کریستیانو رونالدو مصاحبه سنتی برنده توپ طلا با France Football را انجام داد و راجب بسیاری مسائل به گفتگو پرداخت.

لحظه گرفتن توپ طلا: "لحظه بسیار احساسی بود، به خصوص وقتی که پسرم را در آغوش گرفتم کنترل خودم را از دست دادم. شروع به گریه کردن کردم و وقتی اشک های خانواده ام را دیدم، بیشتر احساساتی شدم. آن اشک ها بسیار صادقانه بود چون در آن لحظه واقعا خوشحال بودم. برای کسانی که زیاد من را نمی شناسند، دیدن اشک هایم بسیار تعجب آور بود، جون اکثرا آن ها من را در زمین فوتبال جدی می بینند، اما کسانی که در زندگی من هستند می دانند که این موضوع کاملا طبیعی است و دست خود آدم نیست."

 

توپ طلا: "هنوز تا دو یا سه روز بعد از گرفتن جایزه، در حال و هوای آن هستید. وقتی که جایزه را دریافت کردم، به سادگی با کسانی که در کنارم بودند، از بردن جایزه لذت بردیم."

 

شخصیت: "چون که من بیشتر کارهایم را کاملا طبیعی انجام می دهم، اکثر مردم من را درک نمی کنند. هیچ شکی نیست وقتی که ما می بازیم من خودم را سرزنش کنم. این روشی است که من با آن پیشرفت کرده ام. البته شخصیت من نسبت به گذشته خیلی تغییر نکرده است. من همیشه دوست دارم که پیشرفت کنم و برای همین به خودم فشار می آورم که فکر می کنم این موضوع قابل احترام است. من شخصیتی رقابتی دارم و از باختن متنفرم و همیشه دوست دارم بهترین عملکردم را چه در تیم ملی و چه در باشگاهم داشته باشم. همین موضوع باعث می شود که گاهی اوقات سوء تفاهماتی به وجود بیاید، چه زمانی که در منچستر یونایتد بودم و چه الان که در رئال مادرید هستم."

 

حسادت: "یک روز من گفتم که بعضی افراد به من حسادت می کنند، چون من خوشتیپ، جوان و ثروتمند هستم. آن حرفم یک اشتباه بود چون بعد از مسابقه بود و من از این که نتوانسته بودم گل بزنم، عصبانی بودم. من کامل نیستم. من هم یک انسان هستم و از گوشت و استخوان ساخته شده ام. من هم می خندم، گریه می کنم و مشکلات خاص خودم را دارم. وقتی که من حرفی زده ام که نباید می زدم، عذرخواهی کرده ام. با گذشت زمان انسان از اشتباهات خود درس می گیرد."

 

دشمنی: "من به آن عادت کرده ام، به خصوص در اکثر بازی های خارج از خانه. روشی که آن ها از من پذیرایی می کنند اصلا دلچسب نیست. آن ها به من توهین می کنند. آن ها حرف هایی می زنند که من اصلا خوشم نمی آید. الان این قضیه نسبت به سال های قبل بهتر شده است. در گذشته آن ها به مادر من توهین می کردند ولی الان آن ها به خود من توهین می کنند."

 

زندگی روزمره: "سخت است که یک زندگی معمولی داشته باشم ولی مجبورم با آن کنار بیایم. امیدوارم زمانی که دوران بازیگری ام تمام می شود همه چیز آرام تر شود و من بتوانم از زندگی شخصی ام نیز لذت ببرم. در حال حاضر کمی مشکل است. تصور کنید من به همراه خانواده ام به خرید می روم هر پیج متر باید بایستم و به هواداران امضا بدهم یا با آن ها عکس بگیرم. من سعی می کنم که در مکان های عمومی کمتر ظاهر شوم و بیشتر به جاهای آرام و خلوت بروم، مثل یک رستوران با یک میز شخصی. من هیچوقت نمی توانم به یک هتل با 500 اتاق بروم و باید سعی کنم به مکان هایی که امینت بیشتری دارند، بروم."

 

برنامه روزانه: "من حدودا در روز 3 یا 4 ساعت تمرین می کنم. هر روز ساعت 9:30 صبح پسرم را به مدرسه می برم و ناهار را با مادرم می خورم. سپس به دنبال پسرم می روم و بعد از ظهر ها در کنار او می خوابم تا مطمئن شوم که او خوابش می برد. من برای خوشحال کردن پسرم کارهای زیادی انجام می دهم. بعضی اوقات به گردشی کوتاه در مادرید می رویم و بعد از آن به کلاس زبان انگلیسی می روم تا زبان خود را همانند دوره ای که در منچستر بازی می کردم، قوی نگه دارم. گاهی اوقات برای خوردن شام به داخل شهر می روم و قبل از خواب ماساژ خواهم داشت تا در بهترین حالت ممکن بخوابم و برای روز بعد آماده باشم. برای من ریکاوری موضوعی بسیار مهم است. هر زمان هم که وقت آزاد داشته باشم، دوست دارم که سفر کنم تا از محیط کاری و شلوغ شهر کمی دور باشم."

 

 


تاريخ : 23 / 12 / 1392 ا 11:51 AM نويسنده : REZA ا

کادوی تولد زلاتان برای رونالدو؛ رونالدو :ممنونم

 

در روز تولد کریس رونالدو، ستاره پرتغالی فوتبال جهان زلاتان نیز به این شیوه تولد وی را در صفحه توییترش تبریک می گوید.

توییت زلاتان : تولدت مبارک کریستیانو ، لباس مورد علاقه ات را از طریق پست برای تو فرستادم.

 

جواب کریس رونالدو  : بابت هدیه ات تشکر می کنم! فکر میکنم این لباس بیشتر از تو به من بیاد.

 

http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1391730606121.jpg


http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1391730606292.png

 

 

 

 

 


تاريخ : 23 / 12 / 1392 ا 11:45 AM نويسنده : REZA ا

 

 فهرست ثروتمندترین بازیکنان دنیای فوتبال امروز منتشر شد و کریس رونالدو با ثروتی در حدود 150 میلیون یورو، بالتر از بقیه قرار گرفت.این لیست توسط کارشناسان سایت گل تهیه شده است.

کریستیانو رونالدو در این لیست به عنوان نفر اول حضور دارد و بعد از او لیونل مسی قرار گرفته است. حضور ساموئل اتوئو به عنوان نفر سوم در این لیست از نکات جالب توجه است.دروازه بان ملی پوش یوونتوس با درآمدی 63 میلیون یورویی ثروتمند ترین بازیکن ایتالیایی دنیای فوتبال است. او در رده بندی سایت گل در رده ی نهم ثروتمند ترین بازیکنان دنیای فوتبال قرار دارد.فهرست 10 بازیکن ثروتمند دنیا:

1  - کریستیانو رونالدو (رئال مادرید) 148 میلیون یورو

2 - لیونل مسی (بارسلونا) 146 میلیون یورو

3- ساموئل اتوئو (چلسی) 85 میلیون یورو

4- وین رونی (منچسریونایتد) 84 میلیون یورو

5- کاکا (آث میلان) 82 میلیون یورو

6- نیمار (بارسلونا) 80 میلیون یورو

7- رونالدینیو (اتلتیکو مینیه رو ) 78 میلیون یورو

8- زلاتان ابراهیموویچ (پاری سن ژرمن) 69 میلیون یورو

9 - جیانلوئیجی بوفون (یوونتوس) 63 میلیون یورو

 10 - تیری آنری (نیویورک رد بول ) 57 میلیون یورو

 

 

 



تاريخ : 23 / 12 / 1392 ا 11:29 AM نويسنده : REZA ا

آلوارو آربلوا مدافع رئال مادرید چند روز پیش در تمرین این تیم آسیب دید. شبکه تلویزیونی دیونسا سنترال اسپانیا آسیب دیدگی این بازیکن را جدی دانست و اعلام کرد که او جام جهانی را نیز از دست خواهد داد.

به گزارش ایسنا، این شبکه اسپانیایی خبر داد: آسیب دیدگی آربلوا جدی است. او دو تا سه ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند و به احتمال زیاد جام جهانی را هم از دست خواهد داد.

هر چند این شبکه اسپانیایی از احتمال زیاد غیبت آربلوا در جام جهانی برزیل خبر داد اما خود این مدافع ملی پوش نظر دیگری دارد. او گفت: اطمینان دارم که می توانم در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید چنانچه به دیدار نهایی صعود کند حضور یابم. تلاش می‌کنم تا هر چه سریعتر خود را از این آسیب دیدگی رها کنم. می‌خواهم به رئال مادرید برای کسب دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا کمک کنم. گذشته از این جام جهانی 2014 در راه است. اگر کادر فنی تیم ملی اسپانیا مرا به اردو دعوت کنند تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد. آسیب دیدگیم دردآور نیست اما در حال حاضر نمی‌توانم در تمرینات رئال شرکت کنم.

رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در فصل جاری رقابت‌های لیگا نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و با 67 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و با تیم دوم چهار امتیاز اختلاف دارد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشته است و در دور رفت یک هشتم نهایی با نتیجه پرگل شش بر یک شالکه را از پیش رو برداشت تا صعودش را تا حدود بسیار زیادی به دور بعد نهایی کند.
 



تاريخ : 23 / 12 / 1392 ا 11:27 AM نويسنده : REZA ا

ریا جسور هاسه گاوا ؛ این نام پس از آن برای همه جذاب شد که در لیست بازیکنانی قرار گرفت که کارلوس کروش از میان ایرانیان مقیم خارج از کشور به سراغ شان رفته بود. او یوکوهاما مارینوس بازی می کرد. هافبک شماره 8 این تیم که شباهت ظاهری زیادی دارد به کاکا بازیکن سرشناس برزیلی . 
آریا از آن پس که کروش تصمیم گرفت برای دعوت به تیم ملی از او دعوت کند برای همه در ایران جذاب شد. بازیکنی که متولد سایتامای ژاپن است. پدری ایرانی دارد و حالا 26 ساله است. پدرش بیژن جسور سال ها قبل از ایران رفته اما ماه های زیادی از سال را برمی گردد تا درکنار خانواده اش باشد. بیژن در سال های جوانی بازیکن تیم های پایه استقلال و تهران جوان بوده است و اصلا با ویزای ورزشی و البته برای آموزش در دانشکده کاراته به ژاپن رفته بود. او برای همین علاقه ورزشی بود که آریا کوچک را در سرزمین بیسبال به فوتبال علاقمند کرد. بیژن جسور در این باره به خبرآنلاین می گوید:« راستش ورزش مورد علاقه ژاپنی ها بیسبال است اما چون من خودم فوتبال دوست بودم باعث شد روزهایی که همه با بچه های شان می رفتند دنبال بیسبال ، آریای من دنبال توپ بدود.» 
این علاقه آریا را به باشگاه مارینوس می فرستد. او تمام دوران راهنمایی اش را در این تیم می گذراند. در همین سالهاست که او همراه با پدر در یوکوهاما اولین دیدار باستاره های تیم ملی را تجربه می کند؛«تیم ملی برای بازی با ژاپن به یوکوهاما آمده بود. من هم آریا را برداشتم و رفتیم هتل. این بازیکنان بزرگ الان جوانتر بودند. مجیدی ، مهدوی کیا ، نکونام و خیلی های دیگر. آریا کنار همه بچه ها ایستاد و با آنها عکس گرفت. اتفاقا برخورد ملی پوشان با او هم جالب بود. » البته آریا خیلی فارسی بلد نبوده و این که او ملی پوشان را می شناخته اما بلد نبوده با آنها فارسی حرف بزند ، همان موقع هم برای ملی پوشان آن زمان جالب بوده است. اصلا همان دیدارها و همان علایق است که باعث شده آریا بازیکنان فوتبال ایران را خیلی خوب بشناسد. او در جدیدترین مصاحبه اش با نشریه تماشاگران امروز گفته است:« من بازیکنان تیم ملی را می شناسم. علی کریمی ، علی دایی ، مهدی مهدوی کیا ، فرهاد مجیدی ، کریم باقری و جواد نکونام را می شناسم. ایران همیشه بازیکنان خوبی داشته است.» 
او اما چرا زبان نمی داند؟ این جمله را پدرش باید بگوید:« ببین با خودش هم که حرف زدید و می دانید ، یک بخشی از مشکل این بوده که من در خانه خیلی با او فارسی حرف نزدم. اوایل که بچه تر بود واژه هایی را بلد بود اما الان فقط همان دمت گرم ، سلام ، چطوری و چند واژه ساده را بلد است. ما خیلی با ایرانی ها در ارتباط نبودیم. برای همین هم او خیلی فارسی را یاد نگرفت. سال های زیادی هم هست که همیشه در تیم های باشگاهی بوده است و کمتر در خانه بوده تا بخواهم فارسی اش را تقویت کنم. با این وجود با پدر بزرگ و مادر بزرگش حسابی گرم می گیرد و با همین ایما و اشاره حسابی حرف های همدیگر را می فهمند.» 
آریا و دعوت به تیم ملی. این خبر از کجا شکل گرفت؟ بیژن جسور در این باره به خبرآنلاین می گوید:« همان اوایل که آقای کروش سرمربی تیم ملی شدند ، یک روز یکی از این دست اندرکاران فوتبال که در ژاپن فعالیت می کنند با ما تماس گرفت و گفت می خواهد ما را ببیند. با آریا به یک هتل رفتیم ، آنجا ماجرا را برای مان شرح دادند. اینکه آقای کروش می خواهد بداند آیا آریا می تواند به تیم ملی بیاید یا نه.» 
اما همه این تردیدها از کجا می آیند. چرا آریا هنوز به جمع ملی پوشان اضافه نشده؟ این پرسشی است که بازیکن سرزو اوزاکا درباره اش می گوید:« می دانید که مشکلم ، مشکل قوانین ژاپن است. اگر برای تیم ملی ایران به ایران بیایم باید ملیت ژاپنی ام باطل شود. بازی در تیم ملی ایران یک افتخار است اما من واقعا یک بازیکن دو ملیته هستم. تمام زندگی اینجاست در ژاپن. این تصمیم ساده ای نیست که خیلی ساده بشود گرفت.» این حرف ها را او می گوید و پدرش هم تکمیل شان می کند:« شاید باید به او هم حق داد. فرق آریا با بچه های دیگری که به تیم ملی ایران پیوستند قوانین خاص ژاپن است. بقیه بازیکنان می توانند دو ملیتی باشند اما او باید پاسپورت ژاپنی اش را تحویل بدهد ، آن وقت برای ادامه فوتبالش در ژاپن هم یک بازیکن خارجی محسوب می شود. حتی برای ورود به این کشور و بودن در کنار مادرش هم نیاز به ویزا پیدا می کند. این ها چالش هایی هستند که تصمیم گیری را برای آریا سخت کرده است.» 
آمدن یا نیامدن آریا به تیم ملی حواشی جالبی هم داشت. اینکه شایعه شد او برای حضور در ایران ، بادیگارد خواسته است. ادعایی که پدرش تنها به آن می خندد وخودش هم بعد از خندیدن برایش پاسخ جالبی دارد:« بادیگارد؟ مگر من سیاستمدار هستم که برای آمدن به تیم ملی نیاز به بادیگارد داشته باشم.» 
البته بیژن جسور در این گفت و گو با خبرآنلاین نکاتی دیگر هم برای گفتن دارد:« او تنها مشکلش قرار گرفتن بر سر دوراهی بزرگی است. من با همه این مشکلات ، مدام می گویم بیا. اما یکسوی دیگر هم تصمیمی است که او باید برای ادامه زندگی اش بگیرد. او ایران و کشورش را دوست دارد. نامش آریاست ، خیلی دوست دارد به ایران بیاید اما شاید باید کمی عمقی تر تصمیم بگیرد.»



