کازورلا: آرسنال با سانچس قهرمان لیگ می‌شود

هافبک اسپانیایی آرسنال بر این باور است که این تیم با بازیکن جدیدش توانایی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را پیدا کرده است.

خبرگزاری فارس: کازورلا: آرسنال با سانچس قهرمان لیگ می‌شود
 

به گزارش خبرگزاری فارس، الکسیس سانچس روز چهارشنبه با آرسنال قرارداد بست و به عضویت این تیم درآمد.

سانتی کازورلا در این مورد گفت: این یک خرید پر اهمیت برای ما بود. سانچس بازیکنی در کلاس بین المللی است. حضور او در آرسنال می‌تواند به سود همه ما باشد زیرا او بازیکن بزرگی است. اگر تعداد زیادی بازیکن با کیفیت در ترکیب تیم باشند می‌توانیم با مشکلات آسیب دیدگی که فصل گذشته گریبان ما را گرفت مقابله کنیم.

کازورلا افزود: در اختیار داشتن بازیکن پر سرعتی مانند الکسیس می‌تواند شانس بیشتری برای قهرمانی در فصل آینده به ما بدهد. حضور بازیکنان خوبی که کیفیت تیم‌ را بالا می‌برند می‌تواند ما را به قهرمانی برساند.



تاريخ : 20 / 4 / 1393 ا 3:1 PM نويسنده : REZA ا
بیت آشور: هدفم بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ است

مدافع تیم ملی ایران با اینکه در جام جهانی برزیل به میدان نرفت اما انگیزه دارد در جام جهانی بعدی حضور داشته باشد.

خبرگزاری فارس: بیت آشور: هدفم بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ است
 

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که تب فوتبال در جام جهانی سراسر دنیا را فرا گرفته است، باشگاه ونکوور وایتکپس برنامه سالیانه خود در مورد امید و سلامت را برگزار کرد.

استیون بیت آشور هم که پس از حضور در جام جهانی به اردوی تیم خود بازگشته در این برنامه شرکت کرد. وی در این زمینه گفت: اینکه بتوانیم ورزشکاران حرفه‌ای باشیم لذت فراوانی دارد. هواداران و کودکان همواره از شما حمایت می‌کنند و شما نیز باید پاسخ آنها را بدهید. بر این باور هستم که هر کودکی که فوتبال را دوست دارد باید آن را شروع کند و امیدوارم آن را در سال‌های بعد نیز ادامه دهد. فوتبال ورزشی است که در آن یاد می‌گیرید کار گروهی را به خوبی انجام دهید. می‌آموزید که با سایر بچه‌ها کار کنید و اوقات خوبی داشته باشید.

بیت آشور در مورد جام جهانی هم گفت: جام جهانی بزرگی خودش را دارد و من نیز همواره رویای حضور در آن را داشتم. رویایم به واقعیت پیوست که باور نکردنی بود. تا همیشه کوچکترین جزییات آن را به خاطر خواهم داشت. تجربه آن و بیش از همه هواداران را.

مدافع تیم ملی ایران در مورد کشور برزیل و مردمش هم گفت: ممکن است آنها در شرایط خوبی قرار نداشته باشند اما کودکان فوتبال را دوست دارند. آنها یک توپ فوتبال و چند دوست دارند که با آنها خوش می‌گذرانند.

بیت آشور که در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان نرفت در مورد عملکرد ایران و شرایط خودش گفت: حضور در جام جهانی یک دستاورد بزرگ است و اینکه من عضوی از تیم بودم خوب است. هدفم اما بازی کردن است و تلاش می‌کنم تا شانس دیگری برای حضور در جام جهانی 2018 داشته باشم. همواره سطح اهدافم را بالا می‌برم و هرگاه به آن دست یافتم، هدف جدیدی را انتخاب می‌کنم.

 



تاريخ : 20 / 4 / 1393 ا 3:1 PM نويسنده : REZA ا
به خاطر ننشستن روی ویلچر
نیمار گریست و خدا را شکر کرد

ستاره فوتبال برزیل از اینکه مجبور نیست روی ویلچر بنشیند گریست و خدا را شکر کرد.

خبرگزاری فارس: نیمار گریست و خدا را شکر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمار که در دیدار مقابل کلمبیا در یک چهارم نهایی جام جهانی با خطای خوان زونیگا از ناحیه مهره کمر آسیب دید و از ادامه حضور در جام جهانی بازماند گریست اما تاکید کرد از اینکه مجبور نیست روی ویلچر بنشیند خوشحال است.

وی در این زمینه گفت: به زونیگا نگفتم روی من خطا کند اما هر کسی که صحنه خطا روی من را دیده باشد تایید می‌کند که این خطا طبیعی نبوده است. خیلی‌ها می‌گویند من بازیکنی هستم که در بسیاری از دیدارها تمارض می‌کنم اما اهمیتی به این حرف‌ها نمی‌دهم. من می‌توانم از اتفاق‌هایی که روبه‌رویم می‌افتد پیشگیری کنم اما نمی‌توانم همه اتفاق‌هایی که پشت سرم رخ می‌دهند را ببینم و مانع از انجام آن شوم. این درست همان شکلی بود که آسیب دیدم.

نیمار در حالی که گریه می‌کرد افزود: خدا به من لطف کرد. اگر شکستگی دو سانتیمتر آن‌طرف‌تر بود امروز باید روی ویلچر می‌نشستم. به این خاطر خدا را شکر می‌کنم.



تاريخ : 20 / 4 / 1393 ا 3:0 PM نويسنده : REZA ا
رونالدو بهترین بازیکن لالیگا در فصل ۱۴-۲۰۱۳ شد/ مسی با ۷ رای در رده سوم

مهاجم رئال مادرید موفق شد عنوان بهترین بازیکن لالیگا را از آن خود کند.

خبرگزاری فارس: رونالدو بهترین بازیکن لالیگا در فصل ۱۴-۲۰۱۳ شد/ مسی با ۷ رای در رده سوم
 

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو موفق شد برای چهارمین سال پیاپی عنوان بهترین بازیکن لالیگا و جایزه آلفردو دی استفانو را از آن خود کند.

