تیم ملی آلمان با برتری پرگل و عجیب 7 بر یک برابر برزیل سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این تیم را به سلسائو تحمیل کرد و به فینال جام جهانی راه یافت.

- تیم ملی آلمان با برتری پرگل و عجیب 7 بر یک برابر برزیل سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این تیم را به سلسائو تحمیل کرد و به فینال جام جهانی راه یافت.
 
آلمان و برزیل در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینه‌رائو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه خیره کننده 7 بر یک برزیل را شکست داد.
 
آلمان در دقیقه 11 موفق شد با ضربه توماس مولر به گل نخست خود در این دیدار دست یابد.
 
میروسلاو کلوزه در دقیقه 23 موفق شد ضمن به ثمر رساندن دومین گل آلمان شانزدهمین گلش را در تاریخ جام های جهانی به ثمر برساند و رکورد بی‌نظیری را به نام خود ثبت کند. حملات طوفانی آلمان پس از این گل شروع شد.
 
تونی کروس در دقیقه 24 موفق شد با شوتی روی پا و دیدنی حساب کار را سه بر صفر کند.
 
این بازیکن در دقیقه 26 موفق شد بار دیگر از روی اشتباه مدافعان برزیل، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.
 
سامی خدیرا تکمیل کننده نیمه نخست بسیار خوب ژرمن‌ها در این بازی بود. او در دقیقه 29 موفق شد پاس مسوت اوزیل را به گل پنجم تیمش تبدیل کند.
 
یوآخیم لوو که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود در نیمه دوم چند تغییر در تیمش ایجاد کرد که از جمله می‌توان به حضور آندره شورله در زمین اشاره کرد. آندره شورله در نیمه دوم موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. اولین گل او در دقیقه 69 بود که با یک بغل پا توپ را از بین پاهای ژولیو سزار وارد دروازه کرد.
 
شورله در دقیقه 79 موفق شد گل هفتم آلمان را نیز به زیبایی به ثمر برساند.
 
بازیکنان ناامید برزیل در دقیقه 91 موفق شدند با ضربه اسکار یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود آلمان به پایان برسد تا سنگین‌ترین شکست برزیل در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.
 
پیش از این سنگین‌ترین شکست برزیل در سال 1920 با شکست 6 بر صفر برابر اروگوئه حاصل شده بود.



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 12:43 AM نويسنده : REZA ا
بلاتر: جام جهانی بدون نیمار یک ستاره کم دارد

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای بازیکن مصدوم برزیلی‌ها آرزوی سلامتی سریع کرد.

خبرگزاری فارس: پیام رئیس فیفا برای مهاجم مصدوم برزیل/ بلاتر: جام جهانی بدون نیمار یک ستاره کم دارد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس سپ بلاتر در پیامی که روز شنبه (دیروز) برای نیمار فرستاد، از اینکه ستاره برزیل در دیدار با کلمبیا به خاطر خشونت تیم حریف دچار شکستگی مهره کمر شد،‌ابراز تاسف کرد.

وی در یکی از صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد:‌ با مصدومیت نیمار جام جهانی هم اکنون یک ستاره کمتر دارد. امیدوارم سریع خوب شوی و هر چه سریع‌تر به میدان بازگردی.

مهاجم 22 ساله به علت این مصدومیت سنگین پیکار سه‌شنبه با آلمان در مرحله نیمه نهایی و در صورت صعود برزیل به ایستگاه آخر، مصاف نهایی جام را از دست داد.

پیکارهای جام جهانی 2014 از تاریخ 23 خرداد با مصاف برزیل و کرواسی آغاز شد و تا 22 تیرماه با انجام دیدار نهایی ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 2:21 PM نويسنده : REZA ا
تصاویی غم‌انگیز و دلخراش در سن خوزه/ هوادار کاستاریکا غرق در خون شد

پایتخت کاستاریکا پس از شکست این تیم مقابل هلند شاهد درگیری و ناآرامی بود.

خبرگزاری فارس: تصاویری غم‌انگیز و دلخراش در سن خوزه/ هوادار کاستاریکا غرق در خون شد
 

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم ملی فوتبال کاستاریکا در دیدار مقابل هلند در ضربات پنالتی شکست خورد و از جام‌جهانی وداع کرد.

بسیاری از هواداران این تیم در سن خوزه پایتخت کاستاریکا تجمع کرده بودند تا شاهد پیروزی تیم خود بودند اما با شکست این تیم این تجمع به درگیری خیابانی و نزاع مبدل شد.

در این میان سه هوادار به شدت مصدم شدند و یکی از هواداران مورد ضرب قرار گرفت و چاقویی به پهلوی او اصابت کرد که صحنه‌های دلخراشی را به وجود آورد.

البته دخالت پلیس در میان تجمع کنندگان باعث شد تا اتفاقات ناگوارتری رخ ندهد.

*این تصاویر دلخراش را ببینید.



تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 2:5 PM نويسنده : REZA ا
نیمار: رویایم برای قهرمانی به پایان نرسیده است

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که با وجود مصدومیت و از دست دادن سایر رقابت‌های جام‌جهانی رویایش برای قهرمانی در این مسابقات به پایان نرسیده است.

خبرگزاری فارس: نیمار: رویایم برای قهرمانی به پایان نرسیده است
-------------------------------

 

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمار که به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل کلمبیا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ادامه این مسابقات را از دست داد در مصاحبه‌ای که روی سایت فدراسیون فوتبال برزیل منتشر شده، گفت: رویایم به پایان نرسیده است. در یک بازی خدشه‌ای به آن وارد شد، اما همه چیز ادامه دارد. مطمئنم که هم‌تیمی‌هایم هر کاری که ممکن باشد، انجام می‌دهند تا رویای من که قهرمان شدن است، به تحقق بپیوندد.

وی ادامه داد: رویای من همچنین این بود که در فینال جام‌جهانی بازی کنم اما این بار این اتفاق نیفتاد اما اگر خدا بخواهد برزیل قهرمان می‌شود؛ آنها می‌خواهند قهرمان شوند و من در کنارشان خواهم بود و همه ما برزیلی‌ها جشن خواهیم گرفت.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 2:4 PM نويسنده : REZA ا
لیگ قطر، هر روز پرستاره‌تر از دیروز!/ رونالدینیو هم به لیگ ستارگان نزدیک شد

فوق ستاره برزیلی به احتمال زیاد فصل آینده را در در لیگ قطر بازی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: لیگ قطر، هر روز پرستاره‌تر از دیروز!/ رونالدینیو هم به لیگ ستارگان نزدیک شد
 

به گزارش خبرگزاری فارس، رونالدینیو، فوق ستاره برزیلی اتلیتیکو مینیرو با پایان همکاری خود با این تیم برزیلی، به احتمال زیاد فصل آینده را در لیگ قطر بازی خواهد کرد.

سایت الکاس قطر در این مورد نوشت: رونالدینیو با وجود اینکه تا دسامبر 2015 با تیم باشگاهی خود در برزیل قرارداد دارد اما با توجه به پیشنهاد وسوسه‌انگیز قطری‌ها به احتمال زیاد با قطع همکاری خود با اتلتیکو مینیرو برای ادامه دوران بازیگری در سال‌ها پایانی به این کشور در منطقه خاور میانه خواهد رفت.



تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 2:4 PM نويسنده : REZA ا
با ۹ مسابقه ایرماتوف رکورددار داوری جام‌های جهانی شد

داور معروف ازبکستان با سوت ‌زدن در ۹ مسابقه در جام‌های جهانی رکورددار شد.

خبرگزاری فارس: با ۹ مسابقه ایرماتوف رکورددار داوری جام‌های جهانی شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، رشوان ایرماتوف با قضاوت دیدار هلند و کاستاریکا صاحب رکورد قضاوت در جام‌های جهانی شد.

این داور معروف 36 ساله با این بازی نهمین مسابقه‌ای که سوت زده را قضاوت کرد.

وی به این ترتیب از رکورد مشترک 8 بازی قضاوت ژوئل کوئینو فرانسوی، خورخه لائوریندا اروگوئه‌ای و بنتیو آرکوندیا مکزیکی عبور کرد.

ایرماتوف در جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی 5 مسابقه را قضاوت کرد و روز گذشته نیز چهارمین بازی‌اش را در جام جهانی 2014 برزیل به عنوان داور وسط انجام داد.

او همچنین تنها داور تاریخ فوتبال کشورش است که تاکنون توانسته در یک جام جهانی حضور یابد.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 2:2 PM نويسنده : REZA ا
درخواست فدراسیون فوتبال برزیل برای مجازات بازیکن کلمبیا

فدراسیون فوتبال برزیل از فیفا خواست برای بازیکن کلمبیا که منجر به مصدومیت ستاره این تیم شد، مجازاتی در نظر بگیرد.

خبرگزاری فارس: درخواست فدراسیون فوتبال برزیل برای مجازات بازیکن کلمبیا

 

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال برزیل از فیفا خواست تا مجازاتی برای خوان کامیلو زونیگا، مدافع راست کلمبیا در نظر بگیرد.

نیمار، زننده چهار گل در جام‌جهانی مجبور شد به دلیل مصدومیت در جریان پیروزی 2 بر یک برزیل مقابل کلمبیا زمین مسابقه را ترک کند. اسکن‌ها نشان داد که ستاره بارسلونا از شکستگی مهره کمر رنج می‌برد که باعث شد وی ادامه جام‌جهانی را از دست بدهد.

کارلوس ولاسکو، داور مسابقه مجازاتی برای این خطا در نظر نگرفت. هواداران برزیل که می‌دانند تیم‌شان در نیمه‌نهایی باید بدون نیمار مقابل آلمان بازی کند، بسیار نگران هستند.

فدراسیون فوتبال برزیل معتقد است که زونیگا باید به دلیل مصدوم کردن نیمار مجازات شود. در بیانیه این فدراسیون نوشته شده است: فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که به دلیل اتفاقی که در دیدار دو تیم برزیل و کلمبیا رخ داد، از کمیته انضباطی فیفا می‌خواهیم تا این مسئله را بررسی کند و در خصوص خطای خشن بازیکن کلمبیا که باعث محرومیت نیمار از ادامه جام‌جهانی شد، تصمیمی اتخاذ کند.

فدراسیون فوتبال برزیل همچنین درخواست کرد که اخطاری که تیاگو سیلوا دریافت کرد و منجر به محرومیت او از بازی بعدی تیمش شد، مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

سیلوا گل اول برزیل در دیدار مقابل کلمبیا را به ثمر رساند و سپس به دلیل اینکه مانع ضربه داوید اوسپینا شد، کارت زرد گرفت.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 2:0 PM نويسنده : REZA ا
 

دروازه‌بان جدید تیم بارسلونا شب گذشته رسما در این باشگاه حاضر شد و بازی برای این تیم را باورنکردنی توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: براوو: حضور در بارسلونا احساسی باورنکردنی است
 

به گزارش خبرگزاری فارس، کلودیو براوو یکی از ستاره‌های رقابت‌های جام‌جهانی بود که عملکردش به شیلی کمک کرد تا به مرحله یک‌هشتم نهایی برسد و در این مرحله با شکست مقابل برزیل در ضربات پنالتی حذف شود. حذف شیلی حضور وی در نیوکمپ را تسریع کرد.

براوو که شب گذشته در نیوکمپ حاضر شده بود، در این باره اظهار داشت: پس از تجربه‌ای که در جام‌جهانی برزیل داشتم؛ آمدن به بارسلونا احساسی باور نکردنی است و به شدت مرا خوشحال کرده است.

وی به شدت از باشگاه سابقش، رئال سوسیداد تمجید کرد و ادامه داد: خاطرات فوق‌العاده‌ای از آن باشگاه دارم. آنها مرا به اروپا آوردند و درهای حضورم در بارسلونا را باز کردند.

دروازه‌بان 31 ساله شیلی خاطرنشان کرد: این پاداش کارهای من است. منتظر هستم تا کارم را در این باشگاه شروع و به تیم کمک کنم. بسیار بلندپرواز هستم و انتظارات زیادی از چیزهای خوبی که می‌توانم در این باشگاه به دست آورم، دارم.



تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 1:59 PM نويسنده : REZA ا
تیم منتخب تا پایان یک‌چهارم نهایی مشخص شد/سقوط آزاد ایرانی‌ها ادامه دارد+عکس

تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تا پایان مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شد.

خبرگزاری فارس: تیم منتخب تا پایان یک‌چهارم نهایی مشخص شد/سقوط آزاد ایرانی‌ها ادامه دارد+عکس
 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم منتخب جام جهانی 2014 برزیل تا پایان مرحله یک نهایی نهایی این رقابت‌ها از سوی فیفا اعلام شد.

در تیم منتخب تا پایان مرحله یک‌چهارم ‌نهایی یک بار دیگر کریم بن‌زما به صدر جدول بهترین بازیکنان رسید.

جیمز رودریگوئز از کلمبیا و رافائل واران در این جدول در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در تیم منتخب جام جهانی تا پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی کلودیو براوو از شیلی به عنوان بهترین دروازه‌بان قرار دارد. 

در خط دفاعی داوید لوییز از برزیل، رافائل واران، تیاگو سیلوا از برزیل و ماتز هوملس از آلمان حضور دارند. 

تونی کروز از آلمان، جیمز رودریگوئز از کلمبیا، دی‌ماریا از آرژانتین و شقیری از سوئیس در خط میانی تیم منتخب تا پایان این مرحله قرار گرفتند. 

در خط حمله نیز یک بار دیگر زوج کریم بن‌زما از فرانسه و آرین روبن از هلند در این تیم قرار دارند.

در رده‌بندی بهترین بازیکنان همچنین مهرداد پولادی از کشورمان که در پایان دور اول در رده دوم بهترین بازیکنان جام قرار داشت با امتیاز 8،38 در رده هشتاد و پنجم قرار گرفت تا سقوط آزاد بازیکنان تیم ملی ایران مانند بازیکنان سایر تیم‌های حذف شده همچنان ادامه داشته باشد. 

همچنین در این جدول آساموا جیان با نزول 35 رتبه‌ای بیشترین نزول و خوزه ماریا باسانتا از آرژانتین با 194 رتبه صعود بیشترین صعود را به ثبت رساندند.



تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 1:58 PM نويسنده : REZA ا

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در طبقه‌بندی معتبرترین نشریه فوتبال آلمان در رده سیزدهم بهترین دروازه‌بان‌های جام جهانی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان ایران در جام جهانی در رده سیزدهم بهترین گلر‌ها/ حقیقی بعد از انی‌یاما!
 