تاريخ : 22 / 12 / 1392 ا 6:59 PM نويسنده : REZA ا
طرفداری - پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" تیم ملی ایران را ضعیف‌ترین تیم راه یافته به جام‌جهانی 2014 برزیل معرفی کرد. 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران که تابستان سال آینده چهارمین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد، در گروهی نسبتا سخت با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین همگروه است و در اولین دیدار خود نیز باید در شهر "کوریتیبا" برابر نیجریه، قهرمان جام ملت‌های آفریقا دیدار کند. 

پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" پس از بازی‌های ملی چهارشنبه شب هفته‌ گذشته تیم‌های راه‌یافته به جام‌جهانی را مورد بررسی قرار داد و رده‌بندی آنها را اعلام کرد که تیم ملی ایران به عنوان ضعیف‌ترین تیم راه‌یافته به جام‌جهانی شناخته شد و در رده سی‌ودوم قرار گرفت. 

بلیچرریپورت درباره تیم ملی ایران نوشته است: تیم ملی ایران پس از صعود به جام‌جهانی 2014 برزیل روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و نتوانسته برنامه‌های تمرینی منظمی را سپری کند. آنها ابتدا پس از برتری برابر کویت در انتخابی جام ملت‌های آسیا در دیداری دوستانه برابر گینه قرار گرفتند و با نتیجه‌ دو بر یک شکست خوردند. ایران نتوانسته بازی‌های خوبش در انتخابی جام‌جهانی را با دیگر نشان دهد و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران تا آغاز جام جهانی وقت دارد تا ترکیب دفاعی ایران را بهبود ببخشد. 

آرژانتین یکی از همگروهان ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل در رده سوم قرار گرفته و تیم‌های نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین نیز به ترتیب در رده‌های 18 و 19 قرار گرفته‌اند. 

رده‌بندی تیم‌های راه‌یافته به جام‌جهانی 2014 برزیل به این شرح است: 

1- برزیل 

2- اسپانیا 

3- آرژانتین 

4- آلمان 

5- ایتالیا 

6- اروگوئه 

7- بلژیک 

8- کلمبیا 

9- فرانسه 

10- هلند 

11- پرتغال 

12- شیلی 

13- سوئیس 

14- انگلیس 

15- روسیه 

16- کرواسی 

17- ژاپن 

18- نیجریه 

19- بوسنی‌وهرزگوین 

20- ساحل‌عاج 

21- کره‌جنوبی 

22- آمریکا 

23- مکزیک 

24- یونان 

25- غنا 

26- اکوادور 

27- کاستاریکا 

28- کامرون 

29- الجزایر 

30- هندوراس 

31- استرالیا 

32- ایران 
برنامه شبیه‌ساز فوتبال Footballmanager پیش‌بینی کرد آرژانتین با نتیجه چهار بر صفر ایران را در جام جهانی شکست داد. 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی 2014 برزیل تابستان آینده برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است. 

پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" بر مبنای برنامه شبیه‌ساز Footballmanager پیش‌بینی کرد تیم ملی آرژانتین و برزیل فینال جام جهانی 2014 برزیل را برگزار خواهند کرد و برزیل در فینال با دو گل نیمار و اسکار به برتری می‌رسد و عنوان قهرمانی را کسب می‌کند. 

این برنامه شبیه‌ساز همچنین پیش‌بینی کرد آرژانتین در اولین دیدار خود بوسنی را سه بر صفر شکست می‌دهد. سپس با چهار گل ایران را می‌برد و در بازی سوم خود با نتیجه‌ سه بر دو نیجریه را شکست خواهد داد. 

همچنین آرژانتین با برتری برابر فرانسه و آلمان به فینال این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند و در آنجا مغلوب برزیل خواهد شد. 

این برنامه شبیه‌ساز همچنین گل‌های بازی ایران و آرژانتین را نیز پیش‌بینی کرد که در آن گل‌های آرژانتین را اشکان دژاگه گل به خودی در دقیقه‌ 35 ، سرخیو آگرو دو بار در دقایق 44 و 73 و اریک لاملا در دقیقه‌ 86 به ثمر می‌رسانند. 

از نکات جالب پیش‌بینی بازی ایران و آرژانتین تعداد شوت به دروازه‌ این دو تیم است که آرژانتین 22 شوت و ایران تنها یک شوت به سمت دروازه‌ آرژانتین خواهد داشت.
 
 

 



تاريخ : 22 / 12 / 1392 ا 6:55 PM نويسنده : REZA ا

تهران-ایرنا-کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا تمام هزینه های عمل جراحی مغز یک نوزاد 10 ماهه را پرداخت کرد. 
[حرکتی قابل تقدیر از ستاره پرتغالی رئال مادرید] 

به گزارش روزنامه آاس چاپ اسپانیا، این نوزاد دهه ماهه اسپانیایی اریک اورتیز کروز نام دارد که از بدو تولد به نوعی ناهنجاری مغزی به نام دیسپلازی قشر مغز مبتلا بوده است. 

خانواده و آشنایان این نوزاد در تلاش برای جمع کردن پول برای پرداخت هزینه های عمل وی، از رونالدو خواستند که یک جفت کفش و یکی از پیراهن هایش را به آنها بدهد تا با به حراج گذاشتنشان، بخشی از هزینه ها را تأمین کنند. 

اما رونالدو در عوض تصمیم گرفت پا پیش بگذارد و کل مبلغ 83 هزار دلار این عمل جراحی را متقبل شود. 

رونالدو تقریبا هفته ای 461 هزار دلار دستمزد می گیرد بنابراین پولی که او بابت عمل جراحی این نوزاد 10 ماهه پرداخت کرده، با وجود اینکه زیاد هم برایش سنگین نبوده ولی حرکتی قابل تقدیر از یک شخصیت برجسته و مشهور ورزشی به شمار می رود. 



تاريخ : 22 / 12 / 1392 ا 6:46 PM نويسنده : REZA ا
همایش بزرگ مربیان برتر فوتبال به منظور اخذ مجوز برای فعالیت در باشگاهها، اردیبهشت ماه سال 93 برگزار می‌شود. 
این همایش طی روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه در هتل المپیک برگزار خواهد شد. در این همایش 600 نفر از مربیان برتر فوتبال در دو بخش زنان و مردان که فاقد مجوز برای انجام کار مربیگری در باشگاهها و رقابت‌های لیگ برتر هستند، با شرکت در کلاسهای دانش افزایی که مورد تایید فیفا و AFC است، در پایان دوره گواهینامه اخذ مجوز برای فعالیت در باشگاهها دریافت خواهند کرد. 
در این همایش 2 روزه علاوه بر مدرسین مطرح فوتبال کشورمان، سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد، پروفسور بنگزبو یکی از بهترین مربیان بدنساز فوتبال دنیا، کیت گرنکر مدرس دروازه‌بانی فیفا از انگلستان، جین ماری کارتر رییس دپارتمان توسعه فوتبال فیفا، یورک نسر رییس کمیته آموزش فیفا و جان اووه مدرس یوفا و رییس کمیته آموزش فوتبال هامبورگ حضور خواهند داشت.


تاريخ : 22 / 12 / 1392 ا 6:45 PM نويسنده : REZA ا
فريدون زندي روز دوشنبه به اردوي استقلال رفت و با بازيکنان اين تيم ديداري داشت. هافبک سابق آبي‌پوشان که با مصدوميت شديد روبه‌رو شده است به خوش و بش با استقلالي‌ها پرداخت و قلعه‌نوعي هم حسابي سر به سر او گذاشت. اما وقتي فتح‌اله‌زاده با زندي روبه‌رو شد به شوخي به او مي‌گفت که خودش را براي فصل بعد آماده کند زيرا قصد دارد پيشنهاد مناسبي براي آبي‌پوش شدن به او ارائه کند. البته زندي که با شوخي‌هاي مديرعامل استقلال آشنايي کامل داشت، پيشنهاد او را زياد جدي نگرفت و معتقد بود که با مصدوميت شديدي که گريبانگيرش شده است بعيد مي‌داند تيمي او را بخواهد. 
البته استقلالي‌ها سعي کردند پس از شنيدن اين جمله از سوي زندي به او روحيه و انگيزه بدهند و معتقد بودند اين بازيکن آنقدر توانايي دارد که بتواند دوباره به فوتبال برگردد و عملکرد مطلوبي در ميادين داشته باشد. گفتني است استقلالي‌ها در قطر منتظر جباري بودند که مجتبي براي جلوگيري از حاشيه به ديدار آنها نرفت.
 

 



تاريخ : 22 / 12 / 1392 ا 6:41 PM نويسنده : REZA ا

 

به نقل از ایسنا فیفا با انتشار رده بندی ماه مارچ آخرین فهرست برترین تیم های فوتبال جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران با 4 پله سقوط در رده 42 جهان قرار گرفت اما جایگاه خود در صدر تیم های آسیایی را حفظ کرد در ماهی که گذشت تیم ملی ایران 2 دیدار رسمی مقابل تیم های ملی کویت (مقدماتی جام ملت های آسیا 2015 استرالیا) و گینه (بازی دوستانه) انجام داد که حاصل آن پیروزی 3-2 برابر تیم ملی کویت و شکست 2-1 برابر تیم ملی گینه بوددر میان تیم های آسیایی نیز پس از تیم ملی ایران در صدر قرار دارد تیم های ملی ژاپن ازبکستان و کره جنوبی در رده های بعدی قرار دارند
رده بندی 10 تیم برتر جهان به شرح زیر است:


 
  نام
امتیاز
1 اسپانیا 
  1510  
2 آلمان 
 
  1336  
 
3 آرژانتین
 
  1234  
 
4 پرتغال 
  1199  
5
کلمبیا 
 
  1183  
 
6 اروگوئه 
  1126  
7 سوئیس  1123
8 ایتالیا
  1112  
9
برزیل
1104
10
بلژیک
1084
رده بندی فیفا در یک نگاه
صدرنشین: اسپانیا
راه یافته به جمع 10 تیم برتر: بلژیک (دهم)
خروجی از 10 تیم برتر: هلند (یازدهم)
کل بازی های ماه مارچ: 67
تیم با بیشترین بازی: ایران، عراق، جامائیکا، لبنان، لسوتو، مالزی، فیلیپین و سوئیس (2 بازی)
بیشترین صعود از نظر امتیاز: مصر 61 امتیاز
بیشترین افت از نظر امتیاز: میانمار 132 امتیاز
بیشترین صعود از نظر رتبه: ویتنام 18 پله
بیشترین سقوط از نظر رتبه: میانمار 43 پله

 

 


تاريخ : 22 / 12 / 1392 ا 6:32 PM نويسنده : REZA ا

از نکات قابل توجه این است که تنها یک بازیکن از میلان در جمع 100 بازیکن برتر دنیا قراردارد. بارسلونا با12 نماینده و رئال مادرید با 10 نماینده، 3تیم اسپانیایی حاضر دراین لیست هستند

messi-neymar-e-cristiano-ronaldo

نشریه بریتانیایی گاردین به همراه کارشناسان خود اقدام به انتشار لیست 100 بازیکن برتر فوتبال جهان کرده است. 

  گاردین در این نظرسنجی از 11 گروه مختلف حرفه‌ای در جهان فوتبال درخواست کرده تا 30 بازیکن برتر خود را به ترتیب در اختیار این نشریه قرار دهند. انتخاب اول هر کارشناس دارای 30 امتیاز، انتخاب دوم دارای 29 امتیاز و به همین ترتیب انتخاب سی‌ام دارای 1 امتیاز بوده‌اند.