این عنوان بر اساس نظر خوانندگان نشریه مارکا و رای آنها به یک بازیکن اعطا می‌شود که در سال‌های اخیر همواره به رونالدو رسیده است. رونالدو که عنوان بهترین گلزن لالیگا در فصل گذشته هم انتخاب شد 35 رای آورد و بالاتر از دیگو کاستا قرار گرفت که تنها 16 رای آورد. لیونل مسی هم با هفت رای در مکان سوم قرار گرفت.

مسی نیز پیش از رونالدو در سه سال پیاپی این جایزه را از آن خود کرده بود.



تاريخ : 20 / 4 / 1393 ا 2:59 PM نويسنده : REZA ا
حمایت دژاگه از مردم غزه

بازیکن تیم ملی ایران با انتشار عکسی در صفحه فیس بوکش از مردم غزه حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: حمایت دژاگه از مردم غزه
 

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به بمباران اخیر شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی، اشکان دژاگه در صفحه فیس بوک خود نسبت به این موضوع و ظلمی که به مردم فلسطین می‌رود واکنش نشان داد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی نمایش خوبی در ترکیب تیم ملی از خود نشان داد در دورانی که در تیم ملی جوانان آلمان به میدان می‌رفت نیز با خودداری از سفر به سرزمین‌های اشغالی توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

اشکان با انتشار عکس زیر در صفحه فیس بوک خود خواستار غزه‌ای آزاد شده است.

 



تاريخ : 20 / 4 / 1393 ا 2:58 PM نويسنده : REZA ا
روبن: شک نکنید آلمان برنده بازی با آرژانتین است/ ژرمن‌ها قهرمان جهان می‌شوند

ستاره تیم ملی هلند پس از باخت از آرژانتین گفت: آلمان برنده بازی با آرژانتین خواهد بود و قهرمان می‌شود.

خبرگزاری فارس: روبن: شک نکنید آلمان برنده بازی با آرژانتین است/ ژرمن‌ها قهرمان جهان می‌شوند

 

به گزارش خبرگزاری فارس، آرین روبن چند ساعت پس از بازی با آرژانتین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی در مورد این که کدام تیم برنده بازی پایانی پیکارهای برزیل 2014 خواهد شد، اظهار نظر کرد.

روبن که در تیم باشگاهی بایرن مونیخ بازی می‌کند، اظهار داشت: شک نداشته باشید، آلمان قهرمان جهان خواهد شد. این مسئله مثل روز برایم روشن است. بعد از تجربه بازی مقابل آرژانتینی‌ها می‌گویم، این حریف آمریکای جنوبی شانسی برابر ژرمن‌ها نخواهد داشت. پس آلمان را برنده بازی نهایی و قهرمان جهان بدانید.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی  اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 19 / 4 / 1393 ا 3:12 PM نويسنده : REZA ا
رومرو به عنوان بهترین بازیکن بازی آرژانتین و هلند انتخاب شد

در پایان دیدار تیم ملی فوتبال آرژانتین و هلند در مرحله نیمه نهایی جام جهانی رومرو با مهار دو ضربه پنالتی هلند به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: رومرو به عنوان بهترین بازیکن بازی آرژانتین و هلند انتخاب شد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 30 دقیقه بامداد آرژانتین و هلند به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در نهایت با در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2به پایان رسید.

در پایان مسابقه رومرو، دروازه‌بان آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در دیدار اول مرحله نیمه نهایی آلمان با پیروزی 7 بر یک مقابل برزیل به فینال جام بیستم رسید.

دیدار فنیال جام جهانی ساعت 23 و 30 دقیقه یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا بین آلمان و آرژانتین برگزار می‌شود.



تاريخ : 19 / 4 / 1393 ا 3:12 PM نويسنده : REZA ا
اشنایدر: از پنالتی متنفرم/ شکست از آرژانتین غم‌انگیز است

هافبک تیم ملی فوتبال هلند پس از از دست دادن ضربه پنالتی در دیدار مقابل آرژانتین در نیمه‌نهایی جام‌جهانی اعلام کرد که از ضربات پنالتی نفرت دارد.

خبرگزاری فارس: اشنایدر: از پنالتی متنفرم/ شکست از آرژانتین غم‌انگیز است

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، وسلی اشنایدر پس از اینکه ضربه پنالتی‌اش در جریان شکست تیم ملی هلند مقابل آرژانتین در نیمه‌نهایی جام‌جهانی توسط رومرو مهار شد، اعلام کرد: خیلی از ضربات پنالتی متنفرم.

وی اظهار داشت: این شکست برای ما سخت است. شایسته چیزی فراتر از این بودیم. شاید باید زودتر از این‌ها گل برتری را می‌زدیم.

هافبک تیم ملی فوتبال هلند افزود: من فکر می‌کنم تنها یک تیم در این مسابقه می‌خواست بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و آن هم آرژانتین بود. این واقعا غم‌انگیز است اما فوتبال همین است.

ضربات پنالتی اشنایدر و ولار توسط رومرو در این مسابقه مهار شد و این بازیکن خاطرنشان کرد: باید بخشی از مسئولیت این شکست را بر عهده بگیرم. گاهی کارها آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود. خیلی از ضربات پنالتی متنفرم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 19 / 4 / 1393 ا 3:11 PM نويسنده : REZA ا
انتقاد کارشناس تلویزیون آلمان از مربی هلند/شول: تیم فان‌خال بی‌تفکر بازی می‌کرد

کارشناس شبکه تلویزیون آلمان باور دارد عامل باخت از آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل لویی فان خال بوده است.