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که تنها 4 دیدار از 64 دیدار جام جهانی 2014 باقی مانده است، علیرضا حقیقی همچنان یکی از دروازه‌بان‌های خوب جام جهانی بیستم طبق معیارهای هفته‌نامه کیکر آلمان محسوب می‌شود.

در شرایطی که حقیقی در این دوره به خاطر حذف تیم ملی ایران در مرحله گروهی مسابقات 3 بازی انجام داد و دروازه‌بان‌های دیگری مثل مانوئل نویر(آلمان)، ناواس(کاستاریکا و ... به خاطر بازی کردن بیشتر در جام و صعود تا مراحل یک هشتم، یک چهارم و حتی نیمه‌نهایی بازی‌های بیشتری انجام داده‌اند، حقیقی موفق شده براساس میانگین نمره خود نزد نشریه آلمانی در جایگاه سیزدهم بهترین دوازه‌بانان بازی‌های برزیل 2014 قرارگیرد.

*2.83 برای دروازه‌بان کووییلو

براساس میانگین نمره 3 بازی که حقیقی مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی هرزگوین انجام داد، کیکر به وی 2.83 نمره داده است.

دروازه‌بان فصل قبل تیم دسته دومی کووییلو پرتغال پایین‌تر از دروازه‌بان‌های تیم‌های کاستاریکا، مکزیک،‌‌آلمان، آمریکا، اکوادور، شیلی، ایتالیا، برزیل، کلمبیا، الجزایر، سوئیس و نیجریه قرار گرفته است.

رده‌بندی انجام شده نشریه ژرمن‌ها دراین مورد به شرح زیر است:

1- ناواس،‌کاستاریکا،‌نمره: 1.8

2- اوچه‌ا، مکزیک، نمره : 1.88

3-نویر، آلمان،‌نمره 2

4-هاوارد، آمریکا، نمره 2.25

5-دومینگوئز،‌اکوادور، 2.33

6-براوو، شیلی، نمره 2.38

7-بوفون، ایتالیا، نمره : 2.5

8- جولیو سزار، برزیل، 2.6

اوسپنیا،‌کلمبیا،‌نمره 2.6

10- امبولی،‌الجزایر، 2.63

بنگالیو،‌سوئیس، نمره 2.63

12-انی‌یاما، نیجریه 2.75

13-علیرضا حقیقی، ایران، نمره 2.83

*میانگین نمره نشریه آلمانی

براساس نظام نمره دهی نشریه کیکر، بهترین نمره بازی یک است و ضعیف‌ترین آن 6 خواهد بود. حقیقی با توجه به بازی‌های خوبی که به خصوص مقابل نیجریه و آرژانتین انجام داد، همینطور مقابل بوسنی تیم ملی را همراهی کرد، صاحب نمراتی شد که میانگین آن 2.83 است.

پیکارهای جام جهانی از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا 22 تیرماه ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید



تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 1:52 PM نويسنده : REZA ا

 

مکالمه نیمار دقیقا در زمان مصدوم شدنش فاش شد

سرمربی تیم ملی برزیل ؛ لوئیز فلیپه اسکولاری امروز در یک مصاحبه فاش ساخت که نیمار در لحظه مصدومیتش رو به مارسلو گفته بود که پاهایش را حس نمی کند.

اسکولاری صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد :«وقتی زونیگا به پشت نیمار ضربه زد و او از آسمان به زمین افتاد، بلافاصله به مارسلو که در نزدیکیش بود گفت که پاهایش را حس نمی کند.

مارسلو با شنیدن این حرف وحشت زده شد و رو به نیمکت به ما گفت که سریع به دکتر بگویید که به زمین بیاید، اما داور متوجه مصدومیت نیمار نشده بود و به همین دلیل پزشک تیم نمی توانست وارد زمین شود.لحظات ترسناک و غم انگیزی بود.»

اسکولاری ادامه داد : «همه شوکه بودیم .دیدن نیمار روی برانکارد در حالیکه به آمبولانس منتقل می شد، اشک همه ما را در آورده بود . همه ناراحت بودیم و می توانم بگویم که دیدن چهره گریان نیمار برای ما یک فاجعه به تمام معنا بود.

نیمار سمبل تیم ما بود. بازیکنی که در تیم ما و هر تیم دیگری ، تفاوت ها را رقم می زند. بازیکنی را از دست دادیم که به فقدان او اصلا فکر نمی کردیم. حالا باید در دو بازی آینده با نبود او کنار بیاییم.»

امروز پزشک تیم برزیل اعلام کرد که نیمار تا 10 روز دیگر درد در ناحیه کمر خود احساس می کند و پس از 30 الی 45 روز می تواند به بهبودی کامل برسد .

دکتر رونسو اضافه کرد که هیچ عوارض خطرناکی او را نه به عنوان فوتبالیست و نه به عنوان یک انسان تهدید نمی کند.

پس از بهبودی او می تواند به راحتی قدم بزند و به تدریج تمریناتش را از سر بگیرد. نیمار هم اکنون در منزل شخصیش در سائوپائولو به سر می برد.


تاريخ : 16 / 4 / 1393 ا 1:49 PM نويسنده : REZA ا
عذرخواهی مهاجم اروگوئه از بازیکن ایتالیا/ سوارز:‌ پوزش می‌خواهم شانه کیه‌لینی را گاز گرفتم

مهاجم بداخلاق تیم ملی فوتبال اروگوئه بابت رفتار نادرست‌اش در بازی با ایتالیا پوزش خواست.

خبرگزاری فارس: عذرخواهی مهاجم اروگوئه از بازیکن ایتالیا/ سوارز:‌ پوزش می‌خواهم شانه کیه‌لینی را گاز گرفتم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس سوارز که هفته قبل در بازی با ایتالیا شانه «جیورجیو کیه‌لینی» را گاز گرفت، با جریمه‌ای سنگین از سوی فیفا تنبیه شد.

فدراسیون جهانی فوتبال وی را از 9 جلسه همراهی تیم کشورش و 4 ماه فعالیت ورزشی محروم کرد. پس از گذشت چندین روز از وقوع این ماجرا که هیاهو و تنش بسیاری ایجاد کرد، این مهاجم 27 ساله پذیرفت که اشتباه کرده است.

وی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی گفت: واقعیت این است که جیورجیو کیه‌لینی، همکار من بر اثر گاز گرفتن من، از نظر جسمانی زخمی شد. از این بابت متاسفم. از این جهت بابت تمام وجود از او بابت آنچه اتفاق افتاد، عذرخواهی می‌کنم.

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 10 / 4 / 1393 ا 2:29 PM نويسنده : REZA ا
بازیکنان بایرن گلزن‌تر از بارسلونا، منچستریونایتد و رئال مادرید در جام‌جهانی

طبق آمار بیشترین تعداد گل زده در جام جهانی ۲۰۱۴ از آنِ بازیکنان بایرن مونیخ آلمان بوده و ستاره‌های بارسا، ‌منچستریونایتد و رئال مادرید در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان بایرن گلزن‌تر از بارسلونا، منچستریونایتد و رئال مادرید در جام‌جهانی

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته‌نامه کیکر در تازه‌ترین شماره خود که دوشنبه (امروز) منتشر شد، به وضعیت گلزنی در جام جهانی پرداخته است و بازیکنانی که با ملیت‌های مختلف در تیم‌های معتبر باشگاهی بازی می‌کنند و در این جام گل زده‌اند، را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.