 نتیجه این نظرسنجی گستره انتخاب لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، و چابی ارناندس به ترتیب به عنوان برترین بازیکنان حال حاصر جهان بوده است.

از جمله نکات قابل توجه این است که تنها یک بازیکن از میلان در جمع 100 بازیکن برتر دنیا قرار دارد. بارسلونا با12 نماینده و رئال مادرید با 10 نماینده، دو تیم اسپانیایی حاضر دراین لیست هستند و چلسی با 8 نماینده و پاری سن ژرمن با 4 نماینده ، منچستریونایتد 5نماینده در جمع 100 بازیکن برتر دنیا دارد و منچسترسیتی هم 7 نماینده در این فهرست دارد.

یوونتوس قهرمان فصل قبل لیگ ایتالیا 6 بازیکن در این لیست دارد و بوروسیا دورتموند نام 4 بازیکنش را دراین لیست 100 نفره می بیند

 

 

صدبازیکن برتر دنیا در سال 2012 به انتخاب گاردین بدین ترتیب است:

 

  1. لیونل مسی / بارسلونا / آرژانتین

 

 2. کریستیانو رونالدو / رئال‌مادرید / پرتقال

 

3.  چابی ارناندس / بارسلونا / اسپانیا

 

4.  آندرس اینیستا / بارسلونا / اسپانیا

 

5.  زلاتان ایبراهیموویچ / پاری‌سن‌ژرمن / سوئد

 

6.  رادامل فالکائو / آتلتیکومادرید / کلمبیا

 

7.  روبین فان‌پرسی / منچستریونایتد / هلند

 

8.  آندره‌آ پیرلو / یوونتوس / ایتالیا

 

8.  یایا توره / منچسترسیتی / ساحل‌عاج

 

 10.  ادینسون کاوانی / ناپولی / اروگوئه

 

 11. سرخیو آگوئرو / منچسترسیتی / آرژانتین

 

12.  ایکر کاسیاس / رئال‌مادرید / اسپانیا

 

13.  نیمار / سانتوس / برزیل

 

14.  سرخیو بوسکتس / بارسلونا / اسپانیا

 

15.  ژابی آلونسو / رئال‌مادرید / اسپانیا

 

16.  تیاگو سیلوا / پاری‌سن‌ژرمن / برزیل

 

17.  مسئوت اوزیل / رئال‌مادرید / آلمان

 

18.  داوید سیلوا / منچسترسیتی / اسپانیا

 

19.  باستین شواین‌اشتایگر / بایرن‌مونیخ / آلمان

 

20.  جانلوئیجی بوفون / یوونتوس / ایتالیا

 

 21. لوئیس سوارس / لیورپول / اروگوئه

 

22.  سرخیو راموس / رئال‌مادرید / اسپانیا

 

23.  ونسان کمپانی / منچسترسیتی / بلژیک

 

24.  جرارد پیکه / بارسلونا / اسپانیا

 

25.  فیلیپ لام / بایرن‌مونیخ / آلمان

 

26.  ویلیان / شاختار / برزیل

 

27. مارکو رئوس / دورتموند / آلمان

 

28.  فرانک ریبری / بایرن‌مونیخ / فرانسه

 

29.  مانوئل نویر / بایرن‌مونیخ / آلمان

 

30.  اشلی کول / چلسی / انگلستان

 

 31. وین رونی / منچستریونایتد / انلگستان

 

32.  خوان ماتا / چلسی / اسپانیا

 

33.  توماس مولر / بایرن‌مونیخ / آلمان

 

34.  ماریو گوتزه / دورتموند / آلمان

 

35.  کریم بنزما / رئال‌مادرید / فرانسه

 

36.  سسک فابرگاس / بارسلونا / اسپانیا

 

37.  اسکار / چلسی / برزیل

 

38.  فرناندینیو / شاختار / برزیل

 

39.  خاویر ماسچرانو / بارسلونا / آرژانتین

 

40.  گرت بیل / تاتنهام / ولز

 

 41. خاویر زانتی / اینترمیلان / آرژانتین

 

42.  دانیه‌له ده‌روسی / رم / ایتالیا

 

43.  دانی آلوس / بارسلونا / برزیل

 

44.  پتر چک / چلسی / چک

 

45.  متس هوملس / دورتموند / آلمان

 

 46. کارلس پویول / بارسلونا / اسپانیا

 

 47. آنخل دی‌ماریا / رئال‌مادرید / آرژانتین

 

48.  کارلوس تبس / منچسترسیتی / آرژانتین

 

 49.  دیدیه دروگبا / شانگهای شنوا / ساحل‌عاج

 

50.  جورجو کیه‌لینی / یوونتوس / ایتالیا

 

 51. مارسلو / رئال‌مادرید / برزیل

 

52. استفان ال‌شراووی / میلان / ایتالیا

 

53.  تونی کروس / بایرن‌مونیخ / آلمان

 

54.  ساموئل اتوئو / آنژی / کامرون

 

55.  جوردی آلبا / بارسلونا / اسپانیا

 

56. ماریو گومز / بایرن‌مونیخ / آلمان

 

57.  آرتورو ویدال / یوونتوس / شیلی

 

 58. ادن آزارد / چلسی / بلژیک

 

59.  جیمز رودریگس / پورتو / کلمبیا

 

60.  مارونه فلائینی / اورتون / بلژیک

 

 61. رامیرس / چلسی / برزیل

 

62.  داوید ویا / بارسلونا / اسپانیا

 

 63.  کلاس یان هونتلار / شالکه / هلند

 

64.  نمانیا ویدیچ / منچستریونایتد / صربستان

 

65.  جو هارت / منچسترسیتی / انگلستان

 

 66. آرین روبن / بایرن‌مونیخ / هلند

 

67.  ماریو بالوتلی / منچسترسیتی / ایتالیا

 

68.  متئو والبوئنا / مارسی / فرانسه

 

69.  پیر آمریک آوباماینگ / سنت‌آتین / گابن

 

70.  روبرت لواندوفسکی / دورتموند / لهستان

 

 71. ارنانس / لاتزیو / برزیل

 

72.  پدرو رودریگس / بارسلونا / اسپانیا

 

73. سانتیاگو  کاسورلا / آرسنال / اسپانیا

 

74.  کریستین اریکسن / آیاکس / دانمارک

 

75.  اسکیل لاوتزی / پاری‌سن‌ژرمن / آرژانتین

 

76. ژائو موتینیو / پورتو / پرتقال

 

77. ماریو ماندزوکیچ / بایرن‌مونیخ / کروواسی

 

78. پاتریس اورا / منچستریونایتد / فرانسه

 

79. داوید لوئیز / چلسی / برزیل

 

80.  لوکا مودریچ / رئال‌مادرید / کروواسی

 

 81. ویکتور ویناما / سلتیک / کنیا

 

82. ماپو یانگا ام‌بیوا / مون‌پلیه / فرانسه

 

83. هالک / زنیت / برزیل

 

84.  داریو سرنا / شاختار / کروواسی

 

85.  امانوئل مایوکا / سائوتامتون / زامبیا

 

86. جان تری / چلسی / انگلستان

 

87. کوادوو آساموآ / یوونتوس / غنا

 

88. لئوناردو بونوچی / یوونتوس / ایتالیا

 

89. خاویر پاستوره / پاری‌سن‌ژرمن / آرژانتین

 

90. هنریک میختاریان / شاختار / ارمنستان

 

 91. موسی دمبله / تاتنهام / بلژیک

 

92. حاتم بن‌عرفا / نیوکسل / فرانسه

 

93. سمیر نصری / منچسترسینی / فرانسه

 

94. شینجی کاگاوا / منچستریونایتد / کره‌جنوبی

 

95. وسلی اسنایدر / اینترمیلان / هلند

 

96. په‌په / رئال‌مادرید / پرتقال

 

97. مارک همسیک / ناپولی / اسلواکی

 

98. خاوی مارتینس / بایرن‌مونیخ / اسپانیا

 

99. دیه‌گو فورلان / اینترناسیونال / اروگوئه

 

100. پائولینیو / کورینتیانس / برزیل

 

 

 

 



تاريخ : 15 / 12 / 1392 ا 8:18 PM نويسنده : REZA ا

شاید تا حالا فکر می‌کردید تنها بازیکنان دارای اسامی مستعار هستند اما کاملاً در اشتباه بوده‌اید؛ چون باشگاه‌ها نیز می‌توانند دارای نام‌هائی غیر از نام واقعی خود داشته باشند! این نام‌ها برخی اوقات حتی از نام‌های واقعی نیز محبوب‌تر و پرکاربردتر هستند، به‌گونه‌ای که جایگزین اسامی واقعی می‌شوند. اسامی مستعار می‌توانند خنده‌دار و مضحک و یا توهین‌آمیز و غیرمؤدبانه باشند.

● آلمان

اف.ث.هالیوود ............. بایرن‌مونیخ‌ 
▪ کره‌اسب‌ها ............... بروسیا دورتموند 
شیاطین سرخ ........... کایزرسلاترن 
بزها ........................ اف. ث. کلن 
▪ شیرها ..................... مونیخ ۱۸۶۰ 
▪ معدنچی‌ها ................ شالکه ۰۴
 


● فرانسه 
▪ خروس‌ها .................. تیم ملی فوتبال فرانسه 
▪ قناری‌ها ................... باشگاه نانت 
▪ شیرها ..................... باشگاه لیون 
▪ پسرها ..................... باشگاه مارسی 
▪ شاهزاده‌ها ............... باشگاه موناکو 
▪ عقاب‌ها ................... باشگاه نیس 
▪ لک‌لک‌ها .................. باشگاه استراسبورگ 

● اسپانیا 
▪ آزلگرونا ...................... باشگاه بارسلونا 
▪ کهکشانی‌ها، اشباح .............. باشگاه رئال‌مادرید 
▪ شیرها ...................... باشگاه آتلتیک بیلبائو 
▪ پرنده‌های عاشق ......... باشگاه اسپانیول 
▪ خفاش‌ها ................... باشگاه کاستلون 
▪ پسران ماتریس ........... باشگاه آتلتیکو مادرید 
▪ آشوبگران ................... تیم ملی فوتبال اسپانیا 

● هلند 
▪ پسران خوب ................ باشگاه آژاکس آمستردام 
▪ موش‌های صحرائی ....... باشگاه بره‌دا 
▪ کشاورزان با کلاس ........ باشگاه گراف شاپ 
▪ نارنجی‌پوشان ............... تیم ملی فوتبال هلند 

● پرتغال 
▪ عقاب‌ها ...................... باشگاه بنفیکا لیسیون 
▪ اژدهاها ...................... باشگاه پورتو 
▪ شیرها ........................ باشگاه اسپورتینگ لیسیون
 


● رومانی 
▪ گرگ‌های قرمز ............... دینامو بخارست 
▪ آسمان پرستاره ............. باشگاه استوا بخارست 
▪ ۳ رنگی‌ها ..................... تیم ملی فوتبال رومانی 

● ترکیه 
▪ عقاب‌های سیاه .............. باشگاه بشیکتاش 
▪ قناری‌ها ........................ باشگاه فنر باغچه 
▪ شیرها .......................... باشگاه گالاتاسرای
 


● انگلستان 
▪ گربه‌های سیاه ................. ساندرند 
▪ بدذات‌ها ......................... آستون ویلا 
▪ کنار رودی‌ها .................... بلکبرن روورز 
▪ آواره‌ها ........................... بولتون واندررز 
▪ دلاوران ........................... چارلتون آتلتیک 
▪ بازنشسته‌ها .................... چلسی 
▪ آب‌نبات‌سازها .................... اورتون 
▪ کلبه‌نشین‌ها .................... فولهام 
▪ قرمزها ............................ لیورپول، تاتینگهام فارست 
▪ آبی‌های آسمانی .............. منچسترسیتی 
▪ بورو ................................. میدلزبورو 
▪ سیاه و سفیدها، زاغ‌ها ........ نیوکاسل 
▪ سفیدهای زنبقی ................ تاتنهام هانسپرز 
▪ توپچی‌های لندن ................. آرسنال 
▪ زنبورهای سرخ ................... واتفورد 
▪ چکش‌ها ........................... وستهام یونایتد 
▪ بیسکویت‌سازها .................. ریدینگ 
▪ بچه‌های تخس .................... بارنزلی 
▪ آبی‌ها ............................... بیرمنگام سیتی 
▪ پرنده‌های آبی ...................... کاردیف سیتی 
▪ عقاب‌ها .............................. کریستال پالاس 
▪ ببرها .................................. هال سیتی 
▪ تراکتورسازان ........................ ایپسویچ 
▪ سفیدها .............................. لیدزیونایتد 
▪ روباه‌ها ................................ لستر سیتی 
▪ کلاه‌دوزها ............................. لوتون تاون 
▪ قناری‌ها ............................... نورویچ سیتی 
▪ جغدها ................................. شفیلد ونزدی 
▪ پرهیزکاران ............................ ساوتهمپتون 
▪ کوزه‌گران .............................. استوک سیتی 
▪ گرگ‌ها ................................ ولورهمپتون 
▪ نارنجی‌پوشان ........................ بلکبرن 
▪ خروس‌جنگی‌ها ..................... برادفورد سیتی 
▪ زنبورها ................................. برنت فورد 
▪ سینه‌سرخ‌ها ......................... بریستول سیتی 
▪ ارواح .................................... چسترفیلد 
▪ وابکینگ‌ها ............................. دونکاستر 
▪ شیرها .................................. میلوال 
▪ سگ‌های شکاری ................... هادرز فیلد تاون 
▪ پینه‌دوزها .............................. نورئهمپتون 
▪ آسیابان‌ها ............................. روترهام یونایتد 
▪ قوها .................................... سوانسی سیتی 
▪ تبعیدشدگان .......................... مچسترسیتی 
▪ دزدان دریائی .......................... بریستول روورز 
▪ دریانوردان .............................. گریمس تاون 
▪ گاوهای نر ............................. هرفورد یونایتد 
▪ بچه‌های شرور ........................ لینکلن سیتی 
▪ اژدهای قرمز .......................... رکسهام 
▪ شیاطین سرخ ....................... منچستریونایتد 