خبرگزاری فارس: انتقاد کارشناس تلویزیون آلمان از مربی هلند/شول: تیم فان‌خال بی‌تفکر بازی می‌کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس هلندی‌ها پس از آنکه سه‌شنبه شب برد تاریخی و باورنکردنی 7 بر یک آلمان مقابل برزیل، میزبان جام جهانی را دیدند، بسیار انگیزه پیدا کردند با تیم همسایه خود برگزارکننده فینال جام جهانی در کشوری آمریکای‌لاتینی باشند. اما دیشب در ورزشگاه سائوپائولو خواسته آنها مقابل آرژانتین تحقق نیافت.

«لاله‌های نارنجی» نتوانستند در 120 دقیقه نبرد با یاران لیونل مسی گلی بزنند. پس بعد از تساوی بدون گل سرنوشت‌ خود را در زدن ضربات پنالتی دیدند که در این بخش 4 بر 2 مغلوب شدند.

پس از ثبت این نتیجه «مهمت شول» هافبک اسبق آلمان و بایرن که هم‌اکنون به عنوان تحلیل‌گر و کارشناس شبکه اول تلویزیون آلمان کار می‌کند، از لویی فان‌خال، مربی هلند انتقاد کرد و گناه باخت را بر گردن وی انداخت.

شول گفت: هلندی‌ها با مدل فوتبالی که در جام جهانی داشتند، در حقیقت در خلال جام باخت را پذیرا شده بودند. زیاد به تاکتیک اتکا داشتند و با ترس و دلهره‌ای بی‌وقفه و زیاد توپ را به سمت جلو منتقل می‌کردند. ظاهرا فان خال می‌خواست نشان دهد روی نیمکت برترین تیم جام نشسته است. در حالیکه کمی هم باید تفکر در بازی تیمش وجود می‌داشت.

وی ادامه داد: دیدیم که در ایستگاه نیمه نهایی جام، بازی با آرژانتینی‌ها پیش آمد. به جای خط و نشان کشیدن برای حریف، باید معقولانه‌تر بازی می‌کردند. در بازی یک چهارم نهایی مقابل کاستاریکا داستان عجیب تعویض دروازه‌بان در دقیقه 118 را رو کردند و بعد باز به دروازه‌بان اصلی خود بازگشتند. به همین علت بود که آرژانتین در ضربات پنالتی با ثبات نشان داد و فان‌خال و تیمش را به بازی بر سر مقام سوم با برزیل فرستاد.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی  اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 19 / 4 / 1393 ا 3:9 PM نويسنده : REZA ا
گریه طولانی پسر آرین روبن به خاطر شکست هلند از آرژانتین 

فرزند ستاره تیم ملی فوتبال هلند تا مدت‌ها به خاطر شکست «لاله‌های نارنجی»‌مقابل آرژانتین گریست و حتی دلداری پدرش نیز جلوی ناراحتی‌اش را نگرفت.

خبرگزاری فارس: گریه طولانی پسر آرین روبن به خاطر شکست هلند از آرژانتین + تصویر

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس شب گذشته در دومین و آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل هلند پس از تساوی بدون گل مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی 4 بر 2 مغلوب «آلبی‌سلسته» شد.

پس از ثبت این نتیجه و ناکامی «نارنجی‌پوشان»‌ از راهیابی به فینال، پسر کوچک «آرین روبن» که همراه مادرش در جایگاه حضور داشت و همراه با دیگر تماشاگران هلندی، بازی را تعقیب کرده بود، از شکست تلخ تیم کشورش به شدت گریست.

در این حال حتی حضور ستاره با تجربه تیم ناکام در کنار زمین و جایگاه تماشاگران و دلداری‌های روبن به پسرش نیز موثر واقع نشد و طبق گزارش برخی رسانه‌ها، فرزند با تعصب این چهره ورزشی تا مدت‌های مدید به خاطر شکست خوردن تیم پدرش می‌گریست.

برای دیدن اخبار جام جهانی  اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 19 / 4 / 1393 ا 3:9 PM نويسنده : REZA ا
سابیا: مطمئنم آرژانتین می‌تواند قهرمان شود/ برای فینال باید فروتن باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از راهیابی به فینال جام‌جهانی اعلام کرد که به توانایی تیمش برای قهرمانی در این مسابقات اطمینان دارد.

خبرگزاری فارس: سابیا: مطمئنم آرژانتین می‌تواند قهرمان شود/ برای فینال باید فروتن باشیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، الخاندرو سابیا پس از شکست هلند در ضربات پنالتی مطمئن است که آرژانتین می‌تواند آلمان را در فینال شکست دهد و قهرمان جام‌جهانی 2014 برزیل شود.

دیدار نیمه‌نهایی بین دو تیم آرژانتین و هلند با تساوی بدون گل در 120 دقیقه به پایان رسید و سرخیو رومرو دو ضربه پنالتی هلند را مهار کرد تا تیمش را راهی فینال این مسابقات کند.

سابیا پس از این پیروزی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم و این پیروزی شادی بزرگی را برای ما رقم زد. بازی سختی بود اما همه بازی‌‌های جام‌جهانی همین طور هستند.

وی ادامه داد: اکنون به فینال رسیدیم؛ می‌دانیم که چه توانایی‌هایی داریم و مطمئنم که می‌توانیم قهرمان شویم. تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین خاطرنشان کرد: باید فروتن باشیم؛ سخت تلاش کنیم تا صد در صد توانمان را در فینال به کار بگیریم.

این اولین حضور آلبی‌سلسته در فینال جام‌جهانی پس از سال 1990 است که در آن دوره مقابل آلمان غربی شکست خورد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 19 / 4 / 1393 ا 3:8 PM نويسنده : REZA ا
ثبت ۲ رکورد جدید توسط مهاجم آلمان/ مولر دوهزارمین گل ژرمن‌ها را زد

توماس مولر در بازی با برزیل دوهزارمین گل تاریخ حیات ژرمن‌ها را زد و صاحب رکورد پنج گل زده در هر دوره جام جهانی شد.

خبرگزاری فارس: ثبت ۲ رکورد جدید توسط مهاجم آلمان/ مولر دوهزارمین گل ژرمن‌ها را زد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس سه‌شنبه شب در دیدار رویایی آلمان مقابل برزیل جدا از نتیجه برد حماسی 7 بر یک مقابل میزبان جام، یکسری رکوردهای جدید نیز ثبت شد.