بر این اساس پنج بازیکن آلمانی و غیر آلمانی بایرن 13 گل در مسابقات برزیل 2014 زده‌اند که از آمار گلزنی بازیکنان دیگر تیم‌ها بیشتر است.

البته بهترین گلزن بایرن در این دوره و تاکنون توماس مولر،‌ مهاجم لاغراندام آلمان‌‌ها بوده که 4 گل زده است و در کنار نیمار و مسی، خود را به عنوان مدعی کسب آقای گل جام جهانی مطرح کرده است.

پس از او آرین روبن و شردان شه‌کری هر یک 3 گل زده‌اند. روبن برای تیم هلند و شه‌کری برای سوئیس این تعداد گل را زده‌اند.

پس از او ماریو ماندزوکیچ از کرواسی 2 گل زد و ماریو گوتسه نیز یک گل زده را به عنوان ستاره‌ای از مونیخ به خود اختصاص داده است.



تاريخ : 10 / 4 / 1393 ا 2:28 PM نويسنده : REZA ا
واکنش جالب کیه‌لینی نسبت به عذرخواهی سوارز

مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا عذرخواهی لوئیس سوارز را پذیرفت.

خبرگزاری فارس: واکنش جالب کیه‌لینی نسبت به عذرخواهی سوارز

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس سوارز مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه که در دیدار تیمش مقابل ایتالیا در مرحله گروهی جام‌جهانی 2014 برزیل، جورجیو کیه‌لینی را گاز گرفته بود از او عذرخواهی و ابراز تاسف کرد.

بر این اساس جورجیو کیه‌لینی هم در جواب ستاره اروگوئه‌ای متنی را در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی به شرح زیر منتشر کرد:

«لوئیس همه چیز فراموش شده و من امیدوارم که فیفا مجازات و محرومیت تو را کاهش دهد»

فیفا لوئیس سوارز را چهار ماه از تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم کرده است و او اجازه ندارد در 9 دیدار تیم ملی فوتبال اروگوئه به میدان برود.



تاريخ : 10 / 4 / 1393 ا 2:26 PM نويسنده : REZA ا
امبولی: به آلمان نباختیم/ به خاطر کاهش قوای بدنی بازنده شدیم

بهترین بازیکن میدان آلمان و الجزایر معتقد است به حریف ژرمنی نباختند بلکه مغلوب تحلیل قوای جسمانی شدند.

خبرگزاری فارس: امبولی: به آلمان نباختیم/ به خاطر کاهش قوای بدنی بازنده شدیم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس ریس امبولی دروازه‌بان الجزایر که در پایان بازی با آلمان از سوی فیفا به عنوان مرد برتر میدان برگزیده شد، اظهار داشت:  متأسفم  نتوانستیم با وجود ارائه بازی بسیار عالی برنده از زمین خارج شویم. هیچکس انتظار نداشت  در این مصاف سنگین، بازی بزرگ ارائه کنیم اما امروز همه دنیا دیدند الجزایر چه فوتبال سطح بالایی دارد.

وی افزود: فکر می‌کنم ما به تیم ملی آلمان نباختیم. بلکه از نظر بدنی کم آوردیم وگر نه می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

مسابقات جام جهانی از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا 22 تیر ادامه دارد.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 10 / 4 / 1393 ا 2:25 PM نويسنده : REZA ا
استناد فاکس‌اسپورت به صحبت کی‌روش برای نابغه بودن مسی/ برزیل جام جهانی مسی است؟

فاکس اسپورت در گزارشی به نبرد دو مسی در دیدار امشب تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل سوئیس و با استناد به صحبت‌های کی‌روش گواهی داد که مهاجم آرژانتینی یک نابغه است.

خبرگزاری فارس: استناد فاکس‌اسپورت به صحبت کی‌روش برای نابغه بودن مسی/ برزیل جام جهانی مسی است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، فاکس اسپورت در گزارشی به عملکرد ستاره تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام‌جهانی اشاره کرده و به رویارویی امشب وی مقابل ژردان شکیری در تیم ملی سوئیس پرداخته است. در این گزارش نوشته شده: در اولین دیدار تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل مقابل بوسنی و هرزگوین بود که وقتی شوت وی از روی یک ضربه ایستگاهی از بالای دروازه به بیرون رفت، نارضایتی‌هایی از عملکرد ستاره آرژانتینی شنیده شد. مسی در سومین حضورش در این مسابقات در حالی که توقعات زیادی از او وجود دارد، برای نشان دادن خودش تقلا می‌کند. وی توانست در دو بازی بعدی با زدن سه گل دیگر این سد را بشکند تا با 4 گل زده در مرحله گروهی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

این در حالی است که بوسنی و هرزگوین، ایران و نیجریه در سطح سایر رقبای آرژانتین برای رسیدن به فینال نیستند و بنابراین هنوز راه زیادی مانده تا مسی بتواند طرفدارانش را قانع کند.

به نظر می‌رسد حق با الخاندرو سابیا بود که کارلوس توز را از تیم ملی آرژانتین خط زد و سیستم تیم را پس از نیمه اول اولین بازی تغییر داد: این تیم حول محور مسی می‌چرخد. او می‌خواهد سیستم تیم 4-3-3 باشد؛ فرناندو گاگو در تیم حضور داشته باشد تا او را راه بیندازد و بگذارد او آرژانتین را به موفقیت برساند؛ او می‌خواهد به او اجازه داده شود تا بار دیگر توجه مردم آرژانتین را که تمایلی ندارند مسی را با دیگر اسطوره شماره 10 خود یعنی دیگو مارادونا مقایسه کنند، جلب کند.

سابیا در کورینتیانس آرنا اظهار داشت: مسی بازی‌های جذابی را در جام‌جهانی به نمایش می‌گذارد که همان چیزی است که همه انتظارش را دارند. من انتظار این را داشتم؛ مردم آرژانتین و هم‌تیمی‌هایش هم چنینی انتظاری داشتند بنابراین مطمئنا ما برای تیم و برای مسی خوشحالیم.

وی ادامه داد: مسی بازیکن مهمی برای ما است. مارادونا بازیکن بسیار مهمی در زمان خودش بود و مسی نیز برای ما مهم است.

پس از گل مسی به ایران در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران گفت: می‌توانستیم آرژانتین را شکست دهیم اما نمی‌توانستیم بر مسی غلبه کنیم.

آنخل دی ماریا که در ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین، هم‌تیمی مهمی برای مسی به شمار می‌آید، با وجود اینکه برخی درمیان هواداران و کارشناسان فوتبال همچنان انتظارات بیشتری از مسی دارند، به نقش کلیدی مسی در ترکیب تیم ملی کشورش تردید ندارد.

آنخل دی ماریا در این باره اظهار داشت: مسی بهترین بازیکن دنیا است و هیچ شکی در این نیست. وقتی پدربزرگ شوم، موقع خواب داستان‌هایی از قهرمانی‌ام در لیگ قهرمانان اروپا و امیدوارم قصه‌های قهرمانی در جام‌جهانی را برای نوه‌هایم تعریف کنم.

وی ادامه داد: اما مهم‌تر از همه اینکه به نوه‌هایم خواهم گفت که پدربزرگشان با لیونل مسی هم‌بازی بوده است. مسئله این است که وقتی آرژانتین یا بارسلونا خوب بازی نمی‌کنند، رسانه‌‌ها مسی را مقصر می‌دانند.