● سوئد 
▪ فرشته‌ها ................................. باشگاه گوتبرگ 

● دانمارک 
▪ دینامیت ................................... تیم ملی فوتبال دانمارک 

● اسکاتلند 
▪ خرس‌های پشمالو ....................... باشگاه گلاسکو رنجرز 
▪ ارتش عصبانی ............................ تیم ملی فوتبال بلژیک 
▪ گورخرها .................................... باشگاه شارلروا
 


● اتریش 
▪ بنفشه‌ها .................................... باشگاه آستریاوین 


● کرواسی 
▪ شیرهای آبی ................................ دینامو زاگرب 

● صربستان 
▪ پسران خشمگین ........................... تیم ملی فوتبال صربستان 

● ایتالیا 
▪ لاجوردی‌پوشان ................................ تیم ملی فوتبال ایتالیا 
▪ بانوی پیر ........................................ باشگاه یوونتوس 
▪ پرستوها ......................................... باشگاه بره‌شا 
▪ جزیره‌نشینان ................................... باشگاه کالیاری 
▪ بنفشه‌ها ........................................ باشگاه فیورنتینا 
▪ افعی‌ها .......................................... باشگاه اینتر 
▪ عقاب‌ها .......................................... باشگاه لاتزیو 
▪ شیاطین سرخ و مشکی ..................... باشگاه میلان 
▪ زرافه‌ها ........................................... باشگاه پروجا 
▪ گاوهای نر ........................................ باشگاه تورینو 
▪ گرگ‌ها ............................................ باشگاه رم 
▪ الاغ‌های پرنده ................................... باشگاه کیه‌وو 

 


تاريخ : 15 / 12 / 1392 ا 8:8 PM نويسنده : REZA ا

 


۲۰ ورزشگاه ترسناک که بازی کردن برای تیم‌های حریف در آن بسیار سخت است انتخاب شدند.

خبرگزاری فارس: ۲۰ ورزشگاه برای وحشت فوتبالیست‌ها/ جهنمی که در آن گل می‌روید + عکس
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، نمی‌دانیم چطور برخی‌ها می‌‌خواهند این گزارش را رد کنند ولی به واقع ورزشگاه‌هایی در سراسر دنیا هستند که بازیکنان از حضور در آن وحشت دارند. در واقع برخی ورزشگاه‌ها هستند وقتی که به عنوان بازیکن میهمان وارد آن می شوید گویی روانه جهنم شده‌اید، اما در یک مسابقه فوتبال و در همین جهنم‌ها گل‌های تماشایی رد و بدل می‌شوند که بر هیجان فوتبال افزوده می‌شود.

ورزشگاه‌هایی که تیم‌های‌ باشگاهی یا ملی در آن به راحتی به میدان می‌روند ولی تیم حریف از حضور در آن هراس دارد. شاید اندازه و شاید هم سر و صداهایی که هواداران در آن به راه می‌اندازند و یا هر دوی این فاکتورها با هم این ورزشگاه‌ها را ترسناک می‌کنند. با این حال، این ورزشگاه‌ها برای تیم‌های میزبان به نوعی بهترین مکان برای رویارویی‌ با حریفان است.

همه کشورها ورزشگاه هایی دارند که در سرتاسر کره زمین شناخته شده‌اند و در مسابقات فوتبال در رده ملی و باشگاهی شاهد بوده‌ایم که فضای خاصی در این ورزشگاه ها ایجاد شده است اما طبق آمار و نظر کارشناسان، 20 ورزشگاهی که در زیر معرفی می شوند جزو  وحشت آورترین استادیوم‌های فوتبال انتخاب شده‌اند که در زیر به معرفی کامل این ورزشگاه‌ها می پردازیم:

20. سن پائولو - ناپولی - ایتالیا

تاریخ گشایش 1959

این ورزشگاه گنجایش 60 هزار تماشاگر را دارد. البته این تعداد از گنجایش اصلی آن که 82 هزار تن بود کمتر شده است. اگر این ورزشگاه بازسازی نمی‌شد و همان 82 هزار تن در دیدارها حضور می‌یافتند، جو آن بسیار ترسناک‌تر می‌شد. هواداران بسیار نزدیک به یکدیگر هستند و دید بسیار خوبی هم به زمین مسابقه دارند. تماشاگران دیدارهای ناپولی سر و صدای زیادی به راه می‌اندازند و حضور تیم‌های میهمان در زمین را به کاری سخت بدل می‌کنند

19. آلیانس آره‌نا - بایرن مونیخ - آلمان

تاریخ گشایش: 2005

آلیانس آره‌نا ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و مکانی سخت برای حضور تیم‌های میهمان است. نیروی عظیم تخریبی ژرمن‌ها، لحظات بسیار شیرینی برای تیم میزبان رقم زده است. این ورزشگاه، میزبان دیدار افتتاحیه جام جهانی 2006 بود که هواداران در آن فوق العاده بودند. 66 هزار صندلی در این ورزشگاه است که اگر تعداد تماشاگران ایستاده را نیز به آن اضافه کنیم، 70 هزار تن می‌توانند دیداری که برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا کنند.

18. آنفیلد - لیورپول - انگلیس

تاریخ گشایش: 1884

آنفیلد یکی از ورزشگاه‌های اسطوره‌ای انگلیس است. لیورپول از سال 1892 در این ورزشگاه به میدان رفته است. در این ورزشگاه تنها 45 هزار تماشاگر حضور می‌یابند ولی جو آن باور نکردنی است. هواداران با تیم‌های میهمان بی رحمانه رفتار می‌کنند و اسطوره‌های باشگاهشان را نیز خودشان انتخاب می‌کنند. در کشور انگلیس تعداد ورزشگاه‌هایی که بهتر از آنفیلد هستند زیاد نیست. طرفداران لیورپول خیلی خوش شانس هستند که در چنین ورزشگاهی نمایش قهرمانان خود را می‌نگرند. ممکن است دیگر از آن زرق و برق پیشین آنفیلد خبری نباشد ولی هنوز هم تیم‌های زیادی هستند که به هیچ وجه دوست ندارند در کوران رقابت‌های لیگ برتر راهی آنفیلد شوند.

17. ایبراکس - رنجرز - اسکاتلند

تاریخ گشایش: 1899

یک باشگاه افسانه‌ای که ورزشگاهی افسانه‌ای در اختیار دارد. هواداران در این ورزشگاه انرژی عجیبی به بازیکنان منتقل می‌کنند. رنجرز 100 سال است که در این استادیوم به میدان می‌رود و سران این تیم در تلاش هستند که با بازسازی آن 100 سال دیگر نیز در همین مکان بمانند. این ورزشگاه به دلیل قدمتی که دارد، گنجایش 51 هزار تماشاگر را دارد ولی هر ساله یکی از مخوف‌ترین دربی‌های دنیا در آن برگزار می‌شود. هواداران در آن سر و صدای زیادی به راه می‌اندازند که هر تیمی را از سفر به آن می‌ترساند.

 

16. ولتینس آره‌نا - شالکه - آلمان

تاریخ گشایش: 2001

ولتینس آره‌نا میزبان چندین رویداد مهم بوده است. فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2004 و یکی از دیدارهای نیمه نهایی جام جهانی 2006 آلمان در این استادیوم بوده‌اند. زمانی که شالکه 04 در این ورزشگاه به میدان می‌رود، هواداران گویی از پوست خود خارج می‌شوند. گنجایش این ورزشگاه 54 هزار تن است ولی زمانی که هواداران یک صدا تیمشان را تشویق می‌کنند، صدایی که از آن خارج می‌شود درست مانند یک ورزشگاه 62 هزار تنی است. سقف این ورزشگاه قابلیت بسته شدن را نیز دارد که می‌تواند صدای ایجاد شده را بسیار بیشتر از حد ممکن کند. بازیکنان تیم حریف همواره برای خوب بودن هوا و باز ماندن سقف این ورزشگاه دعا می‌کنند!

15. المپیکو - رم/لاتزیو - ایتالیا

تاریخ گشایش: 1937

از این ورزشگاه برای ورزش‌ها‌ی مختلفی استفاده می‌شود ولی زمانی که برای ورزش فوتبال از آن استفاده می‌شود همه آن را بیشتر دوست دارند. زمانی که تیم‌های رم و لاتزیو در قالب دربی پایتخت ایتالیا به مصاف هم می‌روند و گنجایش 82 هزار تنی آن پر از تماشاگر می‌شود، صدایی که از ورزشگاه خارج می‌شود غیر قابل تحمل می‌شود. بزرگی ورزشگاه یک موضوع است ولی زمانی که پر از هواداران تیفوسی فوتبال در قلب ایتالیا می‌شود، همه چیز بزرگتر از حد معمول به نظر می‌رسد.

14. الندرود - لیدز یونایتد - انگلیس

تاریخ گشایش: 1897

شاید باشگاه آن آوازه پیشین خود را نداشته باشد ولی الندرود همچنان یکی از ترسناک‌ترین ورزشگاه‌های کشور انگلیس به شمار می‌رود. لیدز یونایتد از سال 2004 به دسته پایین‌تر سقوط کرد ولی هواداران آن پای تیمشان ایستاده‌اند. آنها مشکل‌های مالی زیادی داشتند که حتی موجب سقوط آنها به دسته سوم انگلیس شد ولی در سال‌های اخیر همواره جزو تیم‌های میانه بالایی جدول در دسته دوم بوده‌اند. به نظر می‌رسد آنها راه زیادی برای حضوری دوباره در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند ولی این موجب نمی‌شود که دیدارهای خانگی آنها با وجود تماشاگران پر شور این باشگاه با حرارت برگزار نشود.

13. شوکرو ساراکوگلو - فنرباغچه - ترکیه

تاریخ گشایش: 1908

فنرباغچه یکی از بهترین استادیوم‌های ورزشی در دنیا را دارد. ورزشگاهی فوق العاده با جوی عالی. دیدارهایی که در ترکیه برگزار می‌شوند از سطح بالایی برخوردار نیستند ولی همان‌هایی که برگزار می‌شوند را هواداران تیم‌ها مشتاقانه پیگیری می‌کنند. هواداران ترک، فوتبال را با علاقه زیادی تماشا کرده و در هر مسابقه با تعصب بالایی شعار می‌دهند. زمانی که بازیکنان حریف، مقابل 50 هزار هواداری که در حال شعار دادن هستند راه می‌رود بدون شک خواهند ترسید. نزدیک بودن تماشاگران به زمین مسابقه چیزی است که حضور در این ورزشگاه را بیش از پیش ترسناک می‌کند. در برخی از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا که تیم‌های حریف به این ورزشگاه می‌آیند، هواداران بنرهایی به دست می‌گیرند که خطاب به بازیکنان حریف است. «به جهنم خوش آمدید»

12. وست فالن - دورتموند - آلمان

تاریخ گشایش: 1974

فینالیست‌ لیگ قهرمانان اروپا در سال جاری ورزشگاه بسیار زیبایی دارد. به عقیده بسیاری، این ورزشگاه ترسناک‌ترین استادیوم در آلمان به شمار می‌رود. هواداران فریاد می‌کشند و بازیکنان، تحت تاثیر این جو، با تعصب زیادی بازی می‌کنند. با تمام اینها،‌ تیم ملی فوتبال آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 2006 در همین ورزشگاه به ایتالیا باخت. بروسیایی‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند و زمانی که 80 هزار تماشاگر، دیوانه‌وا و یک صدا آنها را تشویق می‌کنند، بدون شک نمایش بهتری از خود ارائه می‌کنند.

11. مینیرائو - اتلتیکو مینیرو/کروزیرو - برزیل

تاریخ گشایش: 1965

مینیرائو دومین ورزشگاه بزرگ برزیل است و به همین دلیل دومین ورزشگاه ترسناک این کشور نیز به شمار می‌رود. تیم‌های کروزیرو و اتلتیکو مینیرو در این ورزشگاه به میدان می‌روند و هر کدام هوادارانی دارند که در زمان دیدارهای خانگی حمایت بسیار ویژه‌ای از تیم خود به عمل می‌آورند. در دربی‌های این شهر، هواداران هیچ کدام از تیم‌ها دوست ندارند در آن میهمان باشند. پیش از این، ورزشگاه گنجایش 76 هزار تن را داشت ولی با بازسازی آن برای جام جهانی 2014 برزیل، گنجایش آن به 70 هزار تن تقلیل یافت.

10. سلتیک پارک - سلتیک - اسکاتلند

تاریخ گشایش: 1892

سلتیک در یکی از دشوارترین ورزشگاه‌های دنیا بازی می‌کند. هواداران دیوانه‌وار تیمشان را دوست دارند و این را بازیکنان تیم حریف به خوبی می‌دانند. زمانی که قرار است با سلتیک روبه‌رو شوید، بهتر است بهترین بازیکنان خود را به میدان بفرستید. طرفداران این تیم بی رحمانه با حریفان برخورد می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تیم‌ها با پیروزی ورزشگاه را ترک کنند. بازیکنان خودی نیز که از جو به وجود آمده به وجد می‌آیند، بهترین بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارند. این ورزشگاه افسانه‌ای گنجایش 60 هزار هوادار را دارد و جایی است که تماشاگران برای پیروزی تیمشان بی تابی می‌کنند.