از جمله توماس مولر به دو رکورد جالب رسید. او وقتی دقیقه 11 گل نخست کشورش را به ثمر رساند، در اصل دوهزارمین گل تاریخ حیات تیم کشورش را به ثمر رساند.

با توجه به این که بعد از درخشش و گلزنی وی، 6 گل دیگر نیز توسط ژرمن‌ها زده شد، آلمان مدعی قهرمانی جهان تاکنون در تمام طول تاریخ خود 2006 گل زده است.

از طرفی مهاجم 24 ساله که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با پنج گل زده آقای گل مسابقات شد، در این دوره نیز به پنجمین گل خود در مسابقات رسید.

وی به این ترتیب در مجموع 2 دوره حضور 10 گل زده که به همین خاطر سومین بازیکنی است که دو دوره جام جهانی 10 گل زده است.

تا قبل از او «تئوفیلو کوبیلاس»‌در سال 1970 و 1978 و میروسلاو کلوزه در جام‌های 2002 و 2006 توانستند این تعداد گل بزنند.

دیگر رکوردهای این مهاجم ارزشمند و کاملا موثر به این شرح است:

طی مسافت 63.2 کیلومتر در 6 بازی جام جهانی 2014

16 شوت به دروازه حریفان در 6 مسابقه

زدن 5 گل در جام جهانی برزیل

دادن 249 پاس در 6 مسابقه

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی  اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 19 / 4 / 1393 ا 3:7 PM نويسنده : REZA ا
طراحی جلد جالب روزنامه ان‌آرسی هلند پس از شکست نارنجی‌پوشان + عکس

یک روزنامه هلندی به دلیل باخت تیم ملش کشورش در جام جهانی مقابل آرژانتین طراحی جالبی روی جلد روزنامه انجام داد.

خبرگزاری فارس: طراحی جلد جالب روزنامه ان‌آرسی هلند پس از شکست نارنجی‌پوشان + عکس
 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی هلند در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 مقابل آرژانتین شکست خورد و نتوانست راهی فینال شود.

روزنامه ان‌آرسی هلند با یک شکلک غمگین به رنگ نارنجی، غم و اندوه خود را از شکست نارنجی پوشان نشان داده است.



تاريخ : 19 / 4 / 1393 ا 3:5 PM نويسنده : REZA ا

تونی کروس

تیم‌های ملی آلمان و برزیل در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه مینیرائو شهر بلوهوریزونته به مصاف هم رفتند که این بازی را ژرمن‌ها با کمال ناباوری با نتیجه قاطعانه 7 بر یک به سود خود به پایان رساندند و میزبان رقابت‌ها را پیش چشم هوادارانش تحقیر کردند.

در این بازی تونی کروس، هافبک هجومی تیم ملی آلمان که گل‌های سوم و چهارم ژرمن‌ها را در دقایق 24 و 26 به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

کروس که 90 دقیقه در میدان حضور داشت،‌ 65 پاس داد و سه شوت به سمت دروازه سلسائو شلیک کرد.



 



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 4:52 PM نويسنده : REZA ا

کریستیانو رونالدو هم عزادار شد

بهترین بازیکن جهان مادربزرگش را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کریستیانو رونالدو مادربزرگ خودش را از دست داد.رونالدو در صفحه شخصی اش در یکی از سایت های اجتماعی عکسی از خودش و مادربزرگش را منتشر کرده و زیر آن نوشته است:«آرام بخواب مادر بزرگ،همیشه در قلب ما می مانی.بوسه از طرف تمام نوه هایت.»

این اتفاق در حالی افتاده است که چند روز پیش هم پدربزرگ مارسلو دیگر بازیکن رئال مادرید از دنیا رفته بود


تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:59 PM نويسنده : REZA ا

 

 

تمام ماشین های کریس رونالدو و قیمت آنها

 

 

 

ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید تاکنون ۱۹ اتومبیل گرانقیمت خریداری کرده است. آخرین آنها یک فراری مدال ال فراری است که ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو قیمت دارد.

 

 

 

مهاجم تیم ملی پرتغال که علاقه زیادی به اتومبیل های گرانقیمت دارد، تاکنون 19 خودرو شیک خریداری کرده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کریستیانو رونالدو که هم اکنون سالی ده میلیون یورو دستمزد می گیرد، اوائل فصل خواستار دستمزد هفتگی 500 هزار یورویی شد و رئال مادرید نیز پذیرفت در صورت تمدید بلند مدت قرارداد، سالی 14 میلیون یورو به او بپردازد.

 

این قرارداد هنوز منعقد نشده، اما دستمزد فعلی رونالدو نیز برای اینکه او به سرگرمی مورد علاقه اش، یعنی رانندگی با اتومبیل های گرانقیمت بپردازد، کفایت می کند.

 

فهرست ماشین های رونالدو:

 

 رانندگی کریستیانو رونالدو با بنتلی

 

1- بنتلی کانتیننتال gtc  سال 2007 در منچستر انگلیس

 

 

 

 بنز کوپه کریستیانو رونالدو

 

2- مرسدس بنز کلاس c اسپورتس کوپه در سال 2007 در مادیرای پرتغال

 

 

 

پورشه گرانقیمت رونالدو

 

3- پورشه 911 تو.اس در سال 2009 به مبلغ 70 هزار پوند

 

 

 

مازراتی گرن کریستیانو رونالدو

 

4- مازراتی گرن کابریو در سال 2011 در مارید به قیمت 98 هزار پوند

 

 

 

کریستیانو رونالدو در اتومبیل بنتلی

 

5- بنتلی GT اسپید در سال 2009 به قیمت  114 هزار پوند

 

 

 

ماشین های رونالدو کاین توربو

 

6- پورشه کاین توربو  35 هزار پوند

 

 

 

آ او دی رونالدو

 

7- آ.ئو.دی  R8

 

 

 

فراری کریستیانو رونالدو قبل از تصادف

 

فراری کریستیانو رونالدو بعد از تصادف

 

8- فراری 599 GTB در سال 2008 در منچستر به مبلغ 180 هزار پوند (بعد از تصادف 50 هزار پوند فروخته شد)

 

رونالدو در سال 2009 با این فراری در مسیر فرودگاه منچستر تصادف کرد و چند ماه قبل با همان وضعیت آن را به مبلغ 50 هزار پوند فروخت.