آیا زمان درخشش مسی فرا رسیده است؟

وی در گفت‌و‌گو با دیلی میل اعلام کرد: در سال 2006 و 2010 می‌دانستیم که مسی استعداد فراوانی دارد اما او هنوز جوان بود. در سه یا چهار سال گذشته او به شدت پیشرفت کرده است و اکنون کاپیتان تیم است و مسئولیت بیشتری دارد. به نظر می‌رسد این جام‌جهانی متعلق به مسی باشد.

اولین مانع آرژانتین در مرحله حذفی سوئیس است که ژردان شکیری، بازی سازی که به «مسی آلپ» معروف است را در اختیار دارد.

وی در گفت‌و‌گو با روزنامه بلیک سوئیس که مدعی شده بود «سوئیس هم مسی خودش را دارد»، گفت: این دیداری رویایی برای ما است. سوئیس کوچک در رقابتی بزرگ به میدان می‌رود. ما در تیم ملی سوئیس به افتخارات بزرگی دست یافته‌ایم و من به سه گلی که زده‌ام افتخار می‌کنم.

شکیری ادامه داد: اکنون همه‌چیز در مرحله یک‌هشتم نهایی امکان پذیر است.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 10 / 4 / 1393 ا 2:24 PM نويسنده : REZA ا

ارسال به دوستان

ویلموتس: کلینزمان فلسفه فیزیکی آلمان را به آمریکا برده است

سرمربی بلژیک پیش از رویارویی با آمریکا تاکید کرد سرمربی حریف فلسفه فوتبال کشورش را به آمریکا نیز برده است زیرا این تیم فیزیکی بازی می‌کند.

خبرگزاری فارس: ویلموتس: کلینزمان فلسفه فیزیکی آلمان را به آمریکا برده است

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تیم ملی بلژیک در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی خود در جام جهانی از ساعت 30 دقیقه بامداد فردا (چهارشنبه) به مصاف آمریکا خواهد رفت.

بلژیک تلاش می‌کند تا برای نخستین بار از جام جهانی 1986 بتواند بار دیگر راهی یک چهارم نهایی شود. به همین دلیل سرمربی این تیم اعلام کرده تیمش را برای جدالی فیزیکی با آمریکایی‌ها آماده کرده است.

مارک ویلموتس در خصوص این دیدار گفت: ما برای جنگ آماده می‌شویم. آمریکا از نظر فیزیکی قدرتمند است. یورگن کلینزمان فلسفه آلمانی خود را به تیم ملی آمریکا برده است. خوشم می‌آید که او شخصی خنده‌رو است. درست همانند من که می‌دانم همواره در فوتبال چیزی برای خوش بودن وجود دارد.

سرمربی بلژیک افزود: ما مربیان هم مثل بازیکنان هستیم زیرا دوست داریم تیم‌مان همواره پیروز باشد. هم من و هم کلینزمان در دوران فوتبال‌مان مهاجم بودیم. به همین خاطر تیم‌هایمان را برای دیداری تهاجمی آماده کرده‌ایم.



تاريخ : 10 / 4 / 1393 ا 2:17 PM نويسنده : REZA ا

هنرمندان ایرانی در دیدار با بوسنی+تصاویر

 

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سایت کامپک تصاویری از حضور هنرمندان در برزیل را منتشر کرد. گروهی از بازیگران و هنرپیشگان کشور در سفری پرحاشیه به برزیل سفر کردند.

این هنرمندان روز گذشته در دیدار با تیم ملی بوسنی در ورزشگاه محل بازی حاضر شدند.

در این تصاویر محمدرضا شریفی‌نیا، فاطمه گودرزی، سید جواد هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، محسن طنابنتده، نرگس محدی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی، مهراب قاسم خانی، امیر حسین صدیق و حسام نواب صفوی دیده می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 



تاريخ : 7 / 4 / 1393 ا 11:42 AM نويسنده : REZA ا

به گزارش جوان ایرانی، به نقل از سایت آلمانی borlife، بعد از درخشش در جام جهانی همراه تیم ملی ایران چندین بازیکن این تیم در کانون توجه تیم های مختلف قرار گرفته اند.
مارتین کیند رئیس باشگاه هانوفر قصد دارد با تقویت تیم خود شانس حضور در مسابقات فصول آینده اروپایی را بدست آورد. آن ها به همین منظور خوسه لو مهاجم اسپانیایی سابق رئال را با انتقالی 5 میلیون یورویی از هوفنهایم جذب کرده اند. دیگر مهاجم این تیم، دیدیه یاکونان که عضو تیم ساحل عاج است هم با پایان قراردادش قصد دارد در این تیم ماندگار شود.

هانوفر برای پست وینگر راست یا هافبک راست دو بازیکن را زیر نظر گرفته است، اشکان دژاگه و اشتفان آیگنر از فرانکفورت گزینه های این باشگاه هستند. آن ها تمایل بیشتری به جذب دژاگه دارند و با توجه به سقوط فولام به دسته پائین تر احتمال جدایی اشکان از این باشگاه انگلیسی زیاد است. هانوفر پیشنهادی 2 تا 3 میلیون یورویی را برای این انتقال آماده کرده است.



تاريخ : 7 / 4 / 1393 ا 10:47 AM نويسنده : REZA ا
اوزیل: متاسفم که به خاطر جام جهانی نمی‌توانم روزه بگیرم

بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال آلمان از این که نمی‌تواند فریضه روزه را در حین جام جهانی به جا آورد، ابراز تاسف کرد.

خبرگزاری فارس: اوزیل: متاسفم که به خاطر جام جهانی نمی‌توانم روزه بگیرم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، «مسعود اوزیل‌»‌ در حاشیه کنفرانس خبری روز گذشته تیمش برای رویارویی با آمریکا (امشب) اظهار داشت:‌ ماه مبارک رمضان از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود و من به خاطر همراهی تیم ملی آلمان در جام جهانی، امکان گرفتن روزه را ندارم.

وی افزود: ‌از این بابت متاسفم. سعی می‌کنم بعد از بازگشت از جام روزه‌هایم را بگیرم.

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:17 AM نويسنده : REZA ا
آمار تأسف‌آور تیم ملی ایران در تعداد پاس از نگاه فیفا/ تیم ملی با تفاوتی فاحش در رده آخر
خبرگزاری فارس: آمار تأسف‌آور تیم ملی ایران در تعداد پاس از نگاه فیفا/ تیم ملی با تفاوتی فاحش در رده آخر

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، آمارهای این مرحله از سوی فیفا منتشر شد که در بخش تعداد پاس، تیم ملی ایران در 3 بازی آماری تأسف‌آور را از خود به ثبت رسانده و در این جدول در جایگاه سی و دوم قرار گرفت.

تیم ملی ایران در حالی در 3 بازی آمار نگرا‌ن‌ کننده 950 پاس را به ثبت رساند که تعداد پاس‌های تیم ملی آلمان از همین تعداد مسابقه 2120 پاس بود و جالب اینکه تیم ملی اسپانیا، ناکام بزرگ جام جهانی 2014 با تعداد پاس 2071 در جایگاه دوم قرار گرفت.