9. ال مانیومنتال - ریورپلاته - آرژانتین

تاریخ گشایش: 1938

جایی که فینال جام جهانی 1978 در آن انجام گرفته است،‌ یکی از با شکوه‌ترین ورزشگاه‌های دنیا است. ریورپلاته در این مکان دیدارهای خانگی خود را انجام می‌دهد و از حمایت ویژه‌ای نیز برخوردار می‌شود. در آن جام جهانی،‌ آرژانتین در وقت‌های اضافه مقابل هلند به برتری دست یافت. نیازی به گفتن اینکه هواداران آرژانتینی تا چه حد در آن دیدار فوق العاده بودند نیست. آنها فضای ورزشگاه را ترسناک نکردند ولی کار را برای هلندی‌ها بسیار دشوار ساختند. با حضور 75 هزار تماشاگر مشتاق،‌ صدایی که به هنگام فریاد زدن هواداران از این ورزشگاه خارج می‌شود فراتر از حد تصور است.

8. لوژنیکی - اسپارتاک - روسیه

تاریخ گشایش: 1956

بزرگترین و ترسناک‌ترین ورزشگاه در روسیه. لوژنیکی ورزشگاه بزرگی است و جو حاکم بر آن در دیدارهای حساس بسیار خصمانه است. برای تیمی که در این مکان به میدان می‌رود، چنین هوادارانی بهتر است شما را تشویق کنند تا اینکه علیه شما شعار دهند. در برخی از دیدارها، هواداران کارهای خطرناکی انجام می‌دهند که ممکن است به خودشان نیز آسیب بزند. تاکنون هیچ مشکلی در آتش بازی‌های هواداران به وجود نیامده ولی هر بار این امکان وجود دارد. زمانی که وارد این استادیوم باشکوه می‌شوید، همواره به یاد 30 سال پیش می‌افتید. اتفاقی که در سال‌های اخیر در فوتبال مصر هم رخ داد، نگرانی‌هایی به وجود می‌آورد که ممکن است آن اتفاق تلخ یک بار دیگر رخ دهد. تاریکی فضای داخل ورزشگاه همواره به میزان وحشت تیم‌های میهمان می‌افزاید.

7. نیوکمپ - بارسلونا - اسپانیا

تاریخ گشایش: 1957

این تصویر مربوط به 15 سال پیش است ولی به وضوح، بزرگی ورزشگاه را نشان می‌دهد. بزرگترین ورزشگاه اروپا نزدیک به 99 هزار تن تماشاگر را در خود جای می‌دهد. زمانی‌ که بازیکنان حریف برای رویارویی با بارسلونا وارد نیوکمپ می‌شوند و می‌خواهند به بالاترین نقطه ورزشگاه نگاه کنند ممکن است گردن آنها دچار آسیب شود! استادیوم بزرگی است صندلی‌های آن به شکل بسیار جالبی مشرف به زمین طراحی شده‌اند. به جز دیدارهای ال کلاسیکو و دیدارهای مهم در اروپا، این ورزشگاه پر از تماشاگر نمی‌شود ولی در هر حال اندازه آن به حدی بزرگ است که هر تیمی را از حضور در استادیوم می‌ترساند. در دیدارهایی که ورزشگاه مملو از تماشاگر است، هواداران نیز به شکل ویژه‌ای تیم خودی را مورد تشویق قرار می‌دهند. به علاوه، زمانی که برای جدال با بارسلونا پا به زمین یکدست نیوکمپ می‌گذارید، باید با لیونل مسی و یارانش روبه‌رو شوید که این موضوع دلهره بسیاری در دل میهمان ایجاد می‌کند.

6. اولدترافورد - منچستریونایتد - انگلیس

تاریخ گشایش: 1910

مخوف‌ترین ورزشگاه در انگلیس. استادیومی بزرگ و هوادارانی متعصب و پر سر و صدا. فرهنگ آنها نیز زبانزد کل اروپا است. ورزشگاهی شناخته شده در کل دنیا که دلیل آن نیز حضور «سر الکس فرگوسن» در این تیم بوده است. البته بازنشستگی پیرمرد اسکاتلندی هم نمی‌تواند موجب افت محبوبیت آن شود زیرا او فرهنگی بسیار عجیب را در این تیم پایه گذاری کرده است. همه تیم‌هایی که به اولدترافورد می‌روند می‌دانند که احتمال شکست خوردن‌شان بسیار زیاد است. (که در اکثر موارد نیز پیش بینی آنها درست از آب در می‌آید) زمانی که بازیکنان حریف از تونل وارد ورزشگاه می‌شوند،‌ یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا را انجام می‌دهند، به همین دلیل بازیکنانی که یک بار حضور در این ورزشگاه را تجربه کرده‌اند، دیگر نمی‌خواهند تجربه مشابهی داشته باشند.

این ورزشگاه نزدیک به 76 هزار نفر را در خود جای می دهد.

5. سانتیاگو برنابئو - رئال مادرید - اسپانیا

تاریخ گشایش: 1947

برنابئو ترسناک‌ترین ورزشگاه در اسپانیا است. بزرگی آن به اندازه نیوکمپ نیست ولی این موضوع دلیل بر آن نمی‌شود که فاکتورهای مخوف بودن را نداشته باشد. این زمین یکی از سخت‌ترین زمین‌ها برای فوتبال بازی کردن است و خود ورزشگاه یکی از دلایل آن است. هواداران در هر گوشه استادیوم حضور دارند و با بازیکنان حریف بی رحمانه رفتار می‌کنند. زمانی که تیم‌های حریف وارد مادرید می‌شوند، از ظاهر آنها مشخص است که به هیچ وجه دوست ندارند در این استادیوم بازی کنند. رئال مادرید موفق‌ترین باشگاه در اروپا است که یکی از دلایل آن داشتن چنین ورزشگاهی است.

این ورزشگاه در قلب اسپانیا نزدیک به 86 هزار نفر را در خود جای می دهد.

4. سن سیرو - میلان/اینترمیلان - ایتالیا

تاریخ گشایش: 1926

نزدیک به 100 سال است که تیم‌های میلان و اینتر، مالکیت مشترک این ورزشگاه را در اختیار دارند. آنها از روز نخست پیدایش باشگاه‌هایشان رقبای خونی یکدیگر بوده‌اند که این موضوع تاکنون نیز ادامه دارد. زمانی که تیم‌های حریف وارد این ورزشگاه می‌شوند، چیزی بیش از ترس بر آنها غالب می‌شود. بدون توجه به اینکه چه تیمی وارد این استادیوم زیبا می‌شود،‌ باید بگوییم به دست آوردن سه امتیاز در این ورزشگاه کاری بسیار سخت است. گنجایش 80 هزار تنی آن، سن سیرو را به یکی از بزرگترین ورزشگاه‌های اروپا بدل کرده است. هواداران این باشگاه‌ها بسیار پر سر و صدا و با انرژی هستند ولی به شکل میانگین، حضور آنها در هر دیدار به بین 50 تا 60 هزار تن می‌رسد.

3. ماراکانا - بوتافوگو/فلامنگو - برزیل

تاریخ گشایش: 1950

 

به خاطر برگزاری جام جهانی 1950، ورزشگاه ماراکانا به یکی از مکان‌های شناخته شده ورزشی در جهان تبدیل شد. به جز چند باری که بیش از گنجایش ورزشگاه پذیرای تماشاگر شده است ولی در بهترین حالت 80 هزار تماشاگر را در خود جای می‌دهد. کل مجموعه به خاطر برگزاری جام جهانی 2014 بازسازی شده و دیدارهایی از جام کنفدراسیون‌ها نیز در آن برگزار شد. زمین بازی و سکوهای آن به شکل ویژه‌ای بهتر از قبل شده‌اند. حضور در این ورزشگاه، جرات زیادی از سوی بازیکنان حریف طلب می‌کند. شکل دایره‌ای آن موجب می‌شود که تماشاگران در گوشه و کنار ورزشگاه حضور داشته باشند و با اشراف کامل به دیدار می‌توانند فضا را برای بازیکنان حریف بسیار هولناک کنند. حضور هوادارانی از فرهنگ‌های مختلف، موجب شده تا همه این مکان را بیش از یک ورزشگاه ساده بدانند.

2. رد استار - رد استار بلگراد - صربستان

تاریخ گشایش: 1963

این ورزشگاه همواره به عنوان یکی از خطرناک‌ترین استادیوم‌های ورزش فوتبال شناخته می‌شود. بخشی از قدرت باشگاه ستاره سرخ بلگراد به حضور در این ورزشگاه بازمی‌گردد. زمانی که تیم‌های حریف وارد این ورزشگاه می‌شوند، هیچ گاه هیجان زده نمی‌شوند زیرا تماشاگران سر و صدای عجیبی ایجا د می‌کنند به شکلی که فریادهای آنها کر کننده می‌شود. طراحی سکوهای آن به شکلی است که گویی تماشاگران سوار بر زمین مسابقه هستند که این موضوع فوتبال بازی کردن را برای بازیکنان بسیار سخت می‌کند. ستاره سرخ همواره فوتبال خوبی ارائه می‌کند ولی مخوف بودن ورزشگاه و جو ایجاد شده آن در هر حال مقام دوم در اروپا را دارد.

1. لا بومبونرا - بوکاجونیورز - آرژانتین

تاریخ گشایش: 1940

همین است، ترسناک‌ترین و مخوف‌ترین ورزشگاه در دنیا. بوکاجونیورز بیش از 70 سال است که در این استادیوم به میدان می‌رود. یکی از ورزشگاه‌های پر آوازه در دنیا که دلایل بسیار زیادی برای خوب بودن دارد. گنجایش آن 49 هزار تن است ولی به نظر می‌رسد هر کدام از تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند سوار بر زمین هستند. برخورد با حریفان توسط هواداران آنقدر سخت است که بازیکنان حریف چشم‌هایشان گرد می‌شود. این هواداران همواره یکی از دلایل پیروزی بوکا در دیدارهای خانگی‌شان هستند. زمانی که آنها بالا و پایین می‌پرند و فریاد می‌کشند،‌ ورزشگاه تکان می‌خورد! بله، تکان می‌خورد. از منظر تاریخی، کسانی که در این ورزشگاه به میدان می‌روند به این موضوع افتخار می‌کنند اما تیم‌هایی که قصد به دست آوردن پیروزی مقابل بوکاجونیورز را دارند، ترجیح می‌دهند در این ورزشگاه به میدان نروند.

 



تاريخ : 15 / 12 / 1392 ا 7:49 PM نويسنده : REZA ا

ترول ضد پرسپولیس سری 3ترول ضد پرسپولیس سری 1ترول ضد پرسپولیس سری 8ترول ضد پرسپولیس سری 5



تاريخ : 15 / 12 / 1392 ا 7:34 PM نويسنده : REZA ا



تاريخ : 15 / 12 / 1392 ا 7:25 PM نويسنده : REZA ا

لیونل هم اعتراف کرد



ليونل مسي ، بازيكن بارسلونا اعتراف كرد
كه امسال كريستيانو لايق توپ طلا بوده است .

 

بازيكن آرژانتيني گفت : مي خواهم به كريستيانو تبريك بگويم چرا كه برنده شايسته اين جايزه بود .

حرفي براي گفتن نيست . هر سه نامزد خوب بودند و سال بدي داشتند . هيچ توجيه يا اعتراضي ندارم .

وي در مورد اشكهاي كريستيانو گفت :"‌عادي بود . اين يك لحظه بسيار احساسي بود .



تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:رونا


تاريخ : 12 / 12 / 1392 ا 7:55 PM نويسنده : REZA ا

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2014/01/13/internacional/1389651713_160145_1389651966_noticia_grande.jpg

 وبسايت هاي ورزشي به ستايش از كريستيانو پس از كسب توپ طلاي 2013 پرداختند . اشك

هاي به ياد مادني كريستيانو پس از توپ طلاي دومش كه با توپ

طلاي اولي پنج سال فاصله داشت ، بسياري را شگفت زده كرد .

ابولا تيتر زد :"‌كريستيانو ، توپ طلا " ركورد كه به شدت از كريستيانو در اين مدت حمايت كرده بود ، نوشت :

"‌كريستيانو ، بهترين بازيكن جهان . " اوجوگو نيز تيتر زد :"‌كريستيانو ، برنده توپ طلاي 2013 . "

اكيپ تيتر زد :" كريستيانو به عرش برگشت " گاتزتا دلوا اسپورت هم كه اين روزها

بيشتر اخبارش منحصر به كادر فني ميلان است ، نوشت

:"‌پس از چهار سال برتري كامل ، دوره مسي تمام شد . " بيلد  هم كه از شكست

ريبري ، بازيكن بايرن  ناراحت بود ، نوشت :"‌كريستيانو ،‌

بازيكن برتر جديد جهان " گاردين در انگليس ، كشور حامي كريستيانو نوشت :"‌كريستيانو پس

از يك سال بي نظير در رئال مادريد ، با توپ طلا تاجگذاري كرد . "

سايت روزنامه برزيلي گلوب اسپورت تيتر "‌اشك آزادي " را برگزيد و  از قوبل بازيكن

پرتغالي نوشت :"‌اين يك لحظه پرفشار براي من بود . " سايت

شبكه اي اس پي ان تيتر " لمس انساني "‌را انتخاب كرد  و نوشت :

"‌واكنشش نشان مي داد كه برايش اين جايزه چقدر مهم است . "

روزنامه آرژانتيني اوله تيتر عجيب "‌راي جنگلي "‌

را انتخاب  انتخاب كرد و با كنايه و حسادت به كريستيانو نوشت :

" هنوز دو تا عقب هستي ! " و در تيتري ديگر نوشت :"‌نگران نباش ،‌مسي . "

و به بازيكن كشورشان اميد دادند .