 

 

 

اتومبیل گرانقیمت مهاجم رئال مادرید

 

9- مرسدس بنز C  220  به مبلغ 10 هزار پوند

 

 

 

آ او دی کریس رونالدو

 

10- آ.ئو.. دی RS6 در سال 2009 در اسپانیا

 

 

 

کریستیانو رونالدو با خودرو گرانقیمت

 

11- آ.ئو.دی Q7

 

 

 

بوگاتی ویرون رونالدو

 

12- بوگاتی ویرون

 

 

 

استون مارتین کریس رونالدو

 

13- استون مارتین DB9 به مبلغ 130 هزار پوند

 

 

 

بی ام دبلیو کریستیانو رونالدو

 

14- بی.ام.و M6

 

 

 

پورشه رونالدو

 

15- پورشه کاین

 

 

 

اتومبیل مهاجم رئال مادرید

 

16- آ.ئو..دی RS6  اولین ماشین بعد از پیوستن به رئال به مبلغ 80 هزار پوند

 

 

 

توقیف لامبورگینی رونالدو در اسپانیا

 

17- لامبورگینی اونتادور  به مبلغ 200 هزار پوند (یک ماه بعد از ورود به اسپانیا توقیف شد)

 

 

 

اتومبیل جدید کریس رونالدو

 

18- فراری  GTO 599 در سال 2011 در لیسبون

 

 

 

فراری رونالدو

 

19- مدل جدید فراری از سری ال فراری که اوایل سال 2014 به بازار عرضه می شود. این خودرو سورمه ای که ال موندو دپورتیوو به عنوان ماشین جدید رونالدو معرفی کرده، فراری CR7 است که در نمایشگاه فراری در پرتغال عرضه شد. رونالدو برای محصول جدید فراری در نخستین روز پاییز 2013 مبلغ 1 میلیون و 300 هزار یورو پرداخت کرد.



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:51 PM نويسنده : REZA ا

آلمان به برزیل درس فوتبال داد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، تصاویر تحقیرآمیز زیادی از شکست هفت بر یک برزیل مقابل آلمان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده است‌؛ در این تصاویر گاهی مرکل به جای مجسمه مسیح گذاشته شد، توماس مولر با رگبار به جان برزیل افتاده و ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:40 PM نويسنده : REZA ا

 

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، دو تیم فوتبال آلمان و برزیل در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ از ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.
 

آمار خواندنی دو تیم را مرور کنید:

۱- برزیل پس از جام جهانی ۲۰۰۲ که قهرمان شد، برای اولین بار است که به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

۲- تیم فوتبال برزیل ۱۳ بار به مرحله نیمه نهایی راه یافته که در ۶ بار آخر به ۶ پیروزی دست یافته است. ( پیروزی مقابل تیم هلند در نیمه نهایی جام جهانی ۱۹۹۸ از طریق ضربات پنالتی بود)

۳- تیم آلمان اولین کشوری است که چهار بار پیاپی به نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی راه یافته است.

۴- ژرمن ها در ۳ حضور قبلی شان تنها یک بار موفق شدند به فینال راه یابند.

۵- این بازی دومین رویارویی دو تیم در تاریخ رقابت‌های جام جهانی است. اولین دیدارشان در فینال جام جهانی ۲۰۰۲ بوده است.

۶- بعد از جام جهانی ۲۰۰۲ دو تیم ۳ رویارویی دیگر داشته اند از جمله دیدارشان در فینال جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۰۵

7- برزیل در ۱۰ دیدار قبلی اش مقابل آلمان موفق به گلزنی شده است. ( میانگین ۲/۲ گل در هر بازی)


تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:38 PM نويسنده : REZA ا
 

 

کلوزه رکورد رونالدو برزیلی را در برزیل شکست

 میروسلاو کلوزه گلزن لهستانی الاصل تیم ملی آلمان با گلزنی در بازی مقابل برزیل رکورد رونالدو لوئیز نازاریا دلیما را پیش چشمان او درهم شکست.

کلوزه در یک بازی به یادماندنی و عجیب شانزدهمین گل خود در تاریخ جام های جهانی را وارد دروازه ی برزیل کرد ، برزیلی که در این بازی ۷ گل دریافت کرد و تعجب همگان را برانگیخت و سنگین ترین شکستِ تاریخ خود و همچنین هشتمین حضور آلمان در فینال جام جهانی را را به ثبت رساند.

 

رونالدو مفسر این بازی عجیب برای یکی از شبکه های تلویزیونی از جایگاه ویژه شاهد نابودی رکورد تاریخی خود و تیم ملی کشورش به دستِ کلوزه و یارانِ او بود.

 

کلوزه ی ۳۶ ساله نخستین فوتبالیستی است که پس از اتحاد دو آلمان آقای گل جام‌جهانی شده و تنها بازیکنی می‌باشد که در دو جام متوالی پنج گل به ثمر رسانده‌است.

 

نگاهی به گل های زده ی میرسلاوکلوزه ، برترین گلزن تاریخ جام های جهانی تا امروز داشته باشیم.