نکته جالب اینکه در این جدول به جز ایران تمام 31 تیم دیگر جام، تعداد پاس‌های بالاتر از 1000 پاس را به ثبت رساندند تا جایی که تیم ملی یونان، تیم سی و یکم جدول تعداد پاس‌ها با تعداد پاس 1095 در رده سی و یکم و قبل از ایران ایستاد.

دراین جدول تیم‌های آلمان، اسپانیا، آرژانتین اول تا سوم شدند و در جایگاه آخر نیز تیم‌های اکوادور، یونان و ایران آخر شدند.



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:14 AM نويسنده : REZA ا
علیرضا جهانبخش شاید بازیکن چلسی شود

احتمال دارد بازیکن جوان ایرانی تیم فوتبال ان.ای.سی نایمخن هلند به مجموعه بازیکنان تیم چلسی انگلیس اضافه شود.

خبرگزاری فارس: علیرضا جهانبخش شاید بازیکن چلسی شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس، یک سایت انگلیسی با تحلیل عملکرد علیرضا جهانبخش نوشت احتمال حضور وی در تیم تحت امر ژوزه مورینیو وجود دارد

براساس این گزارش جهانبخش یکی از بازیکنانی است که توسط کارلوس کی‌روش کشف و در تیم ملی ایران مطرح شد.

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:14 AM نويسنده : REZA ا
یاران سوارز، بداخلاق‌ترین تیم جام جهانی/ ایران در رده نوزدهم خشن‌ترین‌ها

تیم ملی اروگوئه در جدول کارت‌های زرد و قرمز در صدر جدول قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: یاران سوارز، بداخلاق‌ترین تیم جام جهانی/ ایران در رده نوزدهم خشن‌ترین‌ها

 

به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل آمار این مرحله از رقابت‌ها از سوی فیفا منتشر شد که در این بین تیم ملی اروگوئه در جدول کارت‌های زرد و قرمز در صدر جدول قرار گرفت.

تیم ملی اروگوئه در حالی با 6 کارت زرد و یک کارت قرمز در این جدول اول شد و عنوان بداخلاق‌ترین تیم مرحله گروهی را به خود اختصاص داد که سوارز، بازیکن شاخص این تیم نیز در دیدار با ایتالیا در حرکتی عجیب، مدافع حریف را گاز گرفت تا لقب بداخلاق‌ترین تیم جام به واقع شایسته این تیم آمریکای جنوبی باشد.

در این جدول تیم ملی ایران با دریافت 4 کارت زرد در جایگاه نوزدهم قرار گرفت و تیم‌های سوئیس، آرژانتین و آلمان فقط با دریافت یک کارت زرد در رده‌‌های سی تا سی‌ودوم این جدول قرار گرفتند تا به نوعی خوش‌اخلاق‌ترین‌ها این 3 تیم باشند.



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:12 AM نويسنده : REZA ا

تیم فوتبال پرتغال با وجود برتری مقابل غنا از صعود به مرحله بعدی بازماند و با جام جهانی 2014 برزیل وداع کرد.

خبرگزاری فارس: پرتغال، چهارمین ناکام بزرگ/ شاگردان سابق کی‌روش هم با جام وداع کردند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال پرتغال و غنا در روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا آغاز شد که در پایان پرتغال توانست با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد اما با توجه به تفاضل گل کمتر نتوانست جواز صعود را کسب کند و از دور مسابقات حذف شد.

پرتغال برای صعود از گروه نیاز به برد پرگل دارد و همین موضوع باعث شد تا شاگردان پائول بنتو از ابتدای بازی برای باز کردن دروازه غنا بکوشند. در حالی که 5 دقیقه از بازی گذشته بود ارسال رونالدو مستقیم به سمت دروازه رفت و به تیرک افقی دروازه اصابت کرد.

در ادامه دروازه‌بان غنا در دقیقه 19 ضربه سر رونالدو را دفع کرد و پس از یک دقیقه آساموا ژیان بازیکن غنا صاحب موقعیت شد که این بار بتو گلر پرتغال توپ را دفع کرد.

در دقیقه 31 ولوسو بازیکن پرتغال توپی را روی دروازه غنا ارسال کرد که در میان راه توپ به بویه بازیکن غنا برخورد کرد و درون دروازه این تیم قرار گرفت. این چهارمین گل به خودی این دوره از رقابت‌های جام جهانی بود.

در نیمه دوم بازیکنان غنا برای جبران گل خورده به میدان آمدند و این آساموا ژپان بود که در دقیقه 57 گل تساوی‌بخش بازی را به ثمر رساند تا در ادامه این تیم آفریقایی برای صعود امیدوار باشد.

در ادامه و در دقیقه 73 رونالدو درون محوطه جریمه غنا سرنگون شد اما داور بحرینی این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 80 دروازه‌بان غنا توپ را ناقص دفع کرد و رونالدو صاحب موقعیت شد که مرد سال 2013 جهان توانست اولین گل خود را در این دوره از مسابقات به ثمر برساند اما این برد سودی به حال پرتغال نداشت و شاگردان سابق کارلوس کی‌روش هم از جام جهانی خداحافظی کردند تا پرتغال چهارمین تیم بزرگ اروپایی باشد که در مرحله گروهی حذف شد. پیش از این اسپانیا، ایتالیا و انگلیس از دور رقابت‌ها حذف شده بودند.

قضاوت این دیدار برعهده نواف شکرالله از بحرین بود. وی به آفو، واریس و جردن آیو از غنا کارت زرد نشان داد.



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:11 AM نويسنده : REZA ا
فکر نمی‌کردم آلمان به مراحل بالاتر صعود کند
هاشمیان: سه تیم اروپایی شانس قهرمانی دارند/ ایران باید با بوسنی مقایسه می‌شد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم آلمان، هلند و فرانسه شانس قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را دارند.

خبرگزاری فارس: هاشمیان: سه تیم اروپایی شانس قهرمانی دارند/ ایران باید با بوسنی مقایسه می‌شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید هاشمیان که چندین سال است در آلمان به سر می‌برد و از فوتبال این کشور شناخت دارد در خصوص شرایط ژرمن‌ها در جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: تیم اول من ایران است و پس از آن طرفدار آلمان هستم. آلمان با بازیکنان مصدومی وارد مسابقات شد. پیش از آغاز بازی‌ها لام و سامی خدیرا مصدوم شدند و یکسری بازیکنان دیگر از این تیم جانشین آنها شدند که رفته رفته شرایط‌شان بهتر شد.

وی افزود: فکر نمی‌کردم که آلمان بتواند در این دوره از مسابقات در مراحل بالاتر حاضر شود اما تاکنون به جز مقابل غنا بازی خوبی مقابل پرتغال و آمریکا انجام داد و هواداران این تیم را امیدوار کرد.

وی در مورد اینکه آ‌یا بازیکن محبوب او توماس مولر است، گفت: بله. بازیکن مورد علاقه من است البته در کنار وی، شوان اشتایگر و رویس نیز بازیکنان مورد علاقه من هستند. مولر بازیکنی در خدمت تیم است. در محوطه 18 قدم حریف به خوبی جای‌گیری می‌کند و گل‌هایی می‌زند که قابل پیش‌بینی نیست به همین دلیل او را بازیکن متفاوتی ساخته است.

هاشمیان در مورد اینکه آیا در آلمان هم تقابل کلیزمن و یوآخیم‌لو در این دیدار در مطبوعات بررسی شده بود، گفت: یک سری مسائل در خصوص اینکه این دو با یکدیگر دوست هستند مطرح و اعلام شده بود که شاید به خاطر علاقه‌ای که به یکدیگر دارند بازی مساوی شود اما دیدید که دو تیم بازی محکمی از خود نشان دادند و در پایان آلمان توانست پیروز میدان را ترک کند.