آنها مدعي شدند كه توپ طلاهايي كه در سالهاي قبل از جام جهاني داده مي شود ،

بديمني مي آورد : مسي در جام جهاني 2010 ،

رونالدينيو در جام جهاني 2006 ، اوون در جام جهاني 2002 و ريوالدو در جام جهاني 2004

بدترين عملكردهايشان را داشتند .

البته اصولا اين يك عادت است كه وقتي به چيزي نمي رسي ،‌آن را بد جلوه مي دهي !

 



تاريخ : 12 / 12 / 1392 ا 7:54 PM نويسنده : REZA ا

رونالدینیو: تبریک به کریستیانو برای بردن توپ

طلا فیفا، سبک بازی تو غنی از فوتبال است.

باشگاه منچستر یونایتد: تبریک به کریستیانو رونالدو بابت بردن توپ طلا،

کسی که این کار را سال 2008 با لباس منچستر انجام داده بود.

باشگاه سلتیک: تبریک به کریستیانو رونالدو برای کسب

توپ طلا و انتخاب شدن به عنوان بازیکن سال فیفا.

رادامل فالکائو: تبریک به کریستیانو رونالدو برای بردن توپ طلا 2013،

امیدوارم موفقیت هایت امسال نیز ادامه داشته باشد.

روبرتو کارلوس: تبریک به کریستیانو برای بردن جایزه ای که لیاقتش را داشت.

لوکاس لیوا: تبریک به کریستیانو رونالدو بابت بهترین شدن در جهان، همچنین تبریک

به هم تیمی هایم سیلوا و آلوز برای حضور در تیم منتخب.

مایکل اسین: به خوبی سزاوارش بودی، تبریک CR7.

ساندرو روسل، رییس باشگاه بارسلونا: تبریک به کریستیانو رونالدو برای بردن توپ

طلا و تشکر از لئو برای ساختن سالی فراموش نشدنی.

جرارد پیکه: تبریک به کریستیانو رونالدو بابت بردن دومین توپ طلایش و همچنین تبریک

به مسی و ریبری برای داشتن سالی شگفت انگیز.

آندرس اینیستا: تبریک به کریستیانو برای بردن توپ طلا و همچنین

لئو و ریبری برای سال عالی که داشتند.

 


تاريخ : 12 / 12 / 1392 ا 7:53 PM نويسنده : REZA ا



تاريخ : 12 / 12 / 1392 ا 7:49 PM نويسنده : REZA ا

   

مرجع خبری رونالدو بلاگفا:

توانایی روانی کریس برای غلبه برمشکلات و بازگشت هایی بهتر از قبل از جمله فاکتورهایی

هستند که می توانند به رونالدو کمک کنند تا عمر فوتبالی اش را افزایش دهد

کریستیانو رونالدو که در روز 5 فوریه بیست و نه ساله می شود می تواند دست کم تا شش سال دیگر در بالاترین سطح ممکن

به فوتبالش ادامه دهد؛ این نظر آنتونیو گاسپار،فیزیوتراپ تیم ملی پرتغال است که

اعتقاد دارد که کریس از نظر فیزیکی در بالاترین سطح فیزیکی اش است

 گاسپار در گفتگو باافه گفت:« اگر کریس بخواهد،سالیانی دراز را در دنیای فوتبال پیش رو دارد.او می تواند

تا 34 یا 35 سالگی بدون آنکه با مشکل حادی مواجه شود در بالاترین سطوح به فوتبالش ادامه دهد.»

فیزیوتراپ سرشناس تیم ملی پرتغال که از سال 2003 که رونالدو فوتبال ملی اش را آغاز کرده، اوضاع او را زیر نظر دارد

در ادامه یادآوری کرده که کریس کاملا مراقب آماده سازی اش است وتا به امروز با مصدومیتی جدی مواجه نشده.او

درادامه گفت:« توانایی روانی کریس برای غلبه برمشکلات و بازگشت هایی بهتر از قبل از

جمله فاکتورهایی هستند که می توانند به رونالدو کمک کنند تا عمر فوتبالی اش را افزایش دهد.»

 آقای گاسپار ادامه داد:« اگر می گویم 34 یا35 سالگی به این خاطر است که او شرایطی منطقی دارد و اگر بیش

از این نمی گویم، به این خاطر است که ممکن است روزی برسد که خود کریس خواهان چیزهای دیگری باشد.

این بحثی کاملا فردی است. آنچه واضح و روشن است این است که او توانایی ها و ویژگی های خوبی دارد.»

مربی فیزیوتراپ تیم ملی پرتغال معتقد

است که کریس ژنتیک خوبی دارد و با عملکردی بی عیب و نقص

می درخشد. گاسپار ادامه داد:« پدیده بودن در ذات اوست. برای کسب

که کریس را از نزدیک می شناسد، او به مراتب بهتر از دو، سه یا 4سال پیش است.

او عملا در اوج روزهای فوتبالی اش است. مطمئنم که او به همین روند

ادامه خواهدداد و می تواند حتی از این هم بیشتر پیشرفت کند.»

فیزیوتراپ تیم ملی پرتغال از سرعتی استثنایی، مقاومتی بالا،

انعطاف پذیری فوق العاده، سرعت عکس العمل، چابکی

و پتانسیل بالایی برخوردار است واین ویژگی هایی است

که به ندرت در یک بازیکن جمع می شوند. رونالدو 189

سانتی متر قد دارد و 85 کیلو وزنش است و این ویژگی

های بی نظیری برای یک بازیکن است. او ادامه داد:« رونالدو

پیشرفت متعادلی دارد. الان یاد 11 سال پیش او می

افتم و در می یابم که او روند پیشرفت خوبی داشته است.

رونالدو از نظر تکنیکی پیشرفت زیادی داشته و توانایی

و کیفیت کاری بالایی دارد و فقط قدرت بدنی بالای او نیست.»

 گاسپار در توصیف توانایی های بالای رونالدو گفت:« او هیچ وقت از نظر فیزیکی دچار افت نمی شود

و عملکرد میانه خوبی دارد و در طول 90 دقیقه

سطح بالایی دارد و فراز و نشیب های زیادی ندارد.»

او به عنوان مثال از عملکرد فوق العاده رونالدو در بازی برگشت پلی آف تیم ملی

پرتغال مقابل سوئد برای رسیدن به جام جهانی 2014 مثال آورد که رونالدو در آن بازی 3 گل زد.

از نظر گاسپار، آمادگی فیزیکی رونالدو مانع از

بروز مصدومیت های جدی برای کریس می شود:« سطح توقع کریس

از خودش آنقدر بالاست که همیشه به دنبال آن است که همه

چیز خوب پیش برود؛ این فاکتورها احتمال مصدومیت در او را کاهش می دهند.»

 


تاريخ : 12 / 12 / 1392 ا 7:33 PM نويسنده : REZA ا

   

رئالی ها برای بازسازی ورزشگاه قدیمی و تاریخی شان،

چیزی نزدیک به 400 میلیون یورو هزینه خواهند کرد
بعد از اینکه رئالی ها اعلام کردند با دو شرکت برای بازسازی سانتیاگو برنابئو به

توافق رسیدند، عکس هایی از طرح نهایی ورزشگاه جدید رونمایی شد.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید،در یک کنفرانس مطبوعاتی، به

خبرنگاران گفت:" در این ورزشگاه، بسیاری از اسطوره های ما به میدان رفتند.

ما به تلاش مان به سمت بزرگ تر و بهتر شدن ادامه می دهیم.ورزشگاه جدید

سانتیاگو برنابئو محلی فوق العاده برای ابزا احساسات و جشن های هواداران ما خواهد بود.

ما می خواهیم سانتیاگو برنابئو به بهترین ورزشگاه

جهان تبدیل شود؛ با حداکثر آرامش و راحتی؛ نمادی برای معماری مدرن. "

   

  

 

 



تاريخ : 12 / 12 / 1392 ا 7:28 PM نويسنده : REZA ا

روزنامه آلمانی Die Welt ادعا کرد که احتمال دارد لوتار ماتئوس، رکوردار بازی در تیم ملی آلمان بعد از رقابت های جام جهانی 2014، هدایت تیم ملی ایران را به دست گیرد و جانشین کارلوس کی روش در این تیم شود.

به نقل از این روزنامه انتظار می رود که ماتئوس در روزهای آینده در یک برنامه تلویزیونی در ایران حضور یابد و علائه بر این بیشتر با شرایط این کشور آشنا شود. وی در خصوص احتمال سرمربی گری خود در تیم ملی ایران گفت: "من هرگز به یک پیشنهاد جدی پاسخ منفی نخواهم داد و حداقل بر روی آن فکر خواهم کرد."

ماتئوس برای آخرین بار سرمربی گری تیم ملی بلغارستان را بر عهده داشته است و بعد از عدم موفقیت او برای صعود به رقابت های یورو 2012 با این تیم، در سپتامبر 2011 از سمت خود برکنار شده بود.

حال باید دید که لوتار ماتئوس بعد از تجربیات ناموفق خود به عنوان سرمربی در تیم های ملی مجارستان و بلغارستان، پیشنهاد جدید فدراسیون فوتبال ایران را خواهد پذیرفت. وی در حال حاضر کارشناس شبکه تلویزیونی Sky Sport  می باشد.

 


تاريخ : 12 / 12 / 1392 ا 6:53 PM نويسنده : REZA ا

طبق ادعای برادر ستاره ملی پوش بایرن، تونی که تا سال 2015 با باواریایی ها قرارداد دارد و هنوز برای تمدید قرارداد خود با مونیخی ها به توافق نرسیده است، در حال سنجیدن پیشنهاد دستمزد 250 هزار پوندی منچستر یونایتد است و احتمال زیادی دارد که این بازیکن برای ادامه کار خود راهی اولدترافورد شود.

فلیکس کروس که در حال حاضر برای تیم وردربرمن توپ می زند، فاش کرده است که احتمال پیوستن برادرش به منچستر یونایتد بسیار زیاد است و این انتقال غیرممکن نیست.

به گزارش سایت مترو، فلیکس در مصاحبه با سایت اسکای آلمان در این مورد گفته است که:" ما درباره این مسئله (رفتن به اولترافورد) صحبت کرده ایم، منچستر یونایتد تیم رویایی من در دوران بچگی بود، اگرچه من هیچ مشاوره ای در این مورد به تونی نداده ام."

وی در ادامه افزود:" او بهترین تصمیم را خواهد گرفت، تصمیم گیری بخاطر شرایط سختی که وجود دارد مشکل است."

تونی کروس با ارائه بازیهای بسیار خوب در چند وقت اخیر مخصوصاً در برابر آرسنال که موفق شد گل زیبایی را هم به ثمر برساند، نشان داده است که بازیکنی تقریباً غیرقابل جانشین در بایرن است.

 


تاريخ : 12 / 12 / 1392 ا 6:32 PM نويسنده : REZA ا
جریمه ۶ میلیون تومانی مهدی رحمتی تقدیر از زارع و ماجدی

کمیته انضباطی احکام اتفاقات دیدار ملوان انزلی و استقلال تهران در انزلی را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: جریمه ۶ میلیون تومانی مهدی رحمتی/تقدیر از زارع و ماجدی
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در بازی ملوان انزلی و استقلال تهران، تماشاگران منتسب به دو تیم و سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تخلفاتی  را مرتکب شدند که کمیته انضباطی در این باره احکامش را  پس از گزارشهای ناظران داوری و انضباطی و همچنین بررسی های کامل زوایای پرونده اعلام کرد.

بر اساس رای اعلام شده باشگاه ملوان بندرانزلی به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران نسبت به تیم حریف و داوران با دریافت تذکر به پرداخت 7 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.این رای قابلیت تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف را دارد.

باشگاه استقلال تهران هم به دلیل شعارهای غیراخلاقی تماشاگرانش با دریافت تذکر به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای قطعی است.

کمیته انضباطی رفتار غیر متعارف و نادرست مهدی رحمتی دروازه بان استقلال را که در تحریک تماشاگران تیم میزبان موثر بوده تخلف محسوب و نامبرده را به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و به وی تذکر می دهد از این به بعد با رعایت شئونات اخلاقی از هر گونه رفتار غیرورزشی پرهیز کند. این رای در کمیته استیناف قابلیت تجدیدنظر خواهی دارد.

بر اساس گزارش ناظر، افراد غیرمسئول و ناشناس برخلاف مقررات در کنار زمین رفت و آمد و تجمع داشته اند و علی رغم درخواست نماینده فدراسیون به ریاست هیات فوتبال و نیروی انتظامی، همکاریها لازم را انجام نداده اند که مراتب به جهت توجه به هیات فوتبال استان گیلان تذکر داده می شود.

کمیته انضباطی از حنیف عمران زاده و پژمان نوری بازیکنان استقلال تهران که در طول مسابقه علی رغم برخی ناملایمات و برخوردهای ناشایست تماشاگران تیم مقابل با خویشتن داری رفتار ورزشی جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می کند.

کمیته انضباطی از میرشاد ماجدی سرپرست استقلال و مازیار زارع بازیکن تیم ملوان بندرانزلی که برای آرامش در جریان مسابقه نقش موثری داشته اند تقدیر به عمل می آورد.