 

جام جهانی ۲۰۰۲ – کره و ژاپن (۵ گل)
۱ ژوئن، مرحله گروهی، آلمان ۸ – ۰ عربستان، ۱:۰ (دقیقه ۲۰)، ۲:۰(۲۵) و۵:۰ (۶۹)
۵ ژوئن، مرحله گروهی، آلمان ۱ – ۱ ایرلند، ۱:۰ (۱۹)
۱۱ ژوئن،‌مرحله گروهی، آلمان ۲ – ۰ کامرون، ۲:۰ (۷۹)

 

جام جهانی ۲۰۰۶ – آلمان (۵ گل)
۹ژوئن، مرحله گروهی، آلمان ۴ – ۲ کاستاریکا، ۲:۱ (۱۷) و ۳:۱ (۶۱)
۲۰ ژوئن، مرحله گروهی، آلمان ۳ – ۰ اکوادور، ۱:۰ (۴) و ۲:۰ (۴۴)
۳۰ ژوئن،‌مرحله یک چهارم نهایی، آلمان ۱ – ۱ آرژانتین، ۱:۱ (۸۰)

 

جام جهانی ۲۰۱۰ – آفزیقای جنوبی (۴ گل)
۱۳ژوئن، مرحله گروهی، آلمان ۴ – ۰ استرالیا،‌۰:۲ (۲۶ (
۲۷ ژوئن،‌مرحله یک هشتم نهایی، آلمان ۴ – ۱ انگلیس، ۰:۱ (۲۰(
۳ جولای،‌مرحله یک چهارم نهایی، آلمان ۴ – ۰ آرژانتین، ۰:۲ (۶۸) و ۴:۰ (۸۹(

 

جام جهانی ۲۰۱۴ – برزیل (۲ گل)
۲۱ ژوئن، مرحله گروهی، آلمان ۲- ۲ غنا، ۲:۲ (۷۱(
۷ جولای ، مرحله نیمه نهایی ، آلمان ۷ – ۱ برزیل ، ۰:۲ (۲۳)

 

کلوزه برای اولین بار در مرحله ی نیمه نهایی جام جهانی موفق به گلزنی شد ! این دومین بار است که او در ماهِ جولای برای تیم ملی آلمان در جام جهانی گلزنی می کند ، پیش از این ۱۴ بار در ماهِ ژوئن موفق به گلزنی شده بود.

 

سهم قاره های مختلف جهان از گل های کلوزه در جام جهانی به ترتیب :
آمریکای جنوبی ۶ گل در ۴ بازی
آسیا ۴ گل در ۲ بازی
کنکاکاف ۲ گل در ۱ بازی
اروپا ۲ گل در ۲ بازی
آفریقا ۲ گل در ۲ بازی

 

به نظر شما توماس مولر جوان با ۱۰ گل زده در ۲ جام جهانی می تواند به رکورد کلوزه حمله کند ؟!



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:35 PM نويسنده : REZA ا

 

کنایه های بامزه به برزیل!!!!!!

سايت «پارسينه» بخشي از اين واکنش‌ها را گردآوري کرده است که با هم مي‌خوانيم:

* از اين به بعد موقع خواب به جاي اينکه گوسفند بشمرم، حساب مي‌کنم که مثلا اگه بازي 500 دقيقه طول مي‌کشيد، آلمان چند گل ديگه به برزيل مي‌زد؟

* آلمان خطاب به برزيل: اومديم نود دقيقه خودتون رو ببينيم ... همش دم دروازه دارين توپ جمع ميکنين ...

* اسکولاري تو مصاحبه بعد بازي: دسته خرابه رو دادن دست ما.

* آيا مي‌دانستيد «مير»وسلاو کلوزه از سادات بالکان است؟ اجداد وي از سادات کلخوري اصفهان بودند که بر اثر جنگ‌هاي صليبي به بالکان مهاجرت کردند. پ.ن: ژانر اينايي که سريع هر چيز خوبي رو مي‌چسبونن به خودمان!

* اما اگه کسي نتيجه اين بازي رو پيش‌بيني کرده باشه ميشه به عنوان پيشوا پذيرفتش و کلا پرسيد به چي اعتقاد داره، به همون معتقد شد :)

* طبق اخبار موثق براي جلوگيري از خيزش و قيام ناشي از خوشحالي بعد از برد، دستور از بالا به برزيلي‌ها رسيده بود که بايد ببازند.

* الان اسکولاري به يوآخيم لو ميگه داداش ما هم يه گل بزنيم؟ لو ميگه نه! اسکولاري ميگه پس من يه موز برداشتم.

* حالا ديگه بقال سر کوچه هم طرفدار آلمان شده!

* کاري که کل دنيا مي‌گفتند آرژانتين با تيم ايران مي‌کنه، آلمان با برزيل کرد :)

* خبر فوري: دقايقي پيش فرمانداري آبادان تقاضاي پناهندگي اسکولاري را رد کرد.

* واقعا جا داره جمشيد مشايخي رو بفرستم برزيل بوسه‌اي نثار اين شانه‌هاي مردانه آلماني‌ها بکنه.

* سردبير مجله TIME طي تماسي با فردوسي‌پور گفته عکس اونايي که درست پيش‌بيني کردن رو بفرسته تا شماره بعد روي جلد کار کنن.

* خداييش با اين باخت برزيل به ارزش‌هاي تيم ايران خيلي اضافه شد. خداوکيلي ايران خيلي بهتر از برزيل در اين جام جهاني حاضر شد. به نظرم مردم بايد بريزن تو خيابون!

* خب لامصبا جنگ جهاني رو هم پنج - هيچ مي‌بردين! فقط فوتبال و بنز و ب.ام.و و صنعت و نظم و ... بلدن.

* آقا راسته؟ ميگن يه هيات «آبي‌پوش» از ايران دارن ميرن برزيل تحت عنوان «ستاد دلجويي»

* از آلمان فقط ميشه با اين وضع شکايت حقوق بشري کرد. بابا اومدي فوتبال بازي کني يا حساب شکست در جنگ جهاني دوم رو صاف کني؟

* به نظرم بين دو نيمه بدون سر و صدا جام رو بدن به تيم آلمان بگن مخفيانه از برزيل خارج بشه. بازيکناي برزيل هم همونجا يه سبيلي چيزي بذارن که شناخته نشن. به عنوان کارگر ورزشگاه قاطي جمعيت برن بيرون.

