‌‌گیری از تجربیات بسیارش تیم برزیل می‌تواند به خیلی دستاوردهای مثبت برسد.

در این مصاف که در ورزشگاه سائوپائولو انجام شد، نیمار دقایق 29 و 71 و اسکار 90+1 برای برزیل گلزنی کردند.

تک گل کروات‌ها نیز دقیقه 11 توسط مارسلو، بازیکن تیم میزبان به اشتباه زده شد.

برای دیدن تمام اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 11:52 AM نويسنده : REZA ا
نیمار: به سختی گل زدیم/ خوشحالم که ۲ گل از ۳ گل برزیل را من زدم

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل گفت: گل‌هایی که زدیم به سختی به دست آمد و کار راحتی نبود.

خبرگزاری فارس: نیمار: به سختی گل زدیم/ خوشحالم که ۲ گل از ۳ گل برزیل را من زدم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از برزیل، نیمار زننده 2 گل از 3 گل به کرواسی در خصوص این بازی گفت: این بازی بهترین افتتاحیه‌ای بود که می‌شد رقم بخورد و من هم خوشحالم که با 2 گل کارم را در جام جهانی آغاز کردم.

وی افزود:‌ ما می‌خواستیم در این بازی برنده شویم و سرانجام هم به هدفی که خواستیم رسیدیم و من خیلی خوشحالم که 2 گل از 3 گل برزیل را وارد دروازه کرواسی کردم.

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل افزود: اگر به گل‌هایی که زدیم دقت کنید خواهید دید که زدن این 3 گل کار بسیار سختی بود و من در شرایط سخت توانستم برای تیم ملی برزیل گل بزنم.

نیمار در مورد گل اولی که وارد دروازه کرواسی کرد، خاطرنشان کرد: گل اولی که زدم توپ را از بین پای بازیکن حریف زدم که البته زیاد قدرت نداشت اما مهم این بود که توپ وارد دروازه شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما در مورد ضربه پنالتی باید بگویم که من روی ضربات پنالتی تمرین کردم و در تمرینات پنالتی را محکم می‌زدم که امروز هم همین کار را انجام دادم. البته دروازه‌بان حریف تا حدودی توپ من را گرفت اما خوشبختانه این توپ وارد دروازه شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل در پاسخ به این سؤال که آیا مودریچ بازیکن تیم کرواسی که در رئال مادرید بازی می‌کند را عمداً با خطا سرنگونی کردی اظهار داشت: من کاری به این مسائل ندارم و فوتبالم را بازی می‌کنم و اگر به فوتبال حاشیه‌ای نگاه کنم برایم بد خواهد شد بعد از آن صحنه من از مودریچ عذرخواهی کردم چون واقعاً‌ او را در آن صحنه ندیدیم.



تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 11:49 AM نويسنده : REZA ا
جام جهانی برزیل با دزدی آغاز شد

سایت اوله آرژانتین با توجه به عملکرد داور ژاپنی و اعلام یک خطای مشکوک به سود برزیل نوشت که جام‌جهانی با یک دزدی آغاز شد.

خبرگزاری فارس: جام جهانی برزیل با دزدی آغاز شد+عکس

 



به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال برزیل موفق شد با نتیجه سه بر یک کرواسی را در دیدار افتتاحیه مغلوب کند.

قبل از به ثمر رسیدن گل دوم برزیل، داور ژاپنی در موقعیتی مشکوک یک خطا به سود شاگردان اسکولاری در محوطه جریمه کرواسی گرفت که اعتراضات گسترده‌ کروات‌‌ها را به همراه داشت.

بر این اساس سایت اوله آرژانتین تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت که جام‌جهانی برزیل با یک دزدی آشکار آغاز شد و کرواسی با هدیه داور مقابل برزیل مغلوب شد.

تصویر نیشی‌مورا داور ژاپنی هم روی صوررت نیمار نقش بسته شده است.

 



تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 11:48 AM نويسنده : REZA ا

 

پلاتینی: دیگر از بلاتر حمایت نمی‌کنم/ فیفا به هوای تازه نیاز دارد

رئیس یوفا اعلام کرد که دیگر از رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال حمایت نخواهد کرد.

خبرگزاری فارس: پلاتینی: دیگر از بلاتر حمایت نمی‌کنم/ فیفا به هوای تازه نیاز دارد
 
 

به گزارش خبرگزاری فارس، میشل پلاتینی اعلام کرد که دیگر از سپ بلاتر حمایت نخواهد کرد و برای جانشینی وی نامزد نخواهد شد.

پلاتینی اعلام کرد که زمان آن رسیده که کمی هوای تازه به هیات رئیسه فیفا برسد و گفت که بلاتر باید روی حرف خودش که گفته بود دوباره نامزد نمی‌شود، بایستد.

وی در این باره اظهار داشت: دیگر از او حمایت نمی‌کنم؛ تمام شد. مدت زیادی است که او را می‌شناسم؛ دوستش دارم اما دیگر از طرفداران او برای ریاست فیفا نخواهم بود. در سال 1998 از او حمایت کردم اما در 2014 این کار را نمی‌کنم و در آینده هم این کار را نخواهم کرد. این را به او هم گفتم. فکر می‌کنم فیفا به هوای تازه برای نفس کشیدن نیاز دارد.

وی ادامه داد: او در سال 2011 از ما خواست از او حمایت کنیم و گفت این آخرین بار است که نامزد می‌شود. شاید نامزد شوم اما اگر نامزد شوم یا نشوم به خاطر بلاتر نخواهد بود. تنها دلیل من کاری است که می‌خواهم انجام دهم. تقریبا 60 ساله هستم و نیاز دارم که بدانم به دنبال چه چیزی هستم.

رئیس یوفا خاطرنشان کرد: فقط می‌خواهم مطمئن شوم که به دنبال چه چیزی هستم. من در زندگی‌ام می‌خواستم یک فوتبالیست شوم و توانستم این کار را انجام دهم. می‌خواستم مربی شوم و رئیس کمیته برگزار کننده جام‌جهانی 1998 فرانسه شوم. سپس یکی از اعضای کمیته اجرایی فیفا شدم و حالا بسیار خوشحالم که ریاست یوفا را برعهده دارم اما فیفا مسئولیت مهمی است.



تاريخ : 23 / 3 / 1393 ا 11:47 AM نويسنده : REZA ا
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By violetSkin :.