تاريخ : 12 / 12 / 1392 ا 6:30 PM نويسنده : REZA ا

شبکه تلویزیونی پرسپولیس در سایه اقدامات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راه‌اندازی شد.

 

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان در این‌باره گفت: از مدت‌ها پیش و با الگوبرداری از باشگاه‌های مطرح خارجی بویژه تیم‌های بزرگ اروپایی و به منظور درآمدزایی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل، پوشش اخبار و رویدادهای باشگاه پرسپولیس و ارائه خدمات ویژه به هواداران برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی پرسپولیس مطالعه و برنامه‌ریزی کرده و اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دادیم و خوشحالم که امروز اعلام کنم شبکه جهانی و بین‌المللی پرسپولیس TVراه‌اندازی شده و برنامه‌های آن به زودی پخش می‌شود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شرکت پرسپولیس TVتاسیس شده و به ثبت رسیده است و تمامی اقدامات لازم برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی پرسپولیس انجام شده است. باشگاه پرسپولیس با مشارکت باشگاه راه آهن و در پی توافقتنامه‌ای که به امضاء رسیده، این اقدام را انجام داده و اگر از مدت‌ها پیش روی هاتبرد جستجو می‌کردید، می‌توانستید از راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی آگاه شوید. برخی اقدامات مربوطه باقی مانده بود که آنها را نیز انجام داده‌ایم و امروز رسما راه‌اندازی شبکه پرسپولیس TVرا اعلامی می‌کنیم.

 

وی افزود: به هر حال از این طریق می‌توان فضایی ایجاد کرد که برنامه‌های اقتصادی و ویژه‌ای را به سمع و نظر هواداران رساند. پخش گفتگوهای ویژه و اختصاصی از مدیران، مربیان و ورزشکاران پرسپولیس، برنامه‌های کارشناسی، تصاویر اختصاصی از تمرینات و اردوها، گفتگو با پیشکسوتان و هواداران از جمله برنامه‌هایی است که مسوولان شبکه تلویزیونی پرسپولیس در حال تهیه این برنامه‌ها هستند تا این شبکه با قدرت و جذابیت هر چه تمامتر کارش را آغاز کند.

 

محمد رویانیان گفت: مدیر این شبکه نیز انتخاب شده و آقای رضا رشیدپور از مجریان با سابقه سیما ما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. می‌توانیم از این طریق خدمتی دیگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزایی نیز تمهیداتی اندیشیده‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

مدیر عامل پرسپولیس از پخش برنامه‌های پرسپولیس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزی دو ساعت برنامه پخش می‌شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه‌های پرسپولیس TVبه روزی 9 ساعت افزایش خواهد یافت.

 

رویانیان در پایان گفت‌وگو با سایت پرسپولیس خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی به منظور ارائه خدمات ویژه به ایرانیان مقیم خارج از کشور و دوستداران پرسپولیس که از تیم محبوبشان فرسنگ‌ها فاصله دارند، انجام شده و برنامه‌های این شبکه صرفا ورزشی و مختص پرسپولیس خواهد بود و می‌تواند در معرفی فرهنگ ایرانیان بویژه مسائل اخلاقی حاکم بر ورزش ایران تاثیرگذار بوده و فواید و خروجی‌های بسیاری داشته باشد.

 

به گزارش ایسنا، شبکه پرسپولیس TVروی هاتبرد، فرکانس 11137، سیمبل ریت 27500، اف ای سی 4/3 قابل دریافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در این شبکه نمایش داده می‌شود.

 


تاريخ : 7 / 12 / 1392 ا 6:23 PM نويسنده : REZA ا

 

 

حدود یک سال قبل بود که شماری از باشگاه ها، مربیان و فعالان در فوتبال غزه نامه‌ای را خطاب به باشگاه بارسلونا به دلیل همکاری با رژیم صهیونیستی منتشر کردند که تا کنون بی‌جواب مانده است

 

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

در سال‌های اخیر، رژیم صهیونیستی قراردادهای همکاری با برخی باشگاه های مطرح فوتبال منعقد کرده تا به تبلیغ این رژیم بپردازند. البته، این فعالیت در راستای دیپلماسی عمومی جهت تنویر افکار عمومی جهان در باره جنایات و تجاوزات این رژیم بوده است.
در این بین، بارسلونا همکاری نزدیکی با این رژیم در سال‌های اخیر داشته است. این موضوع در دوران مدیریت ساندرو روسل، به بالاترین حد خود رسید که با انتقادهای گسترده‌ای مواجه بوده است. حتی برخی از روابط پنهانی میان این تیم اسپانیایی و رژیم اشغالگر می‌گفتند که البته، با سکوت همیشگی همراه بوده است

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

× این رژیم جنایتکار در بارسا چه می‌کند؟
پارسال بود که شمار کثیری از باشگاه ها و فعالان فوتبالی (بازیکن، مربی و ...) در غزه نامه‌ای به مدیرعامل بارسا نوشتند. انها که زیر آتش صهیونیست ها بودند، گلایه های فراوانی را مطرح کردندکه چرا نیوکمپ بایستی میزبان گیلاد شالیت (سرباز اسیر صهیونیست) در ال کلاسیکو باشد. این در شرایطی است که در جنگ 22 روزه در غزه، شمار زیادی از بازیکنان فوتبال توسط جنگده های صهیونیستی به شهادت رسیدند. ایمان الکورد، شادی سباخه، واجه موشاته و ... بازیکنانی بودند که در زمین فوتبال غزه کشته شدند. هیچکدام از اینها سیاستمدار یا نیروی مبارز نبودند؛ بلکه در زمین فوتبال مشغول بوده و زندگی می گذراندند. آیا آنها نباید سهمی از ال کلاسیکو داشته باشند؟

 

این در شرایطی است که در کنار پنج‌هزار زندانی سیاسی فلسطینی، شمار قابل‌توجهی از بازیکنان فوتبال و سایر ورزش‌ها در زندان‌های این رژیم به سر می برند. محمود کامل (ستاره تیم ملی فوتبال فلسطین) را همگی به یاد دارند که به یک باره و بدون برگزاری دادگاه به حبس رفت. مانند او بسیارند که روزهای خود را در زندان های این رژیم نژادپرست می گذرانند. آیا چنین رژیمی را می توان شایسته این همکاری دانست؟ سکوهای ورزشگاه نیوکمپ محل مناسبی برای این تبلیغات است؟

 × اینجا همه چیز ممنوع است
در واکنش به نامه‌نگاری‌ها بود که "جوزف سپ بلاتر" تأکید کرد که رفتار نیروهای نظامی اسرائیل مانند سرطانی مرگبار برای فوتبال فلسطین است. حتی کار به جایی کشید که میشل پلاتینی، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: "اسرائیل باید انتخاب کند که یا به فلسطینی ها اجازه دهد که به ورزش ادامه دهند یا مجبور است که نتیجه این رفتارش را قبول کند." در حقیقت، این نشان از فشار روز افزون به ساکنان غزه برای زندگی داشت.
 

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران


در این بین، نامه ای منتشر شد که سؤال جالبی را مطرح می کرد: "عملیات نظامی و غیر قانونی اسرائیل در اراضی اشغالی مانع از آن شده تا فلسطینی‌ها در پنج سال اخیر بتوانند به ورزش بپردازند. این محدودیت البته در چند دهه بر مردان، زنان و جوانان فلسطینی اعمال شده است. اما این نتیجه کجاست که کسی از آن اثری نمی بیند؟ آیا نتیجه آن می‌شود حمایت سیاسی از سربازی اسرائیلی در یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان؟" اینها پرسش هایی است که سال هاست بی پاسخ مانده است.

× وقتی نمی توان حتی سفر کرد
در چنین شرایطی، فلسطینی ها حتی امکان برگزاری تمرین یا سفر ندارند. چندی قبل بود که رژیم اشغالی مانع از سفر شش بازیکن تیم ملی فلسطین از غزه برای دیدار برابر موریتانی شد. مثل همیشه هم دلیل مشخص بود؛ موارد امنیتی. "این رویه ای سیستماتیک و همیشگی در حق ما بوده است. در حمله جنایتکارانه این رژیم به غزه در سال 2009، ورزشگاه ملی ساختمان اتحادیه فوتبال فلسطین، ورزشگاه تازه تأسیس در بیت‌لاهیا و ... نابود شدند."

همه این‌ها ثمره جنایت‌های رژیمی است که از باشگاه های مانند بارسا و آرسنال برای تطهیر خود استفاده می کند. این نامه‌های بی‌پاسخ روایتی از ظلمی است که در حق این مردم شده و البته، ادامه خواهد داشت. در این روزها نیز حتی پاسخی کوچک و مختصر به این ابهامات داده نشده که چرا این تیم باید به حمایت از این رژیم بپردازد.
× پرسش‌هایی که در هیاهوی رسانه‌ها گم شد
"شمار زیادی از زندانی ها را بازیکنان فوتبال و ورزشکارانی تشکیل می دهد که این روزها با شرایط جسمانی و ذهنی نامطلوبی مواجه هستند. ما باید اسرائیل را تحریم کنیم تا روزی که حق فلسطینی ها را به آنها باز پس دهد؛ حق حضور آزادانه در رقابت های ورزشی، تمرینات و .... شما نباید سرباز اسرائیلی را دعوت کنید؛ در حالی که هزاران نفر در زندان ها به سر می برند و آرزو دارند تا دوباره فوتبال را تجربه کنند." 
 

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

جملات بالا آخرین بخش از نامه‌ای است که با ده ها امضا به باشگاه بارسلونا ارسال شد؛ اما هرگز بدان توجهی نشد و در هیاهوی رسانه‌ای گم شد. اما پرسش‌هایی در آن مطرح شد که همیشه در اذهان می ماند که در ورای این ارتباطات چه می گذرد؟ برگزاری تور صلح برای کشوری که هزاران نفر در زندان های آن هستند و معلوم نیست در چه وضعی به سر می برند، موضوعی خنده‌دار به نظر می رسد. این حرف ها به امضای انجمن هواداران بارسلونا در غزه، باشگاه الوحده، باشگاه الاستقبال، باشگاه رفح، باشگاه النصرت، باشگاه دیر البلح، باشگاه الصلاح، باشگاه الوحده، باشگاه جوانان جبالیا، باشگاه بیت‌حانون، باشگاه بیت‌لاهیا، باشگاه الاقصی، باشگاه المغازی، باشگاه الزویده و... نیز رسیده است.  
درهر صورت فوتبال دیگر به ابزاری جهت صلح و ارتباط میان ملتها و فرهنگ های مختلف تبدیل شده است و تاریخ نشان داده که هرگاه با سیاست آمیخته شود حامل خبرهای خوشی نخواهد بود و اگر این سیاست به سمت صهیونیزم نیز متمایل شود نتیجه ای جز تنفر نخواهد داشت حتی اگر بارسلونا با آن بازی چشم‌نواز باشی.

 

 