* اين طرفداران برزيل به چه اميدي نشستن و دارن بازي رو ميبينن؟ خب اون صندلي‌هاي بي‌صاحابو پرت کنيد وسط زمين ديگه! آخه طرفدار اينقدر با ادب؟

* برزيل، الشباب، پيکان، استقلال، ملوان، پيوندتان مبارک!

* آقا نکنيد اين کارها رو. حرمت صابخونه رو نگه داريد. خداييش من به عنوان طرفدار آلمان دارم ناراحت مي‌شم.

* خاک تو سرتون. يه دعوا راه بندازيد زمينو ترک کنيم. حداقل 3 تا حساب ميشه!

* يعني الان ممد مايلي کهن مربي آلمان بود الان همون لب خط نشسته بود داشت واسه برزيل گريه ميکرد ... :-)))

* ليک آزادگان با حضور شموشک و برزيل

* آلمان گند زد به هيجان نيمه‌نهايي جام جهاني! انقدر تپ و تپ 5 تا زد که کلا يادمون نيست کي چي رو چه جوري زد!

* بنا بر گمانه زني‌ها، فيليپه اسکولاري مربي برزيل قرار است در برنامه امشب ماه عسل حضور پيدا کرده و بينندگان را مهمان احساسات خود کند.

* عرق شرم به پيشانيم نشست! برزيل فکر کنم بعد اين بازي از «کشور» به «بخش» ارتقاء بدنش.

* رونوشت به رئيس صداوسيما: لطفا در بازي برزيل - آلمان، حرکات آهسته نشان ندهيد. ممکن است در همين فاصله، آلمان گل بعدي‌اش را هم بزند!

* کاري که آلمان با برزيل کرد «کاکرو» با بچه‌هاي تيم اميد تو فوتباليستا نکرد.

* آدم حيفش مياد بره دستشويي 4 تا گل ديگه از دست بده!

* خبر فوري: مجيد جلالي براي جانشيني اسکولاري اعلام آمادگي کرد.


تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:24 PM نويسنده : REZA ا
شواین اشتایگر: از مردم برزیل عذرخواهی می‌کنم

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان از مردم برزیل برای پیروزی هفت بر یک عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فارس: شواین اشتایگر: از مردم برزیل عذرخواهی می‌کنم
 

به گزارش خبرگزاری فارس، باستین شواین‌اشتایگر پس از در هم کوبیدن برزیل در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 از مردم کشور میزبان عذرخواهی کرد.

یاران شواین‌اشتایگر با نتیجه هفت بر یک شاگردان لوئیز فلیپه اسکولاری را در بلوهوریزنته شکست دادند. بازیکن بایرن‌مونیخ در حالی که بسیاری از بازیکنان برزیل پس از ناکامی در رسیدن به فینال گریه می‌کردند از هواداران میزبان عذرخواهی کرد.

شواین اشتایگر اظهار داشت: می‌خواهم از برزیلی‌ها عذرخواهی کنم. انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم. تلاش می‌کنیم با احترام بازی کنیم و گل بزنیم. این جام‌جهانی برای ما یک رویا است.

وی ادامه داد: واقعا از حضور در میان مردم برزیل لذت بردیم. تیم ملی فوتبال برزیل نقش بزرگی در این مسابقات ایفا کرد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:12 PM نويسنده : REZA ا
تلاش یک هوادار برزیلی برای حمله به فِرِد 

یک هوادار برزیل که از شکست تیمش مقابل آلمان در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۴ خشمگین شد، قصد داشت به بازیکن این تیم حمله کند.

خبرگزاری فارس: تلاش یک هوادار برزیلی برای حمله به فِرِد + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس، پلیس یک هوادار برزیلی را به دلیل شکستن حصار امنیتی ورزشگاه مینیرو و تلاش برای حمله به فِرِد، بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل دستگیر کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل پس از اینکه در دقیقه 70 جای خود را به ویلیام داد، به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش روی نیمکت نشسته بود که این هوادار برزیل قصد حمله به او را داشت.

تیم ملی فوتبال برزیل شب گذشته با نتیجه هفت بر یک مغلوب آلمان شد تا با قهرمانی در جام‌جهانی خداحافظی کند.

 

 

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:11 PM نويسنده : REZA ا
بازتاب تحقیر شاگردان اسکولاری در شبکه‌های اجتماعی

پیروزی پرگل آلمان مقابل برزیل بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و سوژه بسیاری از کاربران شده است.

خبرگزاری فارس: وقتی برزیل توسط آلمان بلعیده شد!+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی آلمان موفق شد در بلوهوریزونته با نتیجه غیر قابل باور و تاریخی 7 بر یک برزیل را در هم بکوبد و به فینال جام‌جهانی راه یابد.

برد پرگل ژرمن‌ها بازتاب‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی داشت و سوژه بسیاری از کاربران شد.

 

 



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:2 PM نويسنده : REZA ا
۵ مربی مطرح دیگر جهان برای جایگزینی کی‌روش اعلام آمادگی کردند

۵ مربی مطرح دیگر جهان بعد از سرمربی سابق تیم ملی برزیل و سرمربی تیم ملی بوسنی برای هدایت تیم ملی ایران اعلام آمادگی کردند.

خبرگزاری فارس: ۵ مربی مطرح دیگر جهان برای جایگزینی کی‌روش اعلام آمادگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اینکه مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در گفت و گو با فارس از اعلام آمادگی چند مربی مطرح خارجی توسط مدیربرنامه‌های آنها برای هدایت تیم ملی ایران خبر داد و پیشنهاد 3 مربی مطرح جهان برای جایگزینی کی‌روش را تأیید کرد، پیشنهاد 4 مربی مطرح دیگر برای جایگزینی کی‌روش و همکاری با تیم ملی ایران مطرح شده است تا به این ترتیب تعداد مربیانی که تا به حال برای جایگزینی کی‌روش اعلام آمادگی کرده‌اند به 7 مربی برسد.