وی در خصوص خط دفاعی آلمان و اینکه آیا استحکام لازم را دارد، گفت:‌ آلمان خط هجومی خوبی دارد و شاید این مزیت بتواند مشکلات خط دفاعی را بپوشاند. قبل از جام جهانی بواتینگ در لیگ قهرمان دچار اشتباه شد و از طرفی دیگر هوملس هم مصدوم شد یک مقدار خط دفاعی آلمان نگران‌کننده است و به نظرم کمی با مشکل روبه‌رو شود. البته تیم‌هایی مثل آرژانتین هم در دفاع مشکل دارند. شاید آلمان در مصاف تیم‌هایی مثل هلند و فرانسه دچار مشکل شود.

وی در مورد اینکه لو از کلوزه کمتر استفاده می‌کند و گومز را به تیم ملی آلمان دعوت نکرده است، گفت: همانطور که می‌دانید گومز مدت طولانی مصدوم بود و نتوانست خود را به جام جهانی برساند کلوزه هم دچار مصدومیت شده بود پس از این رویس هم مصدوم شد و لو بازیکن در خط دفاع دعوت کرد. به عقیده من او باید کیسلینگ را دعوت می‌کرد اما به خاطر مشکلاتی که بین آنها به وجود آمده بود از او استفاده نکرد البته کورانی هم مسائلی با یوآخیم‌لو پیدا کرد.

هاشمیان در مورد اینکه آیا در مطبوعات آلمان این مسئله بررسی شد که آلمان در گروه دوم شود تا به بلژیک نخورد، گفت: در اینجا همه دوست داشتند که آلمان آمریکا را شکست دهد و من چیزی در این باره نشنیدم.

وی در مورد اینکه چه تیم‌هایی پتانسیل قهرمانی دارند، گفت: به نظر من هلند، فرانسه و همچنین آلمان شانس قهرمانی دارند و برخلاف تصورم که پیش از شروع جام جهانی فکر می‌کردم برزیل و آرژانتین هم در این لیست باشند اما هم‌‌اکنون آنها شانس کمتری دارند.

بازیکن تیم ملی در مورد عملکرد ملی‌پوشان ایران در جام جهانی گفت: به بازیکنان تبریک می‌گویم. آنها نمایش شجاعانه‌ای داشتند و فوتبال خوبی داشتند مخصوصاً در دیدار آرژانتین که تحسین همه را در بر داشت.

هاشمیان در خصوص عملکرد کی‌روش تأکید کرد: از نظر امتیاز در این دوره مانند دوره‌ گذشته بودیم. کی‌روش زحمت خود را کشید اما کمی به فوتبال ایران اعتراض داشت. او باید بداند که فوتبال ایران حرفه‌ای نیست و نباید با کشورهای مطرح مقایسه می‌کرد شاید بهتر بود با تیم‌هایی مانند بوسنی و آفریقایی مقایسه می‌شدیم. در مجموع نتیجه خوبی گرفتیم و در کار دفاعی عملکرد خوبی داشتیم.



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:9 AM نويسنده : REZA ا

برترين‌ها و بدترين‌هاي مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل مشخص شدند.

پس از پايان مرحله گروهي رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل، چهره بهترين ها و بدترين هاي اين مرحله از رقابت ها به لحاظ هجومي، دفاعي، دريافت کارت هاي زرد و قرمز و ... مشخص شد. در اين بين تيم ملي هلند عنوان بهترين خط حمله اين مرحله از رقابت ها را به نام خود ثبت کرد و نيمار به همراه ليونل مسي و توماس مولر با 4 گل خود را به عنوان آقاي گل هاي مرحله گروهي معرفي کردند.

بهترين ها و بدترين هاي مرحله گروهي رقابت هاي جام جهاني 2014 را در زير مشاهده مي کنيد:



بهترين خط حمله:

هلند 10 گل زده

بدترين خط حمله:

ايران، کامرون و هندوراس يک گل زده

بهترين خط دفاعي:

مکزيک، کاستاريکا و بلژيک يک گل خورده

بدترين خط دفاعي:

کامرون و استراليا 9 گل خورده

پرگل ترين بازي:

فرانسه 5 - سوئيس 2

کم گل ترين بازي:

نيجريه - ايران، مکزيک - برزيل، کاستاريکا - انگليس و ژاپن - يونان (بدون گل)

آقاي گل:

نيمار، ليونل مسي و توماس مولر با 4 گل زده

بيشترين انتخاب به عنوان بازيکن برتر زمين:

ليونل مسي (سه بار)

بيشترين کلين شيت:

وينسنت انياما (نيجريه) کي لور ناواس (کاستاريکا)، گي يرمه اوچوئا (مکزيک) هوگو لوريس (فرانسه)، مانوئل نوير (آلمان) و تيبا کورتوا (بلژيک) دو کلين شيت

بيشترين کارت زرد:

هندوراس (7 کارت زرد)

بيشترين کارت قرمز:

يونان، هندوراس، اروگوئه، کامرون، کرواسي، اکوادور، پرتغال، ايتاليا و بلژيک (يک کارت قرمز)

خشن ترين تيم:

هندوراس (7 کارت زرد و يک کارت قرمز)

بيشترين قضاوت:

روشن ايرماتوف (ازبکستان) و نستور پيتانا (آرژانتين) با سه بار قضاوت

جوانمردترين تيم ها:

آرژانتين، آلمان و سوئيس (يک کارت زرد و بدون کارت قرمز)

اتفاق خاص:

گاز گرفتن لوئيز سوارز، مهاجم تيم ملي اروگوئه از کتف جورجو کيه ليني، مدافع تيم ملي ايتاليا



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:4 AM نويسنده : REZA ا
گروه مرگ، کم‌گل‌ترین گروه لقب گرفت/ هلند در صدر، ایران بالاتر از ژاپن و استرالیا

گروهی که به گروه مرگ لقب گرفته بود در پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با کمترین گل به کار خود پایان داد.

خبرگزاری فارس: گروه مرگ، کم‌گل‌ترین گروه لقب گرفت/ هلند در صدر، ایران بالاتر از ژاپن و استرالیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پایان مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل چهره 16 تیم برتر مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شد. حذف تیم‌هایی چون ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و پرتغال می‌تواند از نتایج قابل تامل این مرحله باشد.

در دور بعد هیچ تیمی از قاره آسیا حضور ندارد و از بین 16 تیم حاضر در مرحله یک‌هشتم 5 کشور از آمریکا جنوبی، 2 کشور از آمریکا شمالی و یک کشور از آمریکای مرکزی حضور دارند. همچنین 2 کشور از آفریقا و 6 کشور از اروپا در این مرحله حضور دارند.

در پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی و برگزاری 48 دیدار 136 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که در این بین گروه دوم جایی که تیم‌های هلند، شیلی، اسپانیا و استرالیا حضور داشتند با 22 گل زده بیشترین تعداد گل رد و بدل شده بود. از بین 136 گل رد و بدل شده در مرحله گروهی 4 گل‌به‌خودی زده شده است.