تاريخ : 7 / 12 / 1392 ا 1:5 PM نويسنده : REZA ا

از بحث داوری ها خارج میشویم پپ چرا استعفا داد.خواهشا تخیلی فکر نکنید از شکست به رئال نترسید.ماجرا چیز دیگری است.او قبل از اینکه از بارسا کنار برود از ماه ها پیش اش تحت فشار صهیونیست (اسرائیل)بود.اگر در جشن خداحافظی گواردیولا کمی بهتر نگاه کنیم میبینیم که ساندرو راسل و جرارد پیکه چندان هم ناراحت نبودند.وقتی که لاپورتا جایش را به روسل داد کسی وجود داشت که پشت تمام جنایت های بارسلون بود او کسی نبود جز پینی ذهابی دلال بزرگ یهودی صحیونیست.وقتی که لاپورتا به جشن عروسی دختر پینی ذهابی به اسرائیل سفر میکند قراردادی سری و مخفی را امضا میکند تا از صهیونیست کمک بگیرد.در این میان از دیدار دوستانه سفیر اسرائیل و روسل نباید به راحتی گذشت.امضای ذهابی در بسیاری از انتقالات مشکوک دهه اخیر دیده میشود.از اوردن ابرامویچ به چلسی گرفته تا سپردن پورت موث به دست الکساند گایداماچ پسر ارکادی سیاست مدار رژیم اشغالگر قدس.
نکته جالب توجه دیگر این است که دلال هر سه بازیکن مورد غضب پپ(رونالدینیهو-ابراهیم مویچ ـپیکه)ذهابی بوده است. وقتی که رونالدینیهو ارزوی پیروزی لبنان بر اسرائیل را کرد با این که این بازیکن در اوج امادگی بود پپ او را از لیست بارسا خط زد.خط خوردن او از لیست پپ درست چند روز پس از این بیانیه ی رونالدینیهو صورت گرفت.زلاتان هم که در کتاب خاطرات خود نوشت پپ با من رفتار سردی داشت و من به هر جایی که وارد میشدم پپ از ان جا خارج میشد. 
جرارد پیکه نیز برای اثبات ارادت خود به صهیونیست از هیچ کاری اعم از سفر به سرزمین های اشغالی و دیدار با شیمون فرز دریغ نورزید.از طرف دیگر گواردیولا با مضحک خواندن جریمه کانوته برای دفاع از فلستین گفت :این که کانوته برای ابراز نظرش در مورد کشتار مردم بی گناه جریمه شود کاری بسیار مضحک است.اظهاراتی که بازتاب گسترده ای را درپی داشت.اوج اختلاف با مافیای صهیونیستی هم از همین جا اغاز شد اما افکار عمومی پذیرای برکناری مربی ای که در4 سال 14 جام برای بارسا اورد نبود.فشار ها افزایش یافت تا پپ مجبور شود تا سفری تحمیلی به اسرائیل داشته باشد به بهانه حضور در یک کنسرت!!!درخواست او برای کم شدن فشار های رسانه ای موجب خشم رسانه های اسرائیل میشود این عامل در کنار رابطه ی خواننده کنسرت با لابی صهیونیست ها میتواند قطعات پازل سردی رابطه ی پپ با لابی صهیونیست را تکمیل کند پازلی که نتیجه ان بعد ها میشود علت خداحافظی 24 ساعته پپ از بارسا.!!!راز های پیچیده تر جریان وقتی اشکار میشود که نام بانکja caixa اسپانسر باشگاه بارسلونا با نام صهیونیستی عجیر شده است از سرمایه گذاری های عظیم تا فعالیت های تبلیغاتی!البته ماهیت صهیونیستی این بانک چندان هم پیچیده و محرمانه نبود چرا که همین چندی پیش بود که کار به جایی میرسد که مدافعین حقوق فلستین در مقابل یکی از شعبه های این بانک در کاتالونیا تجمع میکنند و انضجار خود را از این روابط نشان میدهند.از دست دادن لالیگا با شکست در ال کلاسیکو و حذف شدن در نیمه نهایی چمپیونز لیگ بهترین فرصت بود تا مدیریت علیرقم شایستگی های پپ از او چشم پوشی شود.و پپ از بارسا برکنار میشود.
حالا چه میگویید باز هم شک دارید که بارسلونا جنایت کار است ادامه نوشته را بخوانید.صحبت از اسرائیل است شوخی که نیست اینها افرادی هستند که مردم بی گناه را اعم از زن و بچه و پیر مرد میکشند.ادم ها را زنده زنده سر میبرند.ادم ها را به رگبار میبندند.اینها یک کشور را اشغال میکنند .فیلمی ضد پیامبر میسازند.ایا با وجود اینها خریدن داور ها برایشان کار سختی است مسلما نه.کاتالان ها از قبیله ای هستند که انگلیس فرار کرده اند و دلیل وجود پرچم انگلیس در لوگوی بارسا نیز همین است.ان ها افرادی هستند که قهرمانی های رئال را زیر سوال میبرند.ان ها قومی وحشی هستند.ان ها سرباز اسرائیلی را دعوت به ال کلاسیکو میکنند.اما از طرفی دیگر صفحه فیس بوک مارسلو را به خاطر دفاع از فلستین بلاک میکنند.خوشحالیم که کریستیانو طرف فلستین است و در رئال کسی طرف اسرائیل نیست.اما چوب خدا صدا ندارد با مصدومیت های بازیکنان بارسا و شکست احتمالی شان در نیوکمپ این موضوع اثبات میشود.و به امید خدا رئال قهرمان لالیگا میشود.ایا باز هم جای شکی باقی مانده چه کسی پس از خواندن این مقاله فکر میکند که بارسلونا جنایت کار نیست.مطمئنا هیچ کس چون حقیقتیست سپید تر از برف:بارسلونا جنایت کار است.



تاريخ : 7 / 12 / 1392 ا 12:58 AM نويسنده : REZA ا

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی انتشار صحبت‌های خصوصی خود درباره ساموئل اتوئو مهاجم این تیم را در یک شبکه فرانسوی را "ننگ آور" توصیف کرد.

مورینیو گفته در گفتگوی خصوصی با فردی که ارتباطی با دنیای فوتبال نداشته به مهاجمان چلسی ایراد گرفته و با سن ساموئل اتوئو مهاجم این تیم شوخی کرده است.

سرمربی چلسی گفته است: "من با فردی که ارتباطی با دنیای فوتبال نداشت، مکالمه‌ای دوستانه بود و ما با هم شوخی می‌کردیم. ضبط این مکالمه خصوصی خصوصی ننگ آور است."

ژوزه مورینیو در کنفراس خبری بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای گفت که رسانه‌ها باید نسبت به اقدام شبکه فرانسوی شبکه پلاس در انتشار این گفتگوی خصوصی، "خجالت زده" باشند.

در ویدئویی که این شبکه تلویزیونی منتشر کرده، ژوزه مورینیو گفته است: "مشکل چلسی نداشتن مهاجم است، من در این تیم اتوئو را دارم که ۳۲ ساله و یا شاید هم ۳۵ ساله باشد، من دقیقا نمی‌دانم."

اما در جلسه کنفراس خبری پیش از بازی با گالاتاسرای مربی پرتغالی با حمایت از اتوئوی ۳۲ ساله، روی این نکته تاکید کرد که این بازیکن در طول دوران فوتبال خود دو بار در تیم‌هایی که او سرمربیگری او را برعهده داشته بازی کرده است.

ساموئول اتوئو در اینترمیلان با سرمربیگری مورینیو قهرمان سری آ، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا شد و در تابستان سال ۲۰۱۲ این بازیکن به صورت بازیکن آزاد از باشگاه آنژی ماچاتخالا روسیه به باشگاه چلسی پیوست.

"من از چیزی که که گفته شده دفاع نمی‌کنم. قصد من انتقاد به موضوعی است در کار شما (روزنامه نگاران) جزء اصول اساسی است و این شخصی که صحبت‌های خصوصی من را منتشر کرده نشان داد که کیست و به چه میزان از اصول این شغل اطلاع دارد."

سرمربی سابق رئال مادرید در ادامه محتوی گفتگوی منتشر شده در شبکه پلاس فرانسه گفته است: " از نظر من، صحبت‌های مطرح شده موضوع جالبی نداشته است، این نوع اظهارنظر چیزی نیست که عقیده من در حالت عادی باشد و یا چیزی که من در مصاحبه‌ای رسمی آن را بیان کرده باشم.

باید بگویم که من در درجه اول با این نوع موضوعات هیچ گاه شوخی نمی‌کنم و در درجه دوم اگر مربی در دنیا پیدا شود که واقعا پشت بازیکن‌اش بایستد من مشخصا یکی از آن مربی ها هستم و برای من ساموئل اتوئو همیشه ساموئول اتوئو است."

ساموئل اتوئو از زمان حضور‌اش در چلسی در ۲۷ بازی در ترکیب اصلی این تیم قرار داشته و در این بازی‌ها هشت گل به ثمر رسانده است، دو مهاجم دیگر چلسی یعنی فرناندو تورس و دمبابا تا اینجای فصل ۱۱ گل برای آبی پوشان چلسی زده‌اند.

مورینیو با دفاع از مهاجم کامرونی چلسی با اشاره به دوران حضور خود اینترمیلان گفت: "من بهترین دوران مربیگری خود را به همراه اتوئو در اینترمیلان سپری کردم. او یکی از معدود بازیکنانی است که در دو باشگاه با من کار کرده است و کمتر مربی‌ای حاضر می‌شود با یک بازیکن در دو تیم متفاوت کار کند."

سرمربی چلسی در ادامه با تاکید بر اینکه دلیلی برای ناراحتی اتوئو وجود ندارد گفت: "هیچ دلیلی وجود ندارد که او از من ناراحت باشد چرا که او چند سال پیش گفته بود "مورینیو تنها مربی در جهان است که من هرگز با او کار نخواهم کرد" اما بعد از چند سال او به اینتر میلان آمد و در حال حاضر هم در چلسی است."



تاريخ : 7 / 12 / 1392 ا 12:56 AM نويسنده : REZA ا

بيوگرافي خوزه مورينيو

بيوگرافي خوزه مورينيو,خوزه مورينيو,عكس خوزه مورينيو

بيوگرافي خوزه مورينيو

خوزه ماریو داوس سانتوس فلیکس مورینیو (José Mário dos Santos Félix Mourinho) در 26 ژانویه سال 1963 در ستوبال پرتغال به دنیا آمد.
پدر مورینیو، فلیکس مورینیو یک دروازه‌بان و مربی پرتغالی بود و مادرش، ماریا جولیا در مدرسه تدریس می‌کرد. خانواده مورینیو همگی به فوتبال علاقه‌ای خاص داشتند.
پس از پایان تحصیلات به مدرسه آمادگی جسمانی لیسبون رفت ولی مدتی بعد مادرش که از توانایی مدیریت او اطلاع داشت نام او را در مدرسه مدیریت ثبت‌نام کرد اما خوزه از آن مدرسه خوشش نیامد و دوباره در مدرسه آمادگی جسمانی شرکت کرد و 5 سال بعد از آن‌جا مدرک گرفت.
مورینیو دوره مربیگری خود را در اسکاتلند گذراند و سپس به پرتغال برگشت و مربی ورزش یک دبیرستان شد. او مدتی در باشگاه‌های کوچک و متوسط پرتغال بازی و در همان زمان تحصیل نیز می‌کرد.
در دهه 90 مدتی را به مربیگری پرداخت و پس از آن با لقب ترادیوتور (مترجم) معروف شد. چون مترجم یا مفسر سر بابی رابسون در باشگاه‌های اسپورتینگ و پورتو بود.
در سال 1996 به همراه رابسون به بارسلونا رفت و همچنان مترجم او بود. پس از رفتن رابسون او همچنان در بارسلونا ماند و با جانشین هلندی رابسون یعنی لوییس ون‌گال کار کرد. او در کلاس‌های مربیگری و مدیریت شرکت می‌کرد و ناگهان او مربی تیم دوم بارسلونا شد.
رویای او برای سرمربی شدن سرانجام در سال 2000 تحقق یافت و او مربی بنفیکا شد، ولی با تغییر سرپرستی باشگاه، مورینیو در 5 دسامبر 2000 برکنار شد و مربی یک تیم سطح پایین شد.
در سال 2002 مورینیو مربی باشگاه پورتو شد. باشگاهی که بسیار ضعیف کار می‌کرد در آن سال و تحت مربیگری مورینیو تیم سوم کشور شد و مورینیو قول داد سال آینده آن تیم را تیم اول سازد و  همین کار را هم کرد تا جایی که قهرمان جام باشگاه‌های اروپا و جام یوفا شد.
سرانجام مورینیو در ژوئن سال 2004 به باشگاه چلسی پیوست و عنوان گران‌ترین مربی فوتبال را به خود اختصاص داد. روز بیستم سپتامبر 2007 و با موافقت دو جانبه، مورینیو باشگاه چلسی را ترک کرد. وی در طول چهار فصل حضور در چلسی، در هیچ یک از بازی‌های داخلی تیمش شکست نخورد.
او مدت‌ها مربی باشگاه چلسی بود ولی روز بیستم سپتامبر سال 2007 این باشگاه را ترک کرد. مورینیو در چهار لیگ متوالی (دو لیگ در پورتو و دو لیگ در چلسی) توانست تیم خود را در صدر باشگاه‌ها قرار دهد و در دو سال متوالی (2005- 2004) از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال لقب بهترین مربی دنیا را از آن خود کرد.
وی در فصل 2007-2008 به سمت سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان انتخاب شد. همچنین در ۲۷ مه سال 2010، مسئولین تیم رئال مادرید با پرداخت غرامتی سنگین به اینتر بابت یکسال باقی مانده قرارداد مورینیو، و پرداخت دستمزدی خوب به مورینیو، وی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند.

عكس هايي از خوزه مورينيو

 بيوگرافي خوزه مورينيو,خوزه مورينيو,عكس خوزه مورينيو

بيوگرافي خوزه مورينيو,خوزه مورينيو,عكس خوزه مورينيو

 

بيوگرافي خوزه مورينيو,خوزه مورينيو,عكس خوزه مورينيو

بيوگرافي خوزه مورينيو,خوزه مورينيو,عكس خوزه مورينيو

بيوگرافي خوزه مورينيو,خوزه مورينيو,عكس خوزه مورينيو

 



تاريخ : 7 / 12 / 1392 ا 12:52 AM نويسنده : REZA ا

 

افشای علت واقعی جدایی گواردیولا از بارسلونا

پس از گذشت 6 ماه از جدایی یپپ گواردیولا، سرمربی سابق تیم بارسلونا از این تیم ، فاش شد که علت  جدایی  وی شخصی و برای استراحت نبود، بلکه شروطی  بود که  برای مدیران باشگاه گذاشته بود و آنها قادر به اجرای آن نبودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فرانسوا گایاردو، مدیربرنامه بازیکنان مطرح فوتبال، 6 ماه پس از جدایی گواردیولا از بارسا فاش کرد: علت اصلی رفتن گواردیولا این بود که به مدیران باشگاه اعلام کرده بود، تنها در صورتی در این تیم می ماند که آنها چهار بازیکن مورد نظر او را اخراج کنند.

 ویا، ژاوی، پیکه ستاره های بارسلونا

وی افزود: شرط ماندن گواردیولا این بود که دنی آلوز، جرارد پیکه، سسک فابرگاس و داوید ویا فصل بعد در بارسلونا نباشند، اما مدیران باشگاه نمی توانستند این بازیکنان را که ستاره های بارسلونا بودند به فروش برسانند.

گایاردو اضافه کرد: گواردیولا معتقد بود که فابرگاس، پیکه و آلوز مسائل انضباطی را رعایت نمی کنند و ویا نیز در سطح بارسلونا نیست.

این مدیر برنامه ادامه داد: پس از آن که گواردیولا این شرط را اعلام کرد، رابطه اش با ساندرو راسل، رئیس باشگاه تیره شد و قرارداد وی را تمدید نکرد.

 



تاريخ : 7 / 12 / 1392 ا 11:45 AM نويسنده : REZA ا
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By violetSkin :.