پیش از این در حالی نام‌های پریرا و سوسیچ برای هدایت تیم ملی ایران بعد از پایان قرارداد کی‌روش مطرح شده بود که روز گذشته خبرگزاری فارس از مأموریت کفاشیان به کی‌روش به منظور رایزنی‌ و مذاکرات لازم با مسئولان و رؤسای فدراسیون‌هایی که در جریان برگزاری دیدارهای جام جهانی 2014 در برزیل حضور دارند در راه‌ آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا خبر داده بود تا به این ترتیب معادله انتخاب سرمربی تیم ملی هر روز پیچیده‌تر از قبل شود.

ناگفته نماند که این روزها گمانه زنی های خبری بر این اصل است که کی‌روش رقم پیشنهادی فدراسیون را برای هدایت دوباره تیم ملی قبول کرده است ولی هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 1:0 PM نويسنده : REZA ا
آلمان، برزیل را در برزیل بلعید
 
















تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 12:57 AM نويسنده : REZA ا
چهره غم‌زده برزیلی‌ها پس از تحقیر مقابل ژرمن‌ها

تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار برابر آلمان مقابل دید‌گان تماشاگرانش تحقیر شد تا اشک برزیلی‌ها سرازیر شود.

خبرگزاری فارس: چهره غم‌زده برزیلی‌ها پس از تحقیر مقابل ژرمن‌ها/ وقتی اشک برزیل در آمد+گزارش تصویری

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، آلمان با نتیجه 7 بر یک برزیل را درهم کوبید و به فینال جام‌جهانی راه یافت.

این نتیجه برای همه برزیلی‌ها شوک‌آور بود و اشک آنها رادرآورد.

*گزارش تصویری را اینجا ببینید.



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 12:54 AM نويسنده : REZA ا
تعجب و بهت ستاره کلمبیا از پیروزی پرگل آلمان مقابل برزیل

ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا از نتیجه بدست آمده توسط ژرمن‌ها مقابل برزیل متحیر بود.

خبرگزاری فارس: تعجب و بهت ستاره کلمبیا از پیروزی پرگل آلمان مقابل برزیل+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال آلمان بامداد امروز با نتیجه 7 بر یک برزیل را در هم کوبید به فینال جام‌جهانی راه یافت.

این نتیجه برای بسیاری از علاقمندان فوتبال غیر قابل تصور بود و حتی خوشبین‌ترین هوادار ژرمن‌ها هم چنین نتیجه‌ای را تصور نمی‌کرد.

رادامل فالکائو ستاره کلمبیایی هم که به دلیل مصدومیت جام‌جهانی را از دست داده بود نسبت به این برد تاریخی ژرمن‌ها در خاک برزیل بهت‌زده و متعجب بود.

 



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 12:52 AM نويسنده : REZA ا
بازیکنان آلمان خوشحال از پیروزی تاریخی مقابل برزیل/ کُری‌خوانی ژرمن‌ها برای فتح جام بیستم

بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان شبی بیادماندنی را با پیروزی تاریخی مقابل برزیل پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان آلمان خوشحال از پیروزی تاریخی مقابل برزیل/ کُری‌خوانی ژرمن‌ها برای فتح جام بیستم+عکس

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار مقابل برزیل با نتیجه 7 بر یک پیروز شد تا شبی رویایی را پشت سر بگذارد.

 

ژرمن‌ها با این برد به فینال جام‌جهانی رسیدند و خود را آماده مصاف با برنده دیدار هلند و آرژانتین خواهند کرد.

 

شاگردان یواخیم لو پس از کسب این پیروزی تاریخی در رختکن به شادمانی پرداختند.

 

لوکاس پودولسکی این عکس را در صفحه توئیتر خود قرار داده است.

 

 

 

 



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 12:49 AM نويسنده : REZA ا
چشمان اشک‌بار کودک برزیلی پس از سومین گل ژرمن‌ها

پس از به ثمر رسیدن سومین گل آلمان دوربین تلویزیونی تصویر کودکی را به نمایش گذاشت که در حال گریستن بود و تاثر مخاطبان را به همراه داشت.

خبرگزاری فارس: چشمان اشک‌بار کودک برزیلی پس از سومین گل ژرمن‌ها+فیلم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال آلمان در ورزشگاه مینییرو بلوهوریزونته با نتیجه 7 بر یک برزیل را در هم کوبید و به فینال مسابقات راه یافت.

شاگردان یواخیم لو در 29 دقیقه ابتدایی بازی طوفانی عمل کردند و 5 گل وارد دروازه برزیل کردند که باعث شد تماشاگران سلسائو در شوک فرو بروند.

پس از اینکه گل سوم آلمانی‌ها به ثمر رسید دوربین تلویزیونی به یک‌باره کودک برزیلی را نشان داد که به شدت در حال گریستن بود و این تصویر تاثر مخاطبان این بازی را به همراه داشت.



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 12:48 AM نويسنده : REZA ا
مولر: به خاطر گلباران برزیل باید از خدا تشکر کنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان گفت: به خاطر برد ۷ بر یک باید دست‌مان را به سوی آسمان بلند کرده و از خداوند متشکر باشیم.

خبرگزاری فارس: مولر: به خاطر گلباران برزیل باید از خدا تشکر کنیم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، توماس مولر بعد از برد 7 بر یک مقابل برزیل گفت: کسب این برد به هیچ‌وجه قابل انتظار نبود. ما وقتی دیدیم فضاها در دفاع حریف بزر‌گ‌تر شد مصمم‌تر حمله کردیم و از این ضعف نهایت استفاده را بردیم.

وی افزود: در کنار همه تلاشی که انجام دادیم آنچه می‌توانیم باید دست‌مان را به سوی آسمان بلند کرده و از خداوند متشکر باشیم. آنقدر خوب بودیم که در آسمان نیز ما را مورد تمجید و تعریف قرار دادند.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا تاریخ 22 تیرماه ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 18 / 4 / 1393 ا 12:47 AM نويسنده : REZA ا
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By violetSkin :.