تعداد گل‌های زده در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:

گروه اول: برزیل، مکزیک، کرواسی، کامرون؛ 18 گل زده

گروه دوم: هلند، شیلی، اسپانیا، استرالیا؛ 22 گل زده

گروه سوم: کلمبیا، یونان، ساحل عاج، ژاپن؛ 17 گل زده

گروه چهارم: کاستاریکا، اروگوئه، ایتالیا، انگلیس؛ 12 گل زده

گروه پنجم: فرانسه، سوئیس، اکوادور، هندوراس؛ 19 گل زده

گروه ششم: آرژانتین، نیجریه، بوسنی، ایران؛ 14 گل زده

گروه هفتم: آلمان، آمریکا، پرتغال، غنا؛ 19 گل زده

گروه هشتم: بلژیک، الجزایر، روسیه، کره‌جنوبی؛ 15 گل زده

در پایان مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل 4 تیم آرژانتین، بلژیک، هلند و کلمبیا توانستند حداکثر امتیاز را کسب کنند و به عنوان تیم اول از گروه خود به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند. 3 تیم کامرون، استرالیا و هندوراس هم نتوانستند هیچ امتیازی در این دوره از رقابت‌های جام جهانی کسب کنند.

جدول رده‌بندی تیم‌ها بر حسب امتیاز‌هایی که در مرحله گروهی کسب کرده‌اند به شرح زیر است:

1- هلند: 9 امتیاز، تفاضل گل: 7، تعداد گل زده: 10

2- کلمبیا: 9 امتیاز، تفاضل گل: 7، تعداد گل زده: 9

3- آرژانتین: 9 امتیاز، تفاضل گل: 3، تعداد گل زده: 6

4- بلژیک: 9 امتیاز تفضال گل: 3، تعداد گل زده: 4

5- فرانسه: 7 امتیاز، تفاضل گل: 6

6- آلمان: 7 امتیاز، تفاضل گل: 5، تعداد گل زده: 7

6- برزیل: 7 امتیاز، تفاضل گل: 5، تعداد گل زده: 7

8- مکزیک: 7 امتیاز، تفاضل گل: 3

9- کاستاریکا: 7 امتیاز؛ تفاضل گل: یک

10- شیلی: 6 امتیاز، تفاضل گل: 2

11- سوئیس: 6 امتیاز، تفاضل گل: یک

12- اروگوئه: 6 امتیاز، تفاضل گل: صفر

13- الجزایر، 4 امتیاز، تفاضل گل: یک

14- آمریکا: 4 امتیاز، تفاضل گل: صفر، گل زده: 4

15- نیجریه: 4 امتیاز، تفاضل گل: صفر، گل زده: 3

15- اکوادور: 4 امتیاز، تفاضل گل: صفر، گل زده: 3

17- یونان: 4 امتیاز، تفاضل گل: 2-

18- پرتغال: 4 امتیاز، تفاضل گل: 3-

19- کرواسی: 3 امتیاز، تفاضل گل: صفر، گل زده، 6

20: بوسنی: 3 امتیاز، تفاضل گل: صفر، گل زده: 4

21- ساحل عاج: 3امتیاز، تفاضل گل: 1-، گل زده: 4

22- ایتالیا: 3 امتیاز، تفاضل گل: 1-، گل زده: 2

23- اسپانیا: 3 امتیاز، تفاضل گل: 3-

24- روسیه: 2 امتیاز

25- غنا: یک امتیاز، تفاضل گل: 2-، گل زده: 4

26- انگلیس: یک امتیاز، تفاضل گل: 2-، گل زده: 2

27- کره‌جنوبی: یک امتیاز، تفاضل گل: 3-، گل زده: 3

28- ایران: یک امتیاز، تفاضل گل: 3-، گل زده: یک

29- ژاپن: یک امتیاز، تفاضل گل: 4-

30- استرالیا: بدون امتیاز، تفاضل گل: 6-

31- هندوراس: بدون امتیاز، تفاضل گل: 7-

32- کامرون: بدون امتیاز، تفاضل گل: 8-



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:2 AM نويسنده : REZA ا
سید جلال حسینی در یک قدمی الاهلی قطر/مدافع پرسپولیس در آستانه جدایی

باشگاه الاهلی قطر مذاکرات رسمی‌اش را با مدافع تیم ملی فوتبال ایران آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: سید جلال حسینی در یک قدمی الاهلی قطر/مدافع پرسپولیس در آستانه جدایی
 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از الکأس، مقامات باشگاه الاهلی به صورت جدی با جلال حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شدند.

منابع آگاه اعلام کردند که مذاکرات بین این باشگاه و مدافع ایرانی وارد مراحل پیشرفته شده و قرار است تا روزهای آینده مسائل باقی مانده برای قرارداد حل شود.

این بازیکن 32 ساله پس از جواد نکونام با 80 بازی ملی دومین بازیکن باتجریه تیم ملی فوتبال ایران است.



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:1 AM نويسنده : REZA ا
شاگردان کی‌روش، تدافعی‌ترین تیم جام جهانی شدند/ ایران در رده سی‌ام تیم‌‌های هجومی
خبرگزاری فارس: شاگردان کی‌روش، تدافعی‌ترین تیم جام جهانی شدند/ ایران در رده سی‌ام تیم‌‌های هجومی

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل آمار این مرحله از رقابت‌ها از سوی فیفا منتشر شد که در این بین تیم ملی ایران در کارهای دفاعی در صدر تیم‌های شرکت کننده قرار گرفت. 

در آمارهای منتشر شده برای تیم ملی ایران در 3 بازی، 67 بار تلاش برای دفع توپ؛ 84 درصد دفع موفق؛ 56 دفع موفق؛ 72 تکل؛ 18 تکل موفق؛ 31 تکل ناموفق و 12 بار نجات دروازه برای شاگردان کی‌روش در مرحله دوم گروهی به ثبت رسید.

در این جدول تیم‌های ملی الجزایر، ساحل عاج و نیجریه در رده‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین ژاپن، پرتغال و فرانسه نیز در قعر این جدول قرار دارند.  

در بخش تیم‌های هجومی نیز تیم‌های ملی آرژانتین، فرانسه و غنا اول تا سوم شدند و تیم ملی کشورمان در این بخش قبل از آمریکا و کاستاریکا در رده سی‌ام جدول تیم‌های هجومی قرار گرفت.



تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 11:59 AM نويسنده : REZA ا

 

دیلی‌میل خبر داد: درخواست کاپیتان ایران برای معاوضه پیراهن با مسی+ عکس

یک روزنامه انگلیسی نوشت کاپیتان تیم ملی ایران قبل از شروع مسابقه با آلبی‌سلسته درخواست معاوضه پیراهن با لیونل مسی را داشته است.

خبرگزاری فارس: دیلی‌میل خبر داد: درخواست کاپیتان ایران برای معاوضه پیراهن با مسی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه دیلی میل نوشت تصاویر تلویزیونی نشان می داد به هنگام آغاز مسابقه و رد و بدل کردن پرچم و یادبود‌ها ،‌کاپیتان ایران به مسی گفته پس از بازی پیراهن‌های خود را با هم عوض کنند.

این سایت با انتشار این تصاویر به درخواست کاپیتان ایران اشاره کرده است.

در ادامه این گزارش عنوان شده برنده چهار دوره مرد سال فوتبال جهان موافقت خود را برای این منظور اعلام کرده است.

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 1 / 4 / 1393 ا 1:15 PM نويسنده : REZA ا
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By violetSkin :.